05-03-2008, 06:58 PM
Здравейте!
Видях по-надолу темата за паленето, но то е за дизеловия агрегат. Аз съм на бензин с нормална газова уредба без инжекцион и от скоро имам такъв проблем.
Колата просто върти, а не пали.
Реших, че свещите са виновни, което си беше самата истина за единия от цилиндрите, но с новите нищо не се оправи.
Сменихме кабелите, въздуховода от филтъра до двигателя, както и притегнахме връзките по всички датчици, които ни се изпречиха на пътя. Дори повиших нивото на бензина в резервоара с цел помпата да не остава на сухо.
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали. Така вече 2 пъти се разделих със стартера или поне с четките му, щото горокото животно от въртене му се взима тока...
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
Принудих се дори да отида и да си запиша час за диагностика в МотоПфое, където като им обясних какво прави ми заделиха половин ден от графика си...
Моля за помощ, ако някой се сети нещо преди сряда...
И още нещо - мисля да му сложа присадка на маслото, но се чудя има ли смисъл и каква да е, че досега не съм правил подобни "подобрения".
Видях по-надолу темата за паленето, но то е за дизеловия агрегат. Аз съм на бензин с нормална газова уредба без инжекцион и от скоро имам такъв проблем.
Колата просто върти, а не пали.
Реших, че свещите са виновни, което си беше самата истина за единия от цилиндрите, но с новите нищо не се оправи.
Сменихме кабелите, въздуховода от филтъра до двигателя, както и притегнахме връзките по всички датчици, които ни се изпречиха на пътя. Дори повиших нивото на бензина в резервоара с цел помпата да не остава на сухо.
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали. Така вече 2 пъти се разделих със стартера или поне с четките му, щото горокото животно от въртене му се взима тока...
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
Принудих се дори да отида и да си запиша час за диагностика в МотоПфое, където като им обясних какво прави ми заделиха половин ден от графика си...
Моля за помощ, ако някой се сети нещо преди сряда...
И още нещо - мисля да му сложа присадка на маслото, но се чудя има ли смисъл и каква да е, че досега не съм правил подобни "подобрения".