11-29-2009, 04:34 PM
11-29-2009, 06:16 PM
Ами системата работи като такава, конвенционална АГУ с балансиран изпарител.
Питай по- конкретно, какво те интересува. Има колеги, които с удоволствие ще ти отговорят/включително и аз/.
Питай по- конкретно, какво те интересува. Има колеги, които с удоволствие ще ти отговорят/включително и аз/.
11-30-2009, 01:46 PM
del Wrote:Ами системата работи като такава, конвенционална АГУ с балансиран изпарител.
Питай по- конкретно, какво те интересува. Има колеги, които с удоволствие ще ти отговорят/включително и аз/.
интересува ме след ,като се направи щуцера на капака ,които служи за свързване към интеркулера-на тази връзка трябва ли да има регулиращ винт и по някакъв начин да се регулира налягането ,и преди кулера ли се свързва или след,защото видях ,че за карбураторни двг с турбо и за пълни инжекции връзката става по различен начин/това го видях тук-/http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=2582#p92421
и там щуцера е направен като /Т/ с регулиращ винт-а на тази схема по долу-има и тръба,която не ми е ясно къде отива-
смесителната плочка дали не трябва да е с три извода двата да са за захранване с газ и единия да е за маркуча от стъпковия мотор?-и къде е правилно да се монтира..?
питам защото се надявам да ми отговори някой ,който кара по този начин и знае някои тънкости-аз така или иначе ще пробвам[attachment=9431][attachment=9432]
11-30-2009, 06:38 PM
здравейте колеги.и на мен ще ми е интересно защото за да ми поставят газ ми искаха 1000лв.естественно отказах.имам изпарител който е електрически и ми казаха че неставал.колата ми е 1.7 турбо
12-01-2009, 08:26 PM
vil4an76 Wrote:здравейте колеги.и на мен ще ми е интересно защото за да ми поставят газ ми искаха 1000лв.естественно отказах.имам изпарител който е електрически и ми казаха че неставал.колата ми е 1.7 турбо
става става,,,като пробвам ще ти кажа как.общо взето е това по горе,но докато не пробвам ,няма как да знам какви са минусите и плюсовете,макар ,че имам и някаква идея -по съвремена и технически издържана... :wink:
12-02-2009, 03:39 PM
ок.колега ще чакам да споделиш с нас какво е станало.имам цяла газова но така си стои в мазата
12-03-2009, 10:53 PM
Здравейте,
По принцип изпарителите за двигатели без принудително пълнене са направени така, че да подържат налягане 0.45-0.65бара на първа камера-степен. Ако предното налягане е по- голямо от това създавано от турбото то може и да работи съответния изпарител на двигател с турбо/но изпарителя трябва да е и за съответните киловати /. Горното налягане обикновено се задава заводски от пружина.
Налягането на 1-ва степен е правопропорционално на натиска на пружината. Ако се намери начин да се регулира усилието на тази пружина значи може да регулираме и налягането на 1-ва степен. Следователно може да регулираме и налягането работната камера/2-ра степен/. Ако имаме всичко това ни трябва просто да боднем един щуцер на капака на втора камера и да запушим херметически фабричните отвори, които свързват работната мембрана/мембраната на 2-ра степен/. Това ни трябва за да може с налягането при включване на турбото и посредством щуцера по- горе да влияем на работната мембрана. Тя се стреми винаги да застава в равновесно положение спрямо "опорното" налягане/атмосферното или това от турбото/ и под налягането създадено в тясната част на смесителя.
Ами това е от мен.
Надявам се че съм дал някой "полезни" насоки за преправяне на обикновен изпарител на такъв за турбо.
По принцип изпарителите за двигатели без принудително пълнене са направени така, че да подържат налягане 0.45-0.65бара на първа камера-степен. Ако предното налягане е по- голямо от това създавано от турбото то може и да работи съответния изпарител на двигател с турбо/но изпарителя трябва да е и за съответните киловати /. Горното налягане обикновено се задава заводски от пружина.
Налягането на 1-ва степен е правопропорционално на натиска на пружината. Ако се намери начин да се регулира усилието на тази пружина значи може да регулираме и налягането на 1-ва степен. Следователно може да регулираме и налягането работната камера/2-ра степен/. Ако имаме всичко това ни трябва просто да боднем един щуцер на капака на втора камера и да запушим херметически фабричните отвори, които свързват работната мембрана/мембраната на 2-ра степен/. Това ни трябва за да може с налягането при включване на турбото и посредством щуцера по- горе да влияем на работната мембрана. Тя се стреми винаги да застава в равновесно положение спрямо "опорното" налягане/атмосферното или това от турбото/ и под налягането създадено в тясната част на смесителя.
Ами това е от мен.
Надявам се че съм дал някой "полезни" насоки за преправяне на обикновен изпарител на такъв за турбо.
07-28-2010, 09:34 PM
Някой направи ли го вече турбото да върви и на газ ако го е направил да сподели , че всички сте дали мнение ама никой не е го е направил още ? или поне не е споделил