Волво Клуб - България

Full Version: 850 GLT 2000 20V - пали когато си иска
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте!
Видях по-надолу темата за паленето, но то е за дизеловия агрегат. Аз съм на бензин с нормална газова уредба без инжекцион и от скоро имам такъв проблем.
Колата просто върти, а не пали.
Реших, че свещите са виновни, което си беше самата истина за единия от цилиндрите, но с новите нищо не се оправи.
Сменихме кабелите, въздуховода от филтъра до двигателя, както и притегнахме връзките по всички датчици, които ни се изпречиха на пътя. Дори повиших нивото на бензина в резервоара с цел помпата да не остава на сухо.
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали. Така вече 2 пъти се разделих със стартера или поне с четките му, щото горокото животно от въртене му се взима тока...
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
Принудих се дори да отида и да си запиша час за диагностика в МотоПфое, където като им обясних какво прави ми заделиха половин ден от графика си...
Моля за помощ, ако някой се сети нещо преди сряда...

И още нещо - мисля да му сложа присадка на маслото, но се чудя има ли смисъл и каква да е, че досега не съм правил подобни "подобрения".
Здравейте!
Видях по-надолу темата за паленето, но то е за дизеловия агрегат. Аз съм на бензин с нормална газова уредба без инжекцион и от скоро имам такъв проблем.
Колата просто върти, а не пали.
Реших, че свещите са виновни, което си беше самата истина за единия от цилиндрите, но с новите нищо не се оправи.
Сменихме кабелите, въздуховода от филтъра до двигателя, както и притегнахме връзките по всички датчици, които ни се изпречиха на пътя. Дори повиших нивото на бензина в резервоара с цел помпата да не остава на сухо.
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали. Така вече 2 пъти се разделих със стартера или поне с четките му, щото горокото животно от въртене му се взима тока...
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
Принудих се дори да отида и да си запиша час за диагностика в МотоПфое, където като им обясних какво прави ми заделиха половин ден от графика си...
Моля за помощ, ако някой се сети нещо преди сряда...

И още нещо - мисля да му сложа присадка на маслото, но се чудя има ли смисъл и каква да е, че досега не съм правил подобни "подобрения".
На колегата spritus се оказа, че е бензинова помпа /виж темата по-долу/. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145</a><!-- m --> Не е лошо да видиш какви грешки ще изпише
Относно добавките си мисля, че ако върви няма смисъл, а ако не върви не помага/помощта е само временна/.
Успех Big Grin Big Grin Big Grin
На колегата spritus се оказа, че е бензинова помпа /виж темата по-долу/. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145</a><!-- m --> Не е лошо да видиш какви грешки ще изпише
Относно добавките си мисля, че ако върви няма смисъл, а ако не върви не помага/помощта е само временна/.
Успех Big Grin Big Grin Big Grin
A KAKVO КАЗАХА В М.П.
A KAKVO КАЗАХА В М.П.

GT1

[quote="DreAMs2006"]Здравейте!
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали.
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
quote]

Ако е това, което си мисля - свали и зареди хууубаво акумулатора си! :!:
После почисти добре клемите и ги намажи с техически вазелин.

Или вземи от някой познат, с нов акумулатор, неговия и карай известно време.
Огледай се да не би да имаш оставен някакъв консуматор на ток в колата - лапичка, плафон, радио, аларма (ако не ползваш известно време колата)...., от който би могъл да получиш пад на напрежението.

GT1

[quote="DreAMs2006"]Здравейте!
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали.
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
quote]

Ако е това, което си мисля - свали и зареди хууубаво акумулатора си! :!:
После почисти добре клемите и ги намажи с техически вазелин.

Или вземи от някой познат, с нов акумулатор, неговия и карай известно време.
Огледай се да не би да имаш оставен някакъв консуматор на ток в колата - лапичка, плафон, радио, аларма (ако не ползваш известно време колата)...., от който би могъл да получиш пад на напрежението.
Провери идвали ток след бубината.Ако не идва,вземи си една бубина втора употреба и ще почне да пали :wink:
Провери идвали ток след бубината.Ако не идва,вземи си една бубина втора употреба и ще почне да пали :wink:
Pages: 1 2