Волво Клуб - България

Full Version: Теч, от семеринга на коляновия вал.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
От известно време имам теч на двигателно масло мисля, че е от семеринга на коляновия вал. Феродовия диск явно е омаслен, колата няма тяга, и без това педала на съединителя отделя много високо. Предстои подмяна на:
-семеринг
-лагер
-феродовия диск
-може и притискател
Та въпросът ми е коя ли марка (надежна) ще ме посъветвате. И майстора няма опит с Волво, някои тънкости да ми изречете при монтаж и демонтаж, та да не прецакаме нещо друго.
От известно време имам теч на двигателно масло мисля, че е от семеринга на коляновия вал. Феродовия диск явно е омаслен, колата няма тяга, и без това педала на съединителя отделя много високо. Предстои подмяна на:
-семеринг
-лагер
-феродовия диск
-може и притискател
Та въпросът ми е коя ли марка (надежна) ще ме посъветвате. И майстора няма опит с Волво, някои тънкости да ми изречете при монтаж и демонтаж, та да не прецакаме нещо друго.
това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
gadnia_metal Wrote:това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
ако е от към маховика не се вади целя двигател, аз правих подобно упражнение миналата година към 400лв ми излезе ремонта. самия семеринг е 10-20лв, марка не мога да кажа, за съединител погледни в 2 теми в които съм писал. Само за работа отдели 150-200лв

п.с имам предив С/В 40, за 8хх може и по различно да седят нещата
gadnia_metal Wrote:това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
ако е от към маховика не се вади целя двигател, аз правих подобно упражнение миналата година към 400лв ми излезе ремонта. самия семеринг е 10-20лв, марка не мога да кажа, за съединител погледни в 2 теми в които съм писал. Само за работа отдели 150-200лв

п.с имам предив С/В 40, за 8хх може и по различно да седят нещата
за 850 цената на семеринга беше мизерна 5-10 лв някъде, но си видях двигателя отвън, не знам от коя страна течеше, тогава нямах време да оглеждам много много. при тази операция се видя, че и съединителят е сдал багажа и смениха всичко на куп. Марка не помня, като пари ми се върза около 400 лв. действието се развива преди 3 години
за 850 цената на семеринга беше мизерна 5-10 лв някъде, но си видях двигателя отвън, не знам от коя страна течеше, тогава нямах време да оглеждам много много. при тази операция се видя, че и съединителят е сдал багажа и смениха всичко на куп. Марка не помня, като пари ми се върза около 400 лв. действието се развива преди 3 години
Ако майстора не е пипал Волво по-добре да внимава че ск.кутия си е играчка да се свали, преди няколко дена сваляхме моята с Мевдо. Откача се моста от страната на кутията, разхлабват се болтовете от другата страна, развиват се гайките на рейката за да може моста да висне надолу, тампоните не двигателя също се разкачат(всички освен този до ангренажа). Висва моста отпуска се да висне и двигателя и от процепа м/д моста и гредата се вади ск. кутия. Доста работа е на нас ни отне около 5 часа да свалим кутията да смениум съеддинителя и да я качим пак горе. Успех :wink: :wink: :wink:
Ако майстора не е пипал Волво по-добре да внимава че ск.кутия си е играчка да се свали, преди няколко дена сваляхме моята с Мевдо. Откача се моста от страната на кутията, разхлабват се болтовете от другата страна, развиват се гайките на рейката за да може моста да висне надолу, тампоните не двигателя също се разкачат(всички освен този до ангренажа). Висва моста отпуска се да висне и двигателя и от процепа м/д моста и гредата се вади ск. кутия. Доста работа е на нас ни отне около 5 часа да свалим кутията да смениум съеддинителя и да я качим пак горе. Успех :wink: :wink: :wink:
Pages: 1 2