Волво Клуб - България

Full Version: volvo v40 1.9td???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
от скоро карам волво 1.9 тд, и се чудя нещо и реших да питам тук?Автоматична ли е дизеловата помпа на волвото (98г.) смисъл,когато свърши горивото сама ли се обезвъздушава или се налага ръчно да се прави?Чух няколко противоречиви мнения и реших да питам колегите тук? Smile
Благодаря предварително :?
от скоро карам волво 1.9 тд, и се чудя нещо и реших да питам тук?Автоматична ли е дизеловата помпа на волвото (98г.) смисъл,когато свърши горивото сама ли се обезвъздушава или се налага ръчно да се прави?Чух няколко противоречиви мнения и реших да питам колегите тук? Smile
Благодаря предварително :?
Прави се ръчно и то с доста напомвания.Случвало ми се е 2 пъти но това не трябва да го допускаме
Прави се ръчно и то с доста напомвания.Случвало ми се е 2 пъти но това не трябва да го допускаме
При моята (казват че са еднакви двигателите) един майстор ми каза че има ел. помпа в самата гориво-нагнетателна помпа (ГНП) която предварително засмуква гориво и го подава след това на механичната. Не знам колко е вярно но имах няколко неприятни инцидента с моята кола след като сменях горивен филтър. Ще ги споделя сега и тук ... предполагам че и при теб е така.
1. След смяна на горивен филтър реших да видя дали ще запали без да пипам нищо - тогава още не знаех как се прави.... В началото запали но когато попадна на въздуха изгасна и доста въртене на стартера падна докато ми падна акумулатора. Заредих си акумулатора (1 ден загуба) и след това след още доста въртене запали.
2. след смяна на горивен филтър реших да напомпам с помпичката която се намира на капака на филтъра. 'Арно ама след 2-рото натискане "бутончето" на помпата пропадна навътре и не иска да се върне. Завъртях на стартер - не става. Забелязах че бутончето пак се е върнало в горно положение и напомпах пак 2 пъти.. и пак пропадна... пак завъртях на стартер - пак не запали и пак бутончето се бе върнал.. пак напомпах.. и т.н... накрая запали. Оставих я да поработи за да зареди малко акумулатора и тогава реших да си поиграя да видя какво става. След няколко опита се оказа че помпичката се връща само ако колата е на контакт.... т.е. все едно подгрява свещите.
Явно има някаква връзка с това че има някаква ел.помпа в ГНП-то. Дали е така не знам... но
3-тия път нямах толкова проблеми - включваш на контакт - помпиш помпиш помпиш с ръчната помпичка, въртиш стартера за малко - ако не запали пак помпиш, помпиш, помпиш и така докато запалиш. При мен на 3-тата проверка запали без проблеми.

Това е от мен. Дано съм ти помогнал
При моята (казват че са еднакви двигателите) един майстор ми каза че има ел. помпа в самата гориво-нагнетателна помпа (ГНП) която предварително засмуква гориво и го подава след това на механичната. Не знам колко е вярно но имах няколко неприятни инцидента с моята кола след като сменях горивен филтър. Ще ги споделя сега и тук ... предполагам че и при теб е така.
1. След смяна на горивен филтър реших да видя дали ще запали без да пипам нищо - тогава още не знаех как се прави.... В началото запали но когато попадна на въздуха изгасна и доста въртене на стартера падна докато ми падна акумулатора. Заредих си акумулатора (1 ден загуба) и след това след още доста въртене запали.
2. след смяна на горивен филтър реших да напомпам с помпичката която се намира на капака на филтъра. 'Арно ама след 2-рото натискане "бутончето" на помпата пропадна навътре и не иска да се върне. Завъртях на стартер - не става. Забелязах че бутончето пак се е върнало в горно положение и напомпах пак 2 пъти.. и пак пропадна... пак завъртях на стартер - пак не запали и пак бутончето се бе върнал.. пак напомпах.. и т.н... накрая запали. Оставих я да поработи за да зареди малко акумулатора и тогава реших да си поиграя да видя какво става. След няколко опита се оказа че помпичката се връща само ако колата е на контакт.... т.е. все едно подгрява свещите.
Явно има някаква връзка с това че има някаква ел.помпа в ГНП-то. Дали е така не знам... но
3-тия път нямах толкова проблеми - включваш на контакт - помпиш помпиш помпиш с ръчната помпичка, въртиш стартера за малко - ако не запали пак помпиш, помпиш, помпиш и така докато запалиш. При мен на 3-тата проверка запали без проблеми.

Това е от мен. Дано съм ти помогнал
При мен е гумена помпата за ръчно покачване на гориво. Като сменях филтъра за сефте и аз като Пангев сложих новия филтър и въртях на стартер, докато не видя гументот "мехче", седящо си кротоко на едни ламаринени скоби до самия филтър. После напомпах десетина пъти и пак опитах, тогава вече запали от раз. Та дет се вика ... само с ядене не става - тебва си и акъл ... Big Grin
При мен е гумена помпата за ръчно покачване на гориво. Като сменях филтъра за сефте и аз като Пангев сложих новия филтър и въртях на стартер, докато не видя гументот "мехче", седящо си кротоко на едни ламаринени скоби до самия филтър. После напомпах десетина пъти и пак опитах, тогава вече запали от раз. Та дет се вика ... само с ядене не става - тебва си и акъл ... Big Grin