Волво Клуб - България

Пълна версия: ламбда сонда
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
здравейте

пак съм аз - хич не ми върви, светна ламбда датчика

ано не беше волво бих казал, че имам издухана гарнитурка на аспуха - това е единствената разлика с преди, но знам ли.....

колко струва подмяната ако проблема е в сондата?
здравейте

пак съм аз - хич не ми върви, светна ламбда датчика

ано не беше волво бих казал, че имам издухана гарнитурка на аспуха - това е единствената разлика с преди, но знам ли.....

колко струва подмяната ако проблема е в сондата?
Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!
Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!
Helper написа:Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!

благодаря!! бях се притеснил доста.

моята версия е че е изгоряла гарнитура преди сондата и от там отчита грешка в сместа. забелязах че гърнето се разбуботи яко - явно духа отнякъде
естествено отивам на майстор, но се притеснявах дали да карам до там или да ме влачат. добре че не е толкова страшно и ще мога да пообиколя приятели, магазини и елкони
Helper написа:Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!

благодаря!! бях се притеснил доста.

моята версия е че е изгоряла гарнитура преди сондата и от там отчита грешка в сместа. забелязах че гърнето се разбуботи яко - явно духа отнякъде
естествено отивам на майстор, но се притеснявах дали да карам до там или да ме влачат. добре че не е толкова страшно и ще мога да пообиколя приятели, магазини и елкони
legaladvicebg написа:
Helper написа:Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!

благодаря!! бях се притеснил доста.

моята версия е че е изгоряла гарнитура преди сондата и от там отчита грешка в сместа. забелязах че гърнето се разбуботи яко - явно духа отнякъде
естествено отивам на майстор, но се притеснявах дали да карам до там или да ме влачат. добре че не е толкова страшно и ще мога да пообиколя приятели, магазини и елкони



Не се притеснявай да я караш. Компютъра когато има проблем със някой от датчиците (лоши показания) минава в автономен режим и игнорира датчика. Работи по предварително зададеин таблици. Проблема е че в резултата на липсата на контрол от датчика разхода се вдига.
Ако е сондата универсаланта от БОШ мисля че е 170-180 лева със труда (сервиз за БОШ зад Исул). Уви БОШ правят и модел конкретно за Волво-то но не го внасят а за единия проблем със запояването на куплунга 615лв. в МПФ за конкретния модел от БОШ не давам.


Питане към всички: Кажете ако знаете онлайн мяасто за пазаруване на БОШ по техгните номера. Няма причина тъпата ламбда да е повече от 20лв по скъпа когато е с куплунзите за волво.


Наистина най често срещаната грешка е БЕДНА СМЕС. в повечето случаи някой от гумените въздуховоди след датчика за въздъха има дупка през която влиза нерегистриран от датчика въздух.

Финанасово най зле е да е започнал да се разваля самия датчик за въздуха MAF който МПФ го оферират на около 1110лв. или нещо близо до тая цена.

Най гадното е докато намериш кой да ти направи читава диагностика.
legaladvicebg написа:
Helper написа:Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!

благодаря!! бях се притеснил доста.

моята версия е че е изгоряла гарнитура преди сондата и от там отчита грешка в сместа. забелязах че гърнето се разбуботи яко - явно духа отнякъде
естествено отивам на майстор, но се притеснявах дали да карам до там или да ме влачат. добре че не е толкова страшно и ще мога да пообиколя приятели, магазини и елкони



Не се притеснявай да я караш. Компютъра когато има проблем със някой от датчиците (лоши показания) минава в автономен режим и игнорира датчика. Работи по предварително зададеин таблици. Проблема е че в резултата на липсата на контрол от датчика разхода се вдига.
Ако е сондата универсаланта от БОШ мисля че е 170-180 лева със труда (сервиз за БОШ зад Исул). Уви БОШ правят и модел конкретно за Волво-то но не го внасят а за единия проблем със запояването на куплунга 615лв. в МПФ за конкретния модел от БОШ не давам.


Питане към всички: Кажете ако знаете онлайн мяасто за пазаруване на БОШ по техгните номера. Няма причина тъпата ламбда да е повече от 20лв по скъпа когато е с куплунзите за волво.


Наистина най често срещаната грешка е БЕДНА СМЕС. в повечето случаи някой от гумените въздуховоди след датчика за въздъха има дупка през която влиза нерегистриран от датчика въздух.

Финанасово най зле е да е започнал да се разваля самия датчик за въздуха MAF който МПФ го оферират на около 1110лв. или нещо близо до тая цена.

Най гадното е докато намериш кой да ти направи читава диагностика.
orlincho написа:
legaladvicebg написа:
Helper написа:Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!

благодаря!! бях се притеснил доста.

моята версия е че е изгоряла гарнитура преди сондата и от там отчита грешка в сместа. забелязах че гърнето се разбуботи яко - явно духа отнякъде
естествено отивам на майстор, но се притеснявах дали да карам до там или да ме влачат. добре че не е толкова страшно и ще мога да пообиколя приятели, магазини и елкони



Не се притеснявай да я караш. Компютъра когато има проблем със някой от датчиците (лоши показания) минава в автономен режим и игнорира датчика. Работи по предварително зададеин таблици. Проблема е че в резултата на липсата на контрол от датчика разхода се вдига.
Ако е сондата универсаланта от БОШ мисля че е 170-180 лева със труда (сервиз за БОШ зад Исул). Уви БОШ правят и модел конкретно за Волво-то но не го внасят а за единия проблем със запояването на куплунга 615лв. в МПФ за конкретния модел от БОШ не давам.


Питане към всички: Кажете ако знаете онлайн мяасто за пазаруване на БОШ по техгните номера. Няма причина тъпата ламбда да е повече от 20лв по скъпа когато е с куплунзите за волво.


Наистина най често срещаната грешка е БЕДНА СМЕС. в повечето случаи някой от гумените въздуховоди след датчика за въздъха има дупка през която влиза нерегистриран от датчика въздух.

Финанасово най зле е да е започнал да се разваля самия датчик за въздуха MAF който МПФ го оферират на около 1110лв. или нещо близо до тая цена.

Най гадното е докато намериш кой да ти направи читава диагностика.


Преди време във форума в dir-а бях споделил опита си с ламбда сондите. За моето volvo v40 оригиналната е на NTK (или както повечето познават др. име NGK). За съжаление тогава нямаше друг канал за доставка така че единсвената ми възможност беше МФ. А за т.н. универсална сонда на Бош ... ами пробвай, дано при теб е добре. За моя модел тя не беше актуална, но тогава Дуневци ме подлъгаха и така се набутах доста парички. Всъщност аз още си я пазя, здрава е и си работи, но не става за моя модел. Ако някой мисли да си купува такава : универсална с три електрода мога да му я да да си я пробва, да види как ще се дуржи колата... диагностика и т.н.
orlincho написа:
legaladvicebg написа:
Helper написа:Вече много пъти бе споменавано, че тази лампа на таблото не означава само проблем, свързан със самата ламбда-сонда! Може да са десетки други неща. При мен се отчитат кодовете за грешки (проблеми) в такъв случай в гнездо А2. И все пак, ако наистина проблема е в кислородния датчик, наричан още ламбда сонда, нов такъв на BOSCH струва около 180лв. Има и италиански малко по-евтини. Най-добре върви да ти направят диагностика ако не можеш сам!

благодаря!! бях се притеснил доста.

моята версия е че е изгоряла гарнитура преди сондата и от там отчита грешка в сместа. забелязах че гърнето се разбуботи яко - явно духа отнякъде
естествено отивам на майстор, но се притеснявах дали да карам до там или да ме влачат. добре че не е толкова страшно и ще мога да пообиколя приятели, магазини и елкони



Не се притеснявай да я караш. Компютъра когато има проблем със някой от датчиците (лоши показания) минава в автономен режим и игнорира датчика. Работи по предварително зададеин таблици. Проблема е че в резултата на липсата на контрол от датчика разхода се вдига.
Ако е сондата универсаланта от БОШ мисля че е 170-180 лева със труда (сервиз за БОШ зад Исул). Уви БОШ правят и модел конкретно за Волво-то но не го внасят а за единия проблем със запояването на куплунга 615лв. в МПФ за конкретния модел от БОШ не давам.


Питане към всички: Кажете ако знаете онлайн мяасто за пазаруване на БОШ по техгните номера. Няма причина тъпата ламбда да е повече от 20лв по скъпа когато е с куплунзите за волво.


Наистина най често срещаната грешка е БЕДНА СМЕС. в повечето случаи някой от гумените въздуховоди след датчика за въздъха има дупка през която влиза нерегистриран от датчика въздух.

Финанасово най зле е да е започнал да се разваля самия датчик за въздуха MAF който МПФ го оферират на около 1110лв. или нещо близо до тая цена.

Най гадното е докато намериш кой да ти направи читава диагностика.


Преди време във форума в dir-а бях споделил опита си с ламбда сондите. За моето volvo v40 оригиналната е на NTK (или както повечето познават др. име NGK). За съжаление тогава нямаше друг канал за доставка така че единсвената ми възможност беше МФ. А за т.н. универсална сонда на Бош ... ами пробвай, дано при теб е добре. За моя модел тя не беше актуална, но тогава Дуневци ме подлъгаха и така се набутах доста парички. Всъщност аз още си я пазя, здрава е и си работи, но не става за моя модел. Ако някой мисли да си купува такава : универсална с три електрода мога да му я да да си я пробва, да види как ще се дуржи колата... диагностика и т.н.