10-01-2009, 01:51 PM
Здравейте,казвам се Павел и преди около 2 месеца станах горд собственик на Волво 850 2.0 126 коня 1995г.
Колата за мен си е уникална и като състояние и като возия,абе с две думи,подписа ми сам по себе си говори!
Колата я взех изцяло под влияние на тъста ми,който е върл фен и собственик на Мерцедес 123 и 124, ми каза ако искаш здрава,комфортна и сигурна кола-вземи си Волво 850,това е един от последните истински автомобили.Та аз реших да го послушам и като се почна едно търсене...но в крайна сметка попаднах на много запазен автомобил.
И тук е мястото да благодаря и да изкажа възхищението си от Георги Терзиев,в продължение на 2 часа диктуваше на тъста ми по телефона какво точно да гледа по ходовата част,работата на двигателя,климатик...Когато я закарах при Жоро в сервиза се оказа,че колата наистина е без забележки,че километрите са й реални,обслужвана е точно както беше написано в сервизната книжка само в сервизите на Волво и ако е рекъл Господ ни очаква дълго "съжителство"!Разбира се веднага я газифицирах с обикновенна газова уредба(не ми се искаше но в тази криза и пробега ми около 2500км.месечно-нямах избор),сега смятам да й сложа ламбда контрол и очаквам съвети къде и колко ще ми стува?Има и други забележки и се надявам с помощта на съфорумците скоро да ги отстраня!
Ето един симптом,дано ми помогнете за диагнозата-при навит докрай волан се чува едно проскърцване като от тампон?Жоро ми каза,че това не е каре,но нямахме време и възможност да установим точната причина,та ако някой е имал същия проблем ще съм му благодарен да сподели!
Предварително Благодаря на всички и ще се радвам да се запознаем на някоя от срещите на клуба.
Колата за мен си е уникална и като състояние и като возия,абе с две думи,подписа ми сам по себе си говори!
Колата я взех изцяло под влияние на тъста ми,който е върл фен и собственик на Мерцедес 123 и 124, ми каза ако искаш здрава,комфортна и сигурна кола-вземи си Волво 850,това е един от последните истински автомобили.Та аз реших да го послушам и като се почна едно търсене...но в крайна сметка попаднах на много запазен автомобил.
И тук е мястото да благодаря и да изкажа възхищението си от Георги Терзиев,в продължение на 2 часа диктуваше на тъста ми по телефона какво точно да гледа по ходовата част,работата на двигателя,климатик...Когато я закарах при Жоро в сервиза се оказа,че колата наистина е без забележки,че километрите са й реални,обслужвана е точно както беше написано в сервизната книжка само в сервизите на Волво и ако е рекъл Господ ни очаква дълго "съжителство"!Разбира се веднага я газифицирах с обикновенна газова уредба(не ми се искаше но в тази криза и пробега ми около 2500км.месечно-нямах избор),сега смятам да й сложа ламбда контрол и очаквам съвети къде и колко ще ми стува?Има и други забележки и се надявам с помощта на съфорумците скоро да ги отстраня!
Ето един симптом,дано ми помогнете за диагнозата-при навит докрай волан се чува едно проскърцване като от тампон?Жоро ми каза,че това не е каре,но нямахме време и възможност да установим точната причина,та ако някой е имал същия проблем ще съм му благодарен да сподели!
Предварително Благодаря на всички и ще се радвам да се запознаем на някоя от срещите на клуба.