Волво Клуб - България

Full Version: Волво850tdi, проблем
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, казвам се Митко и съм от София. Настъпи проблем с Волвото ми в последствие на който колата спря да пали и така.../няма никакъв живец от страна на акомулатора, а той е на 1 месец/ и в момента няколко дни не е в движение и по всяка вероятност проблема е в тоците, в което естествено не съм сигуренSmile Та питането ми е някой ако може да ме насочи към добър сервиз свързан с тоците на колата. Ако съм се изразил неправилно моля за извинение, спрямо автомобилите съм абсолютно ЛАМЕР4Е Smile
Urukhay Wrote:Здравейте колеги, казвам се Митко и съм от София. Настъпи проблем с Волвото ми в последствие на който колата спря да пали и така.../няма никакъв живец от страна на акомулатора, а той е на 1 месец/ и в момента няколко дни не е в движение и по всяка вероятност проблема е в тоците, в което естествено не съм сигуренSmile Та питането ми е някой ако може да ме насочи към добър сервиз свързан с тоците на колата. Ако съм се изразил неправилно моля за извинение, спрямо автомобилите съм абсолютно ЛАМЕР4Е Smile
Na parvo vreme shte e po dobre da pomolish niakoi da ti dade tok da zapalish i sled tova da hodish po servizi ;
Мерси за съвета,но това вече го направих, и колата просто си гасне, като направя опит след това да я запаля без помощи няма никой!
При всички случаи вземи мерки да заредиш акумулатора на зарядно. Нов-стар - няма значение, всяка една батерия като се разреди докрай, почва да се скапва много бързо и необратимо, ако не я заредиш веднага.
Ако е толкова разреден, акумулаторът се явява огромен консуматор и динамото не успява да му подаде достатъчно ток, поради което не достига такъв до свещите, падат оборотите и дори гасне двигателят.
При зареден акумулатор вече можеш да търсиш утечката, която би могла да бъде и забравени гфарове. След такъв случай веднъж изхвърлих един акумулатор при подобни обстоятелства - забравени фарове и голям студ.
graf_bezuhoff Wrote:Ако е толкова разреден, акумулаторът се явява огромен консуматор и динамото не успява да му подаде достатъчно ток, поради което не достига такъв до свещите, падат оборотите и дори гасне двигателят.

Нали става въпрос за дизел, там освен подгряващи свещи други няма. Ама най-добре майстор да я види или диагностика