Волво Клуб - България

Пълна версия: Разкодиране на оригиналния радио- касетофон на Volvo 940
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте нолеги,
Много ще бъда благодарен на колегата, който ще ми помогне да си подкарам оригиналното радио във Volvo 940 08,93 год.
Ходих на две места казват ми че нямат програма.
Моля за помощ - да се оправя сам или да ме пратите някъде
Благодаря на всички отзовали се
Здравейте нолеги,
Много ще бъда благодарен на колегата, който ще ми помогне да си подкарам оригиналното радио във Volvo 940 08,93 год.
Ходих на две места казват ми че нямат програма.
Моля за помощ - да се оправя сам или да ме пратите някъде
Благодаря на всички отзовали се
По ВИН номера на колата ще ти го кажат в Мото Пфое.
По ВИН номера на колата ще ти го кажат в Мото Пфое.
Благодаря, но кажи колега къде да го търся тоя номер
Благодаря, но кажи колега къде да го търся тоя номер
"Съкращението "VIN" идва от английски (Vehicle Identification Number) и буквално преведено означава "Идентификационен номер на превозно средство". То е номер който се състои от 17 характера (цифри и букви), както е дефинирано от международната организация за стандартизацията (ISO)." ... Deal
Къде може да бъде намерен?
Обикновено е поставен под формата на метална пластинка между таблото на автомобила и предното стъкло, на касата на шофьорската врата и естествено в документите на МПС (моторно превозно средство).
Основното предназначение на серийния номер е да служи за идентификация на превозно средство. Ползвайки го обаче можем да придобием много друга странична информация за превозното средство.
* Придобиване на информация за това, кой е производителя на превозното средство
* Информация за това каква е годината на производство на автомобила
* Информация къде е произведен
* Проверка дали превозното средство не е тествано за устойчивост на разрушаване и др.
Кратка история:
Първа система: 1949г. до юли 1964г.

Иденфикационният номер на МПС за този период съответства на серийния номер на производство. Информацията, която може да бъде придобита, е само какъв модел е превозното средство.
Втора система: Август 1964г. до юли 1980г.
Идентификационният номер на МПС за този период включва модела на превозно средство и годината на производство, в едно със серийния номер. Първите две цифри показват модела, третата цифра - годината, а четвъртата - серийния номер.
През периода 1965г. - 1969г. превозните средства имат 9-цифрен Идентификационен номер, освен в случая в който производството превиши 1 милион. В такъв случай номерът е 10-цифрен, с четвърта цифра 1.
През периода 1970г. - 1979г. превозните средства имат 10-цифрен Идентификационен номер, с четвърта цифра 2 или 3.
През 1980г. МПС имат 10-цифрен номер с трети знак буквата "А".
Трета система: от 1981г. до сега (ISO стандарт 3779 от февруари 1977г. с последна ревизия от 1983г.).
Идентификационния номер на МПС сега се състои от 17 знака, като включва не само годината, модела и сериен номер, а също така страната на производство, стил на купето, вид на двигател, спирачна система и производител. VIN номерът съдържа три части :
- WMI (World Manufacturer Identifier) - световен идентификатор на производителя. Чрез него се идентифицира уникално производителя на превозното средство. WMI съставя първите три позиции на Идентификационния номер, освен когато производителя произвежда по-малко от 500 МПС на година. В този случай третия знак е винаги 9, а и 12-тия, 13-тия и 14-тия се използват към втората част от WMI.
- VDS (Vehicle Descriptor Section) - Секция за описание на МПС. Тя се състои от 6 знака от 4-ти до 9-ти и може да бъде използвана от производителя за идентифициране на атрибути на превозното средство.
- VIS (Vehicle Identifier Section) - Секция за идентифициране на МПС. Последните 8 знака на номера се използват за идентифициране на конкретното превозно средство. Последните 4 знака са винаги цифрови.

С ДВЕ ДУМИ - това е така наречения "номер на шасито(рамата)" в талона на колата ти.
"Съкращението "VIN" идва от английски (Vehicle Identification Number) и буквално преведено означава "Идентификационен номер на превозно средство". То е номер който се състои от 17 характера (цифри и букви), както е дефинирано от международната организация за стандартизацията (ISO)." ... Deal
Къде може да бъде намерен?
Обикновено е поставен под формата на метална пластинка между таблото на автомобила и предното стъкло, на касата на шофьорската врата и естествено в документите на МПС (моторно превозно средство).
Основното предназначение на серийния номер е да служи за идентификация на превозно средство. Ползвайки го обаче можем да придобием много друга странична информация за превозното средство.
* Придобиване на информация за това, кой е производителя на превозното средство
* Информация за това каква е годината на производство на автомобила
* Информация къде е произведен
* Проверка дали превозното средство не е тествано за устойчивост на разрушаване и др.
Кратка история:
Първа система: 1949г. до юли 1964г.

Иденфикационният номер на МПС за този период съответства на серийния номер на производство. Информацията, която може да бъде придобита, е само какъв модел е превозното средство.
Втора система: Август 1964г. до юли 1980г.
Идентификационният номер на МПС за този период включва модела на превозно средство и годината на производство, в едно със серийния номер. Първите две цифри показват модела, третата цифра - годината, а четвъртата - серийния номер.
През периода 1965г. - 1969г. превозните средства имат 9-цифрен Идентификационен номер, освен в случая в който производството превиши 1 милион. В такъв случай номерът е 10-цифрен, с четвърта цифра 1.
През периода 1970г. - 1979г. превозните средства имат 10-цифрен Идентификационен номер, с четвърта цифра 2 или 3.
През 1980г. МПС имат 10-цифрен номер с трети знак буквата "А".
Трета система: от 1981г. до сега (ISO стандарт 3779 от февруари 1977г. с последна ревизия от 1983г.).
Идентификационния номер на МПС сега се състои от 17 знака, като включва не само годината, модела и сериен номер, а също така страната на производство, стил на купето, вид на двигател, спирачна система и производител. VIN номерът съдържа три части :
- WMI (World Manufacturer Identifier) - световен идентификатор на производителя. Чрез него се идентифицира уникално производителя на превозното средство. WMI съставя първите три позиции на Идентификационния номер, освен когато производителя произвежда по-малко от 500 МПС на година. В този случай третия знак е винаги 9, а и 12-тия, 13-тия и 14-тия се използват към втората част от WMI.
- VDS (Vehicle Descriptor Section) - Секция за описание на МПС. Тя се състои от 6 знака от 4-ти до 9-ти и може да бъде използвана от производителя за идентифициране на атрибути на превозното средство.
- VIS (Vehicle Identifier Section) - Секция за идентифициране на МПС. Последните 8 знака на номера се използват за идентифициране на конкретното превозно средство. Последните 4 знака са винаги цифрови.

С ДВЕ ДУМИ - това е така наречения "номер на шасито(рамата)" в талона на колата ти.
Отговорът на Мото пфое - елате при нас със записване и за ден два ще ви го разкодираме.
Благодарих
Ще помоля ако на някой му хрумне друга идея да я сподели.
Ще почерпя
Отговорът на Мото пфое - елате при нас със записване и за ден два ще ви го разкодираме.
Благодарих
Ще помоля ако на някой му хрумне друга идея да я сподели.
Ще почерпя
Страници: 1 2