Волво Клуб - България

Full Version: Разход на 850 2.5i, 10V 17л./100км. - нормално ли е?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте отново Smile
Днес засякохме разходът в града и той е 17/100, на газ. Предполагам, че не трябва да е такъв, но все пак да попитам, нормално ли е? Въздушният филтър е нов. Какво мислите.
Доколкото знам и двата двигателя 2.5 са пълни инжекциони, нали?
Me4ok Wrote:Здравейте отново Smile
Днес засякохме разходът в града и той е 17/100, на газ. Предполагам, че не трябва да е такъв, но все пак да попитам, нормално ли е? Въздушният филтър е нов. Какво мислите.
Доколкото знам и двата двигателя 2.5 са пълни инжекциони, нали?

Като те видях на срещата ти грееха очичките Smile таа си мисля, че в началото докато човек още се радва на новата си придобивка му тежи крачето Big Grin , но честно казано ми се вижда доста :!: Имай в предвид, че си трябва една диагностика и мерене на компресия в някой читав сервиз. Мисля, че ЮВЕ ще могат да ти помогнат за електрониката. Нека и другите да кажат какво мислят по въпроса.
Smile.... че как да не ми светят очичките като се сдобихме с такава кола.
Относно съветът ти s0me0ne, другата седмица ще минем на диагностика и центровка през този сервиз ЮВЕ, за да видим как стоят нещата. А и ни предстои път в провинцията, така че ще е добре да пътуваме след центровка Smile В интерес на истината, колата ми се струва малко по-тромава от това, което очаквах (естествено не съм мислил, че от 0-100 ще прави за 5 сек), но ще видим как ще стоят нещата след сервиза. Непременно ще напиша какви са промените след това.
Видях мненията Ви относно работата в този сервиз (ЮВЕ) и тъй като сте доволни, смятам че там е удачно да отида.
Me4ok Wrote:Smile.... че как да не ми светят очичките като се сдобихме с такава кола.
Относно съветът ти s0me0ne, другата седмица ще минем на диагностика и центровка през този сервиз ЮВЕ, за да видим как стоят нещата. А и ни предстои път в провинцията, така че ще е добре да пътуваме след центровка Smile В интерес на истината, колата ми се струва малко по-тромава от това, което очаквах (естествено не съм мислил, че от 0-100 ще прави за 5 сек), но ще видим как ще стоят нещата след сервиза. Непременно ще напиша какви са промените след това.
Видях мненията Ви относно работата в този сервиз (ЮВЕ) и тъй като сте доволни, смятам че там е удачно да отида.

И в други автоклубове сервиз ЮВЕ са на почит. Само да не забравиш да си запишеш час предварително Smile

За тромавост - не знам какво да ти кажа. Пробвай ускорението от 120 до 180 и после от 180 нагоре и кажи какъв е резултатът. Пробвай я на бензин - възможно е нещо системата на газта да се бъзика.
s0me0ne Wrote:...Само да не забравиш да си запишеш час предварително Smile

За тромавост - не знам какво да ти кажа. Пробвай ускорението от 120 до 180 и после от 180 нагоре и кажи какъв е резултатът. Пробвай я на бензин - възможно е нещо системата на газта да се бъзика.
ОК за часа, ще запиша. А за ускорението, снощи ходихме до Владая при едни приятели и на отиване карах, както карах старата ни кола (Mitsubishi Galant 85' 2.0 бензин, карбуратор, 110 кс.) - което ще рече превключвам на по-горна предавка на около 2000 об/минута. На връщане обаче си викам, а бе я да пробвам малко по така и превключвах на 2700-3000 об/минута и колата се "разпъргавя" Smile малко повече. Но ще видим. Все пак много ти благодаря за съветите. От голяма полза са ми.
според мен е нормален разхода ако ти е тежко крачето :-)
аз с мойта вчера я засякох и за 105 км ми излезе 16/100 на газ, но аз не обичам да съм втори на светофара :-) а твоята е и по-тежка и по-мощна, все пак не може да очакваш от 2.5 да харчи 10-12 нали.
unicata Wrote:...все пак не може да очакваш от 2.5 да харчи 10-12 нали.
Прав си, но ще видим след диагностика и центровка какво ще покаже Smile
Me4ok - какви 3000 об? - дръж я над 4000 и тогава ще видиш за какво става дума!
Не се безпокои - бензинов двигател от високи обороти не се бои!
Хе хе, какво очаквате от 3к оборота, това да не е дизел че така ...
Аз моята 440 на 7500 съм я качвал като се веселихме на празен паркинг зимата в снега. Иначе при каране не съм прекалявал - над 5к рядко я качвам,15-тина пъти на 6500 се спирам,но двигателя не се оплаква Smile това на газ разбира се, на бензин има ограничител ...
Най съм доволен като стрелката играе между 3500 и 5000 оборота, пълни ми се душата направо(пълнеше се де, защото преди 5-6 дни 1 пуча въшка сузуки суифт ме изряза на старт,та съм решил този месец жената да остане на заден план откъм финанси и да реша проблема) .
Колега, виж си характеристиките на мотора по специално на колко оборота достига макс въртящ момент, та оттам нагоре да я режеш...
ПП: убеден съм че доста колеги от клуба биха се качили да проверят дали ти работи коректно ограничителя Smile
то и моята дето е яка кака се проявява над 2500об а истинското си аз показва между 4 и 6000 ама иска хранене та да се показва както трябва. а иначе си кротува между 1500 и 3000. е ако някой земе да се отвря и да дава газ като го изпреварвам - малко по-рязко натискане на газта и задържане за 3-5 секунди и айде чао. най се кефя като изпреварвам на байр и гявола във вектрата ( или голф 3) даде яко газ е тогава вижда за малко надписа VOLVO 2.0 16v ..ОТЗАД .

ПП уважайте се на пътя и като ви изпреварват не давайте газ а я отнемайте малко щото може да стане лошото ...
Pages: 1 2 3