Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива?
divia Wrote:Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива?
ако парното ти не духа топло и двигателя по някога загравя над нормалното,или пък водното съед от радиатора се надува и става твърдо-това е признак за гарнитура на главата-поглеждаи и маслото-дали не е на боза-
макар,че ако ти тече радиатора -може да не забележиш теча,защото тои е загрят и водата се изпарява мн бързо.
Парното си духа топло, колата не загрява, стои си на средата.Маслото даже още не е потъмняло от последната смяна.
divia Wrote:Здравейте колеги! Появи се отново един проблем.Колата губи вода.От вчера до днес съм долял литър антифриз.На първо четене не тече от никъде, водна помпа е сменяна.Към гарнитура ли отива?
Прегледай тапите на блока.
Погледни също така и радиаторите - големия отпред и този на парното.
Скъсано водно съединение? Например до скобата, с която се хваща към термостата?
Има една тръба на главата отзад, която ръждясва и изпуска антифриз.От там се губеше около едно казанче на 10 км.Но когато е загрят двигатела.Огледай добре ако трябва и от долу.Тогава не се вижда теч , или да капе.Водата се изпарява веднага.Друго което ми се случи е да тече от гарнитурата на главата където е ангренажа.Там се виждаше теча веднага след като запаля.Оправих го с нова гарнитура.
По принцип имаше теч от маркуча, който влиза в блока.Скобата беше поръждясала и не стягаше добре.Надявам се сега да няма проблем
КОЛЕГА И АЗ ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ИМА ЕДНА МЕТАЛНА ТРУБА С РАЗКЛОНЕНИЕ ТОЧНО ПРЕД ДВИГАТЕЛЯ ГОВОРЯ ЗА 460 1.9 ТД ТА И АЗ СИ МИСЛЕХ ЧЕ Е ОТ СКОБА, ОТ МАРКУЧ НОО СИ БЕШЕ ОТ ТРУБАТА.
СПОЙКАТА НА РАЗКЛОНЕНИЕТО БЕШЕ ПРОПУКАНА И ОТ ТАМ СИ ТЕЧЕШЕ, Е СМЕНИХ ТРУБАТА И НЯМАМ ЯДОВЕ ПРОВЕРИ ВСЕ ПАК И НЕЯ