Колеги, не видях да има подобна тема, за това пускам нова. Кажете някой добър майстор по двигатели. Колата е Volvo V40 1.8i - шведски мотор би трябвало да е. За смяна на гумички на клапани съм, май. Хвърля ми кондензирано масло във въздоховода и излиза доста бял дим от ауспуха. Не искам някой "разбирач" да ми бърника по колата :chain: и после да се вкарам в още по-големи ядове... :roll:
Колеги, не видях да има подобна тема, за това пускам нова. Кажете някой добър майстор по двигатели. Колата е Volvo V40 1.8i - шведски мотор би трябвало да е. За смяна на гумички на клапани съм, май. Хвърля ми кондензирано масло във въздоховода и излиза доста бял дим от ауспуха. Не искам някой "разбирач" да ми бърника по колата :chain: и после да се вкарам в още по-големи ядове... :roll:
От гумичките няма да имаш масло в въздуховода, също така пушекът от маслото е синкав а не бял, белият е от антифриз. Колко масло ти гори :?: Имаш ли загуба на антифриз :?: Какво е състоянието на маслото и антифриза :?: Хайде давай да го измислим какво му има на това масло :roll: :roll: :roll:
От гумичките няма да имаш масло в въздуховода, също така пушекът от маслото е синкав а не бял, белият е от антифриз. Колко масло ти гори :?: Имаш ли загуба на антифриз :?: Какво е състоянието на маслото и антифриза :?: Хайде давай да го измислим какво му има на това масло :roll: :roll: :roll:
Значи, колата е на газ и от задната част на двигателя излиза една метална тръба, която минава през нещо си и от там излиза един мъркуч, който най-вероятно не фабрично влиза във въздоховода. През целият път има нещо като боза и доколкото разбрах това е кондензирано масло. Нивото на маслото си е в границите на нормалното от доста време, което означава, че няма харчене... за това казвам, че търся някой, който си разбира от тези неща, защото нямам идея какво е... :roll:
Значи, колата е на газ и от задната част на двигателя излиза една метална тръба, която минава през нещо си и от там излиза един мъркуч, който най-вероятно не фабрично влиза във въздоховода. През целият път има нещо като боза и доколкото разбрах това е кондензирано масло. Нивото на маслото си е в границите на нормалното от доста време, което означава, че няма харчене... за това казвам, че търся някой, който си разбира от тези неща, защото нямам идея какво е... :roll:
Колега, поне от обяснението ти става ясно, че не си за смяна на гумичките ва клапаните. Както Ицо каза щом е бял пушекът значи гори антифриз, а това означава издухана гарнитура. Сподели дали си наблюдавал загуба на охлаждаща течност и дали ти се е налагало да доливаш. Иначе за конденза на маслените пари не се тревожи много-изглежда гадно, но не е болка за умиране.
Колега, поне от обяснението ти става ясно, че не си за смяна на гумичките ва клапаните. Както Ицо каза щом е бял пушекът значи гори антифриз, а това означава издухана гарнитура. Сподели дали си наблюдавал загуба на охлаждаща течност и дали ти се е налагало да доливаш. Иначе за конденза на маслените пари не се тревожи много-изглежда гадно, но не е болка за умиране.