Волво Клуб - България

Full Version: 850 комби 2.0 турбо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Колата е super!

Иначе относно радиатора- при мене изгърмя миналото лято. В един сервиз на Ботевградско шосе ми доставиха нов за около 250 лв. Не се сещам, колко ми взеха за сваляне на стария и монтаж на новия радиатор. В Мото- Пфое ми обявиха цена около 450 лв. Мотора ми е 2.0, 20 V

Б.
Колата е super!

Иначе относно радиатора- при мене изгърмя миналото лято. В един сервиз на Ботевградско шосе ми доставиха нов за около 250 лв. Не се сещам, колко ми взеха за сваляне на стария и монтаж на новия радиатор. В Мото- Пфое ми обявиха цена около 450 лв. Мотора ми е 2.0, 20 V

Б.
за "power"-a ами май не.
днес ходих до сл.бряг не вървеше волвенцето а харчеше като лудо.
Както споделих до скоро беше в сервиза на бош които е до кат.
и май нещо не са я отремонтирали както трябва.сменяха дебитомер,свещи и горивен филтър.
записал съм си час в мото пфое за утре ще видим кво става.

относно радиатора:
незнам на мен в мото пфое Варна ми взеха 700лв

ето една снимка за любителите на тунинга
за "power"-a ами май не.
днес ходих до сл.бряг не вървеше волвенцето а харчеше като лудо.
Както споделих до скоро беше в сервиза на бош които е до кат.
и май нещо не са я отремонтирали както трябва.сменяха дебитомер,свещи и горивен филтър.
записал съм си час в мото пфое за утре ще видим кво става.

относно радиатора:
незнам на мен в мото пфое Варна ми взеха 700лв

ето една снимка за любителите на тунинга
Въпросат ми бе относно това , да ли Митцубишито бе по-пъргаво & по-приатно за каране ????
Въпросат ми бе относно това , да ли Митцубишито бе по-пъргаво & по-приатно за каране ????
ами да днес пак го карах.
определено 2.5 V образния с доста по леко купе е по пъргавичко
ами да днес пак го карах.
определено 2.5 V образния с доста по леко купе е по пъргавичко
Ама седалките са страшно неудобни, за извънградско шофиране не става много. Волво фор лайф това е, седлото е много по ергономично бих казал перфектно.
Проблем, някой ако се сеща от какво е моля да помогне.
Преди да завали снежеца във Варна т.е. преди 4-5 дни.Качих се в колата запалих и шофирах до офиса който е на 5-7км , без никакви проблеми, загасих двигателя (слязох да си купя закуска, като време не повече от 30 мин.) реших да преместя автомобила понеже бях паркирал на лошо място.Завъртайки ключът всички светлини по таблото изгасват(като че ли дава на късо) не завърта нито стартера нито бензиновата помпа се чува да подкачва гориво, всичко що свети в колата изгасва.Помислих че акумулатора е свършил, повиках помощ (приятел с Опел Виваро) закачихме кабелите към неговия акумулатор- резултат никакъв пак същите симптоми, кабелите загряват и нищо друго не се случва, появи се някакъв човечец който каза че стартера е "залепнал"(каквото и да значи това).Сега ме е страх да пробвам да я паля на бутане, понеже може да има късо съединение. Май остава да дърпам автомобила към сервиз, след като се стопли малко времето.
Pages: 1 2 3 4 5