колеги имам проблем с клаксона когато не го използвам дълго време и след това ми се наложи не иска да работи.След няколко удара
по волана заработва,от какво може да е това и заслужава ли си да се сваля,при условие ,че после трябва да се чистят грешките на СРС
Мисля, че ако преди това разкачиш акумулатора няма да ти се трупат грешки от СРС. Нека някой друг колега да потвърди или да отрече това.
Потвърждавам!!!.Клемите на акумулатора "долу",две отверки и 15 мин.за зачистване на пластинките.ВНИМАНИЕ!!! с жичката на "въздушната торба".След като закачиш всичко по кормилото тогава слагаш клемите на "тока".Колкото до грешките няма страшно.
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...f=6&t=5067
Ако стигнеш до триене на грешки в прикачения файл от 17 стр. нататък е интересно.Да ме извиниават администраторите(модераторите) но него намерих на кирилица.
а как се сваля самия волан
Караш на ред
Почваш от капаците дето са под волана,после сваляш ВНИМАТЕЛНО "въздушната торба"
и ще видиш контактите на бибитката.Първо откачаш клемите на акумолатора!!!Болтовете на въздушната торба са откъм арматурното табло.