ИМАМ СКРОМНОТО ПИТАНЕ,ТЪЙКАТО МИ СЕ НАЛАГА ДА СИ СМЕНЯ МАНШОНИТЕ НА ПОЛУСКАТА(ВЪНШНИТЕ),ПРИ ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО(ДОГОВАРЯНЕТО) НА ТРУДА ОТ СТРАНА НА МАИСТОРА,МИ БЕШЕ "ОБЕСНЕНО",ЧЕ ПРИ ВОЛВОТО ТРЯБВАЛО ДА СЕ ИЗТОЧИ МАСЛОТО ОТ СКОРОСТИТЕ И ДА СЕ СВАЛИ ПОЛУОСКАТА ОТ СКОРОСНАТА КУТИЯ.ТА ПИТАНЕТО МИ Е ...ВЕРНО ЛИ Е ТОВА !!!
КОЛКОТО ДО ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО 25 КИНТА Е ОФЕРТАТА НА МАНШОН,САМИЯ МАНШОН ГО ЗАКУПИХ ОТ МАГАЗИНЧЕТО НА "В.ЛЕВСКИ" ЗА СУМАТА ОТ 9.00 КИНТА БРОИКАТА(БЕЗ СКОБИТЕ),В СКАН ТЕХ ПРЕДЛОЙЕНИЕТО БЕШЕ ЗА 23-24 ЛЕВА,А СЛАДУРИТЕ ОТ МП МИ ГИ ПРЕДЛОЖИХА ЗА 146 ЛВ?(ТОВА Е ЦЕНА ЗА КОМПЛЕКТ 1 МАНШОН ,ГРЕС,И ДВЕ СКОБИ ),НА ВЪПРОСА МИ КЪМ ТЯХ В ЦЕНАТА Е ВЛЮЧЕНА И ПОЛУОСКАТА ЛИ ,ОТГОВОРА БЕШЕ...Г-Н ВИЕ КАРАТЕ ВОЛВО ТРЯБВА ДА СТЕ НАЯСНО С ЦЕНИТЕ".ПИТАНЕТО МИ ДА НЕ БИ ДА ГЛЕДАТ ЦЕНАТА ЗА МАНШОН НА ХС90,ОТГОВОРА БЕШЕ "НЕ Г-НЕ НА ХС-90 НАЙ-ВЕРОЯТНО ЩЕ Е ПОНЕ ТРИ ПЪТИ ПО СКЪПО"
hock:
ИМАМ СКРОМНОТО ПИТАНЕ,ТЪЙКАТО МИ СЕ НАЛАГА ДА СИ СМЕНЯ МАНШОНИТЕ НА ПОЛУСКАТА(ВЪНШНИТЕ),ПРИ ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО(ДОГОВАРЯНЕТО) НА ТРУДА ОТ СТРАНА НА МАИСТОРА,МИ БЕШЕ "ОБЕСНЕНО",ЧЕ ПРИ ВОЛВОТО ТРЯБВАЛО ДА СЕ ИЗТОЧИ МАСЛОТО ОТ СКОРОСТИТЕ И ДА СЕ СВАЛИ ПОЛУОСКАТА ОТ СКОРОСНАТА КУТИЯ.ТА ПИТАНЕТО МИ Е ...ВЕРНО ЛИ Е ТОВА !!!
КОЛКОТО ДО ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО 25 КИНТА Е ОФЕРТАТА НА МАНШОН,САМИЯ МАНШОН ГО ЗАКУПИХ ОТ МАГАЗИНЧЕТО НА "В.ЛЕВСКИ" ЗА СУМАТА ОТ 9.00 КИНТА БРОИКАТА(БЕЗ СКОБИТЕ),В СКАН ТЕХ ПРЕДЛОЙЕНИЕТО БЕШЕ ЗА 23-24 ЛЕВА,А СЛАДУРИТЕ ОТ МП МИ ГИ ПРЕДЛОЖИХА ЗА 146 ЛВ?(ТОВА Е ЦЕНА ЗА КОМПЛЕКТ 1 МАНШОН ,ГРЕС,И ДВЕ СКОБИ ),НА ВЪПРОСА МИ КЪМ ТЯХ В ЦЕНАТА Е ВЛЮЧЕНА И ПОЛУОСКАТА ЛИ ,ОТГОВОРА БЕШЕ...Г-Н ВИЕ КАРАТЕ ВОЛВО ТРЯБВА ДА СТЕ НАЯСНО С ЦЕНИТЕ".ПИТАНЕТО МИ ДА НЕ БИ ДА ГЛЕДАТ ЦЕНАТА ЗА МАНШОН НА ХС90,ОТГОВОРА БЕШЕ "НЕ Г-НЕ НА ХС-90 НАЙ-ВЕРОЯТНО ЩЕ Е ПОНЕ ТРИ ПЪТИ ПО СКЪПО"
hock:
Мога да изкажа скромно мнение за смяната на тези маншони и много други при S70. Аз си купих неопренови от Жоро с помощта на една фуния се слагат без проблем и не се налага демонтаж на полуоските и сваляне на каретата. Въпреки това свалях лявата такава но не съм точил масло от скоростната кутия и като я извадих не протече от никъде
- само веднага набутах един парцал за да запуша дупката
Мога да изкажа скромно мнение за смяната на тези маншони и много други при S70. Аз си купих неопренови от Жоро с помощта на една фуния се слагат без проблем и не се налага демонтаж на полуоските и сваляне на каретата. Въпреки това свалях лявата такава но не съм точил масло от скоростната кутия и като я извадих не протече от никъде
- само веднага набутах един парцал за да запуша дупката
За смяна на външните маншони не е необходимо да се точи маслото от скоростите, всъщност на 850-ката това е съвсем елементарно упражнение което аз съм вършил на паркинга пред блока :wink: :wink: :wink:
За смяна на външните маншони не е необходимо да се точи маслото от скоростите, всъщност на 850-ката това е съвсем елементарно упражнение което аз съм вършил на паркинга пред блока :wink: :wink: :wink:
Голямо напъване пада в това клипче
Несъм много обеден че с маншон от по-твърда гума ще се получи,а и от къде ще намериш толкова здрава фуния с поне горе-долу същия външен(от широкия край)диаметър.С тези неопреновите мисля че няма да има проблеми.
Голямо напъване пада в това клипче
Несъм много обеден че с маншон от по-твърда гума ще се получи,а и от къде ще намериш толкова здрава фуния с поне горе-долу същия външен(от широкия край)диаметър.С тези неопреновите мисля че няма да има проблеми.