Волво Клуб - България

Full Version: Свети ми лампичката на таблото с ламда на нея???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, отдавна не бях влизал тук, защото не бях в БГ, и не съм имал проблеми, но с баща ми един ден решихме да вдигмен капака и да проверим дали турбото хвърля масло и откачихме една от тръбите на въздуха и сигурно дебитомера е отчел ниско налягане и свеетна въпросната лампичка на таблото която изобразява сзака ламда?!? :roll: :roll: Та така порових се аз малко, и разчетох грешката и май е ниско налягане в въздушната система( това е нормално след като махнахме цялата тръба) Мотора е Т5!!! Взех инфо от тази тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=4576#p46791" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=6&t=4576#p46791</a><!-- l --> , но това което го пише вътре при мен не стана, направих го поне 10 пъти?? Някой може ли да ми помогне, или ако е по-кадърен и има опит да отида при него да ми изчисти грешките!!! Или да ме насочи??? Слойил съм кабелчето в блок А в 2ката, давам контак, разчитам грешките и после като го върна и пак го дам контакта и задържа бутона и неще да се зюизчистят!!! Така става и в дупка 39там имам кум 4-5 грешки) !! Нали трябва да мигне 1-1-1??? Моля за съдействие???
Здрасти колега грешката която се е натрупала се маха само с четене и чистене от компютър трябва да идеш на диагностика и там ще я зачистят.И до М.П. при Моруна той ще те закачи.
viki_ssf Wrote:Взех инфо от тази тема <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=4576#p46791" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 576#p46791</a><!-- m --> , но това което го пише вътре при мен не стана, направих го поне 10 пъти?? Някой може ли да ми помогне, или ако е по-кадърен и има опит да отида при него да ми изчисти грешките!!! Или да ме насочи??? Слойил съм кабелчето в блок А в 2ката, давам контак, разчитам грешките и после като го върна и пак го дам контакта и задържа бутона и неще да се зюизчистят!!! Така става и в дупка 39там имам кум 4-5 грешки) !! Нали трябва да мигне 1-1-1??? Моля за съдействие???

Колега, в темата която си цитирал е описано как става занулирането на грешките,
стига колата да не е след 95 с OBDII
Ако след изтриването продължават да се появяват , то значи, че проблема не е отстранен!!!
viki_ssf Wrote:Здравейте колеги, отдавна не бях влизал тук, защото не бях в БГ, и не съм имал проблеми, но с баща ми един ден решихме да вдигмен капака и да проверим дали турбото хвърля масло и откачихме една от тръбите на въздуха и сигурно дебитомера е отчел ниско налягане и свеетна въпросната лампичка на таблото която изобразява сзака ламда?!? :roll: :roll: Та така порових се аз малко, и разчетох грешката и май е ниско налягане в въздушната система( това е нормално след като махнахме цялата тръба) Мотора е Т5!!! Взех инфо от тази тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=4576#p46791" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=6&t=4576#p46791</a><!-- l --> , но това което го пише вътре при мен не стана, направих го поне 10 пъти?? Някой може ли да ми помогне, или ако е по-кадърен и има опит да отида при него да ми изчисти грешките!!! Или да ме насочи??? Слойил съм кабелчето в блок А в 2ката, давам контак, разчитам грешките и после като го върна и пак го дам контакта и задържа бутона и неще да се зюизчистят!!! Така става и в дупка 39там имам кум 4-5 грешки) !! Нали трябва да мигне 1-1-1??? Моля за съдействие???
Колега първо вкарваш във въпростната дупка и прочиташ всички грешки!Ще разбереш,че си прочел всички грешки след като се повтори първата грешка.След това НЕ го пипаш ключа,а направаво зануляваш грешката и чак след това се връща контактния ключ :!:
П.П.Ако не си ме разбрал добре пиши ще отида взема от колата листовете където си бях записал всичко с натисканията и т.н. и ще ти го обясня по-добре,че съм забравил и аз :oops:
Мерси колеги, изчистих грешките в блок А в дупка 2, и вече я няма лампата с ламда знака на таблото, ама като го вкарам в блок А в дупка 3 ми излизат към 5 грешки, който ги нулирах по 100 пути и пак неще!! Разчитам ги докато не се появи първата, задържам кпчето 8-10сек. после пускам, почва да свети продължително, после пак за около 5 сек. задържам- пускам, връщам контакта и нищо. Ще отида да зи взема листа с грешките, но едната май беше LH front disk overheat!!! и нещат да се махнат, имаше и нещо за short circuit на някой от датчиците??? Ако нямай може да ми каже кво точно значат ще бъда мн благодарен!!! :wink: :wink: :wink:
Колега някои грешки не могат да изчистят,защото явно не функционира нещо като хората.Примерно аз имах проблем с датчика за нивото на антифриза,смених го и вече всичко е ОК :wink:
Ами не знам, ще си намеря листчето с отчетените грешки и ще ги напиша, за да ми дадете съвет, но не ми се струва че front disk overheated не е нещо за смяна??? :roll: :roll: :roll: :roll: