Волво Клуб - България

Full Version: Компресия на турбо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
някои знае ли колко трябва да е компресията на мотор B5204T защото аз навсякаде чета че е 8,5 което почти ми се струва невазможно защото сега ми е 10.5
Това което открих, (примерно за комби с твоя двигател , ръчна скоростна кутия и 95 година) е 1,3-1,5 MPa!

BOCK GT1

Aко това ще помогне... :wink:
абе кво ти пука колко е, стига като го настъпиш докрай и да не може да стъпва на пътя. При мен е така и въобще не ми пука дали ми е в ред турбто или не, върви на уваолнение, за друго не знам!!! Confusedhock: :evil: :wink: :wink:
абе то че върви е ясно но не е като за 210кс. и днес след като му премерих по добре компресиятя се оказа че е 8.0 което дажа разлика от 5 ат. на цилиндър и понеже се занимавам с сервизна дейност и го отворих мотора че то неставаше така.ще го правя бмв килар :minigun: :lol: :lol:
vol 850 Wrote:.ще го правя бмв килар :minigun: :lol: :lol:
То би трябвало и с издухало турбо да ги правиш "петичките" на прах.особенно сега във влажното :mrgreen: Моите наблюдения са че весе по-малко се навиват да се "ръчкат" особенно на извън градско.(става дума за "петици" от нашите години Big Grin ).Смятам същите години баварки изглеждат доста изморени и "разчекнати".Нека не ми се обиждат собствениците на такива автомобили ,но като цяло болшенството са в кофти състояние(лично мнение)
Нали правим разлика между компресия и степен на сгъстяване...8,5 ти е степента на сгъстяване Wink
MaxBass Wrote:Нали правим разлика между компресия и степен на сгъстяване...8,5 ти е степента на сгъстяване Wink
да точно за това става въпрос в момента компресията ми е 8,5-9,0 а трябва да е 11-13 и затова вече съм го разглобил като за начало открих че на цилиндъра има ръб на които мога да беля картофи :lol:
Ти си го разглобил, но и мен тва чака, преди 3 дни отидих на вилата и като слезнах да си отварям портата и мотора чукаше като разтропан дизел!!! Sad Sad :? :? :? Не знам от какво е но един майстор преди много време ми каза че било нещо разхлабено бутало, и понеже и аз се занимавам с коли (по точно хоби) и ще разглабям моето Т5 240 коня!!!Преди много време чукаше съвсем лекично и при точно определени обороти , постепенно се увеличаваше при тея обороти и сега си е постоянно. Направо си чука мн яко мотора като метал в метал и сега ми е много кофти :x :x , като разглобя, ще споделя за какво става на ? и после вие ще ме светнете къде мога да отида и да си премеря и аз компресията и налягането на турбото!! Ако някой от вас има такава джаджа за компресията и ако му се занимава може да ослужи и да пообменим малко опит!!! Иначе колата си вървеше мн яко и изведнъж се разтропа яко ама яко!!! Нито сум я прегрявал, нито е оставала без масло, явно и е дошло времето!!! Ако някой има и съвет моля да сподели!!!
да не е имал предвид бутален болт?Или нещо лагери ли...Нз ...тепърва се интересувам сериозно от двигатели Smile
Pages: 1 2