Волво Клуб - България

Full Version: Какъв тип масло???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги, бих искал да попитам за 850 2.5 бензин 170 коня, на 320 000км. какво масло е за предпочитане?
murdjo_ Wrote:Колеги, бих искал да попитам за 850 2.5 бензин 170 коня, на 320 000км. какво масло е за предпочитане?

Колега тука има за всички модели.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ew5.earlweb.com/search.php?site=6&sector=1" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ew5.earlweb.com/search.php?site=6&sector=1</a><!-- m -->

А тук точно за модела:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=6&sector=1&category=6&subset=290&vehicle=8862" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... hicle=8862</a><!-- m -->
Това с маслото е като с женитеSmile)))))) всеки е със собствено мнение.Аз лично от 3 години (рабирай 3 смяни на масло) карам с 10W40 "kroon oil".Това е холандско масло което не е популярно в БГ.http://www.kroon-oil.com/en/.Преди 3 години бях на гости в Холандия и там ми го препоръчаха вместо да се "изхвърлям" за "Валволин".Вносител за БГ е "Руди-96" http://www.rudy96.com/pricelist/KROON%20OIL.htm.Според мен цените за такова масло са повече от приемливи.
Колкото до свещите (от другата тема),аз карам САМО с NGK и несъм на мнението че с нови свещи може да скапе работата,възможно е ...ако не сложиш правилните свещи...аз и за свещите съм на на мнението като за женитеSmile)))))) и това че производителя щом е сметнал да сложи точно такива свещи значи трябва точно такива ,а не дву-три електродни.Надявам се знаеш че освен разтоянието между електрода и катода се гледа топлинно число,"ъгала" на изкрата......Защо серийно не излизт с чип туннинг или с три електродни свещи нашите машини,а? Big Grin....И защото се "засегнах"(шегувам се) на тема NGK искам да споделя само че в БГ има страшно много "истински" ментета на NGK .По цената и по мястото на закупуване ще ги познаеш.Истинското NGK за мен е френско и японско производство.http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=66...OLVO&m=850.Това са нужните ти свещи.А кабелите в Косер са читави аз също съм с такива Tesla.....Като си подкарал караи до края...свещи,кабели,вземи си и поне и една дистрибуторна капачка с палеца....ако и тогава пак е "куца" .....
Мерси Доко, но май не си ме разрал. Принципно аз ползвам 10w40, но имах предвид дали синтетика, полусинтетика или минерално да сложа за тези навъртяни километри. Аз карам в момента с полусинтетика. Доколто знам има разлика в плътността на маслата, и има значение километрите. Това ми беше въпроса, съжалявам че не бях уточнил...
Марков, мисля че те разбрах Smile сменил съма свещи и дистрибуторната капачка. Сега мисля само да си закупя кабелите и се надявам да не "куца" Cry Сега се сетих, че като сменях дистрибуторната капачка, палеца беше чист и не съм го сменял. Благодаря все пак за информацията. Smile
Ако не ти "гори" масло(0.500 до 0.800 литра е нормално да доливаш от смвна до смяна) нему мисли слагаи си полусинтетика(10W40)(между другото има и полусинтетично и синтетично 15W40 )
(между другото има и полусинтетично и синтетично 15W40 )
А то по-добро ли е ?