Волво Клуб - България

Full Version: Майстор на двигатели V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги, не видях да има подобна тема, за това пускам нова. Кажете някой добър майстор по двигатели. Колата е Volvo V40 1.8i - шведски мотор би трябвало да е. За смяна на гумички на клапани съм, май. Хвърля ми кондензирано масло във въздоховода и излиза доста бял дим от ауспуха. Не искам някой "разбирач" да ми бърника по колата :chain: и после да се вкарам в още по-големи ядове... :roll:
Колеги, не видях да има подобна тема, за това пускам нова. Кажете някой добър майстор по двигатели. Колата е Volvo V40 1.8i - шведски мотор би трябвало да е. За смяна на гумички на клапани съм, май. Хвърля ми кондензирано масло във въздоховода и излиза доста бял дим от ауспуха. Не искам някой "разбирач" да ми бърника по колата :chain: и после да се вкарам в още по-големи ядове... :roll:
От гумичките няма да имаш масло в въздуховода, също така пушекът от маслото е синкав а не бял, белият е от антифриз. Колко масло ти гори :?: Имаш ли загуба на антифриз :?: Какво е състоянието на маслото и антифриза :?: Хайде давай да го измислим какво му има на това масло :roll: :roll: :roll:
От гумичките няма да имаш масло в въздуховода, също така пушекът от маслото е синкав а не бял, белият е от антифриз. Колко масло ти гори :?: Имаш ли загуба на антифриз :?: Какво е състоянието на маслото и антифриза :?: Хайде давай да го измислим какво му има на това масло :roll: :roll: :roll:
Значи, колата е на газ и от задната част на двигателя излиза една метална тръба, която минава през нещо си и от там излиза един мъркуч, който най-вероятно не фабрично влиза във въздоховода. През целият път има нещо като боза и доколкото разбрах това е кондензирано масло. Нивото на маслото си е в границите на нормалното от доста време, което означава, че няма харчене... за това казвам, че търся някой, който си разбира от тези неща, защото нямам идея какво е... :roll:
Значи, колата е на газ и от задната част на двигателя излиза една метална тръба, която минава през нещо си и от там излиза един мъркуч, който най-вероятно не фабрично влиза във въздоховода. През целият път има нещо като боза и доколкото разбрах това е кондензирано масло. Нивото на маслото си е в границите на нормалното от доста време, което означава, че няма харчене... за това казвам, че търся някой, който си разбира от тези неща, защото нямам идея какво е... :roll:
Колега, поне от обяснението ти става ясно, че не си за смяна на гумичките ва клапаните. Както Ицо каза щом е бял пушекът значи гори антифриз, а това означава издухана гарнитура. Сподели дали си наблюдавал загуба на охлаждаща течност и дали ти се е налагало да доливаш. Иначе за конденза на маслените пари не се тревожи много-изглежда гадно, но не е болка за умиране.
Колега, поне от обяснението ти става ясно, че не си за смяна на гумичките ва клапаните. Както Ицо каза щом е бял пушекът значи гори антифриз, а това означава издухана гарнитура. Сподели дали си наблюдавал загуба на охлаждаща течност и дали ти се е налагало да доливаш. Иначе за конденза на маслените пари не се тревожи много-изглежда гадно, но не е болка за умиране.