Волво Клуб - България

Full Version: Волво 850 с проблем ....................
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Изгоря ми дебитомера (поне така мисля). Гръмна на гас и вследствие на това в ниските обороти се дави,работи мн грубо, гасне, ужас .� Закарах я на маистори(щото не им знам имената :lol: )и те казаха дааааам дебитомер ( номера е --> 0280217002 и не е с щипка а с 2 болченца). Ок купихме нов (китаиски) слагаме го и колата почва да работи идялно в ниските обороти ,поскоро 700 вместо 900 но негасне,обаче неможе да вдигне повече от 3500(стигне ли ги и хоп изклучвател и си стои на 3500 ..).
Хората казаха сори трябва оригинален......варнахме китаиския сложихме си мойя...

И днес си я взех от сервиза ,запалих и както обикновенно давене и проблеми с форсирането.
закарах я до вкащи(тя след 3000-3500 варви нормално) спирам на паркинга ,пускам гаста ичакам да започне хъп..мър...пух..паф обаче уви всички симптоми изчезнаха работи равномерно часовник и в ниски и в високи. Луда работа.

Какво става???????
Ами газта няма никакво отношение към дебитомера!
Само ако с инжекцион има значение, ама тогава няма да гръмне. А с дебитомера е мъка...Само от �-��� и то втора употреба, щото новите виждаш кво става.
Китайските ментаци отговарятт на 0280217102,т.е.Рено Шафран и Волво с70(без значение че по каталог са едни и същи).Пробвай да си видиш и занулиш грешките.А може би това се е случило от самосебеси,т.е.като си служи повторно стария дебитомер компа да не е намерил грешки.Виж утре сутринта как ще запали и как ще се държи вече на загрят двигател.Ако всичко е ОК.трябва много да се накефиш щотото "пропускаш такъв купон",относно читаво работеш дебитомер ,за парите не говоря Big Grin .Но ако с газта всичко е наред перкаи на гас и не се бои.
�Днес сутринта тръгвам за работа 1ч. по-рано ,с мисълта а дано запали. Излизам на вън стууууууууууууууут. Качвам се в мечо(моето 850) и внимателно вартя ключа ,да не вземе нещо да се обиди.

И ооооооооооо чудо!?!
Колата запали макар и от втория път,отреагиреше на подаването на гас с малко замисляне преди да загрее,но нищо. В момента карам само на бензин(шубе ме е да сложа гас :oops: :lol: ).Разбрах ,че било добра идея да махна скобата на маркуча преди дебитомера.


А за мизерийките ,който описах в темата, следкато гръмна съм я карал само на бензин !
Ako искаш да нямаш проблеми си смени кабелите в Косер ги има T916B това номера им по Tesla също така свещи, капачка и палец. Решението по опазването на дебитомера е само едно, ако искаш ще ти пратя снимки да си направиш и ти така колата за да нямаш проблеми :roll: :roll: :roll:
ico850 Wrote:Ako искаш да нямаш проблеми си смени кабелите в Косер ги има T916B това номера им по Tesla също така свещи, капачка и палец. Решението по опазването на дебитомера е само едно, ако искаш ще ти пратя снимки да си направиш и ти така колата за да нямаш проблеми :roll: :roll: :roll:


Естествено че искам колега. А за кабели и свещи нови са . 8)
Ще ти бада много благодарен за савета.
Ей така съм го направил аз и вече нямам проблеми с дебитомера :oops: :oops: :oops:
Ицко,а това в десния край на тръбата какво е бре?На някаква гума ми прилича нещо.
Туй е разтоварващия клапан бе Сашо :lol:


п.п.Сложил си е клапичка Ицо ,знае как да пази дебитомера 8)
ДОКО Wrote:Туй е разтоварващия клапан бе Сашо :lol:


п.п.Сложил си е клапичка Ицо ,знае как да пази дебитомера 8)
След 4 дебитомера човек се научава на някои неща :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Клапата е стандартна има ги във всеки магазин за АГУ :wink: :wink: :wink:
Pages: 1 2