Волво Клуб - България

Full Version: Проблем на газ с VOLVO 2.0 20V
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,

Имам проблем с газовата уредба, която не е газов инжекцион.
Мени оборотите топла и студена и когато се пусне климатика оборотите падат опитва се да гасне.

Може ли да помогне някой.

Добри
А на бензин? Стъпковото моторче регулира оборотите пробвай да го почистиш...
Не става със стъпковото моторче.
Проблемът който знам е че със счупен дебитомер.

Има ли някой друга идея
Така като те слушам, брато Big Grin , не е добре работата.Пробвай първо да изчистиш дебитомера, може все още да е жив. Ако не е, те чака дълъг и труден път да си намериш, също така и скъп!
Вместо да гадаете ,най-лесно можеш първо да си чекнеш компютъра,грешката 1-2-1,в <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvo850.ru</a><!-- m --> има пълно и много прилично описание как става проверката,ако е само тази грешка "честито на победителите" проблема ти става чисто финансов.Успех дано да не е дебитомер!Принципно дебитометъра не би триабвало да ти влияе на газ,дебитометъра обикновенно прави мизерии на бензин,и доколкото съм говорил с колеги обикновенно държи на правен ход по ниски обороти ,а над 4000 оборота почва да шашка и дава грешен сигнал и компа прави по богата смес.Ако ти го прави на газ само почти съм сигурен че е от съпковото моторче.Почистването надявам се знаеш че става само(за предпочитане) с течност(за предпочитане :mrgreen: шпрей) за почистване на карборатори(инжекциони).Има добър почистващ ефект ,а в същото време е много летлив и няма вероятност течноста да влезе в самото ел.двигателче.За предпочитане е и като си разглобил "наоколо" да си изчистиш и газовата дюза обикновенно там е голяма "тиня",ако чистиш дюзата си подготви ново семерингче или маслоустоичив(червен) силикон
Само за информация
Аз карам със счупен, имам и здрав, но не искам да го слагам докато не се измисли нещо да не се чупи.
Общо взето съм пробвал нещата, за които говорите грешката се е 1-2-1 или счупен дебитомер
Просто се чудех дали някой от форума е сложил обикновена газова, която разбира се не гърми, за да видя как се прави,
дали някой ползва ламбда емулатор или нещо друго.

Ако някой даде съвет ще съм му безкрайно благодарен
Аз преди бях с обикновена газова, до известно време нямаше никакви грижи, след това изгърмя няколко пъти и ми писна та сложих газов инжекцион.
Та при мене е имало и ламбда контрол, ама в последствие беше махнат. Кажи какво по-конкретно те интересува.
А-а-а-а може би изпускам подробността че съм 2.0 10клапана - т.е нямам дебитометър.
Моето Волво е така.Като го купих имах проблем с клапаните на газовата и тъйкато нямаше от къде да намеря клапани за Виале ,а и изпарителя беше дал нещо фира,смених изпарителя и клапаните със "Старгаз",момчетата поурезаха част от кабелите дето бяха към Виале-то,но като цяло си остана оправлението на Виале.За сега (вече 2 години) да нечуят лошите нямам проблем с газификацията.Без да правя реклама ,цялото "рязане",монтаж ,демонтаж и реглаж направих в Аутодикс (пряка на Симеоновско шосе).Колкото до "гърмежите" доколкото аз съм запознат започни от кабели и свещи които се явяват основен причинител на "вривове".Аз карам с свещи НГК(ен джи ка закупени НЕ от "Симеон")и кабели от Бош.Относно свещите има много теории на мен ми харесва тази че гаста е с друго топлинно число и че друга изкра трябва да я възпламени.Провери в саита на НГК и БОШ да видиш чв има разлика за бензин и газ.Но мисля че най-добриа вариант е :смагаш читавия дебитомер ,триеш грежките на компа избираш си читав майстор и се разбираш с него че ако пак "гръмне" ше ти поеме разходите по "взрива".Но преди това свещи и кабели......знам че са цифра:-).Успех и пиши после резултата
Аз даже съм откачил кабела на дебитомера и си бачкаше без грижи ( на газ )
NASKO1973 Wrote:Аз даже съм откачил кабела на дебитомера и си бачкаше без грижи ( на газ )
Ако ти се наложи да караш на газ кво правиш Big Grin слизаш закачваш кабела триеш грежката затвараш и тръгваш.
Pages: 1 2 3