Волво Клуб - България

Full Version: проблем с парното
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здрасти колеги! Имам проблем с климатроника.Вентилатора ми работи само на четвърта степен.Четох из форума,за подобен проблем.Значи миоте степени се регулират от плъзгач.Четох че до вентилатора трябвало да има една къщичка.На моето 850/93г. няма такава ЗГРАДА :lol: Ако някой се е зблъскал вече с такъв проблем,да помага. Благодаря предварително! Аз съм от Варна,ако имате идея за 850 на части,от където мога да взема нещо можеби липсващо или повредено на моето парно,ще черпя!
Здрасти колеги! Имам проблем с климатроника.Вентилатора ми работи само на четвърта степен.Четох из форума,за подобен проблем.Значи миоте степени се регулират от плъзгач.Четох че до вентилатора трябвало да има една къщичка.На моето 850/93г. няма такава ЗГРАДА :lol: Ако някой се е зблъскал вече с такъв проблем,да помага. Благодаря предварително! Аз съм от Варна,ако имате идея за 850 на части,от където мога да взема нещо можеби липсващо или повредено на моето парно,ще черпя!
Мевдо беше оправил на един колега плъзгача може и твоя да е същия. Като го дадеш на авто не духа ли :?:
Мевдо беше оправил на един колега плъзгача може и твоя да е същия. Като го дадеш на авто не духа ли :?:
Ходих при Мевдо,но и той няма идея.и на авто режим е същия проблем
Ходих при Мевдо,но и той няма идея.и на авто режим е същия проблем
А на ... 4 степен работи ли си нормално?

Виж си плъзгача първо /макар, че предполагам д-р Мевдо го е гледал/...
Значи може някаква електроника да ти е изгоряла или разстроена ... или наистина да липсва част /датчик/!?

Обаждам се за да споделя по скоро нещо:
Забелязах, че мойта 850-тица също 93 г. /по отношение на парното/ се държи странновато в точно определени ситуациии.
Значи возуря си се и спирам, гася двигателя и слагам ключа на полу положение, между 0 и І, с цел да продължа да си слушам радиото, докато чакам жена ми да свърши нещо ... Прави ми впечатление, че таблото изгасва, но светещите точки /двете са на панела на климатроника с надпис: „REC” и „AC”, ако са светели - не изгасват/.
И като запаля двигателя /не винаги става обаче/ ... "точките" изгасват и въобще не можеш да ги запалиш, без дначение от позицията на копчетата на които са указатели, а ЗАБЕЛЕЖЕТЕ парното започва да работи на най-силно /вентилатор и горещина/, без значение как въртиш температурата ... и бичи до откат /прави 30 градуса съм засичал - не спира!/ Зиме е добре :twisted:

Открих и как да го оправям...
Просто спирам кората - изключвам ДВГ - вадя ключа. Пак включвам и паля ДВГ и електрониката се е рестартирала - всичко почва да си бачка както трябва.
Дето се казва "RESET" ... и всичко се оправя.

В тази връзка - да нямаш прецакани датчици или връзки към тях /тези зад дръжките на тавана до предните седалки/?
Или електрониката ти за управлението на този модул ... нещо да е разстроена, интервенирана ... по някъкъв повод или да е оправяно или ръчкано нещо, след което да се губи климата ...

Размишлявам на глас Волвенце, та да пробваш различни подходи преди да направиш чендж на модула изцяло, ако го намериш тънко.

Успех!
А на ... 4 степен работи ли си нормално?

Виж си плъзгача първо /макар, че предполагам д-р Мевдо го е гледал/...
Значи може някаква електроника да ти е изгоряла или разстроена ... или наистина да липсва част /датчик/!?

Обаждам се за да споделя по скоро нещо:
Забелязах, че мойта 850-тица също 93 г. /по отношение на парното/ се държи странновато в точно определени ситуациии.
Значи возуря си се и спирам, гася двигателя и слагам ключа на полу положение, между 0 и І, с цел да продължа да си слушам радиото, докато чакам жена ми да свърши нещо ... Прави ми впечатление, че таблото изгасва, но светещите точки /двете са на панела на климатроника с надпис: „REC” и „AC”, ако са светели - не изгасват/.
И като запаля двигателя /не винаги става обаче/ ... "точките" изгасват и въобще не можеш да ги запалиш, без дначение от позицията на копчетата на които са указатели, а ЗАБЕЛЕЖЕТЕ парното започва да работи на най-силно /вентилатор и горещина/, без значение как въртиш температурата ... и бичи до откат /прави 30 градуса съм засичал - не спира!/ Зиме е добре :twisted:

Открих и как да го оправям...
Просто спирам кората - изключвам ДВГ - вадя ключа. Пак включвам и паля ДВГ и електрониката се е рестартирала - всичко почва да си бачка както трябва.
Дето се казва "RESET" ... и всичко се оправя.

В тази връзка - да нямаш прецакани датчици или връзки към тях /тези зад дръжките на тавана до предните седалки/?
Или електрониката ти за управлението на този модул ... нещо да е разстроена, интервенирана ... по някъкъв повод или да е оправяно или ръчкано нещо, след което да се губи климата ...

Размишлявам на глас Волвенце, та да пробваш различни подходи преди да направиш чендж на модула изцяло, ако го намериш тънко.

Успех!
Здравейте колеги,

Имам проблеми с парното на 850, 2.5 бензин, 20 клапана.
Сутринта като запалих колата парното работеше нормално. След 4-5 км просто спря да работи. Изгасих колата, запалих я наново, но парното не тръгна.
Преди, от време на време скърцаше вентилатора, също така диодите на Рециркулацията и АС мигат. Днес също мигаха.
Моля да споделите мнение и да кажете какъв може да е проблема.
Благодаря предварително,

Поздрави.
Коя година е колата?
Pages: 1 2