03-20-2008, 08:20 PM
03-20-2008, 08:20 PM
Според вас кое е по-добре да си вземе човек. Като отношението на разходите за гориво е около 1,5 в полза на Bi-Fuel(при каране на газ).
03-20-2008, 08:32 PM
Това е все едно да питаш, ако имам нефтен кладенец кое е по-добре, да си купя кола или да си карам колелото
Много ясно, че Bi-fuel е 100% по-добре, ако разхода на гориво ти е една от основните грижи! И ако двигателят е достатъчно мощен, ще преживееш и евентуално по-динамичния подобен дизел, все пак две добри няма, да не казвам другия лаф за еди кое си до края и душата в рая, ами не става
Въпреки че очаквам много скоро тия тиквеници, които ни определят живота да прецакат цената на метана, щото много хора се ориентираха натам и е въпрос на време я да му треснат някой качествен акциз, я търговците да решат,че търсенето надвишава предлагането и тогава ще умре кефа "КАРАМ НА МЕТАН"!
Макар да е най-екологичното гориво и логиката да сочи, че трябва да се стимулира употребата му, вместо обратното, НО тук никога нищо не е вървяло според логиката...
Дано съм лош пророк, но все си мисля, че след време ще се върнем на тази тема и за съжаление ще съм бил прав.................................
Много ясно, че Bi-fuel е 100% по-добре, ако разхода на гориво ти е една от основните грижи! И ако двигателят е достатъчно мощен, ще преживееш и евентуално по-динамичния подобен дизел, все пак две добри няма, да не казвам другия лаф за еди кое си до края и душата в рая, ами не става
Въпреки че очаквам много скоро тия тиквеници, които ни определят живота да прецакат цената на метана, щото много хора се ориентираха натам и е въпрос на време я да му треснат някой качествен акциз, я търговците да решат,че търсенето надвишава предлагането и тогава ще умре кефа "КАРАМ НА МЕТАН"!
Макар да е най-екологичното гориво и логиката да сочи, че трябва да се стимулира употребата му, вместо обратното, НО тук никога нищо не е вървяло според логиката...
Дано съм лош пророк, но все си мисля, че след време ще се върнем на тази тема и за съжаление ще съм бил прав.................................
03-20-2008, 08:32 PM
Това е все едно да питаш, ако имам нефтен кладенец кое е по-добре, да си купя кола или да си карам колелото
Много ясно, че Bi-fuel е 100% по-добре, ако разхода на гориво ти е една от основните грижи! И ако двигателят е достатъчно мощен, ще преживееш и евентуално по-динамичния подобен дизел, все пак две добри няма, да не казвам другия лаф за еди кое си до края и душата в рая, ами не става
Въпреки че очаквам много скоро тия тиквеници, които ни определят живота да прецакат цената на метана, щото много хора се ориентираха натам и е въпрос на време я да му треснат някой качествен акциз, я търговците да решат,че търсенето надвишава предлагането и тогава ще умре кефа "КАРАМ НА МЕТАН"!
Макар да е най-екологичното гориво и логиката да сочи, че трябва да се стимулира употребата му, вместо обратното, НО тук никога нищо не е вървяло според логиката...
Дано съм лош пророк, но все си мисля, че след време ще се върнем на тази тема и за съжаление ще съм бил прав.................................
Много ясно, че Bi-fuel е 100% по-добре, ако разхода на гориво ти е една от основните грижи! И ако двигателят е достатъчно мощен, ще преживееш и евентуално по-динамичния подобен дизел, все пак две добри няма, да не казвам другия лаф за еди кое си до края и душата в рая, ами не става
Въпреки че очаквам много скоро тия тиквеници, които ни определят живота да прецакат цената на метана, щото много хора се ориентираха натам и е въпрос на време я да му треснат някой качествен акциз, я търговците да решат,че търсенето надвишава предлагането и тогава ще умре кефа "КАРАМ НА МЕТАН"!
Макар да е най-екологичното гориво и логиката да сочи, че трябва да се стимулира употребата му, вместо обратното, НО тук никога нищо не е вървяло според логиката...
Дано съм лош пророк, но все си мисля, че след време ще се върнем на тази тема и за съжаление ще съм бил прав.................................