Волво Клуб - България

Full Version: Проблем при подмяна на 10V с 20V motor при 850 бензин
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колата е 2.0 10 клапана, автомат.
Сложихме двигател с 20 клапана.
Запалихме го Няколко пъти загря си както трябваше , изведнъж угасна .
Изчезнаха токовете.
Ток до бобината стига, оттам не отива до свещите.
Сменихме бобината , с комутатора, датчика на коляновия вал , и на разпределителния и пак няма ток
.Ако някой може да помогне.
Не намерихме и прекъснат кабел.
Компютъра на 2.0 20V мотор е Bosh ,а 850-ката (2.0 10V)в която го поставяме е Simens.
интересното е ,че след подмяната колата запали и работи нормално и равномерно.
Идеи ? Smile
Не знам дали колеги обръщате внимание на темата ,но за мен специално много интересна.
Момчетата са направили нещо което ние от Варна умувахме дълго ,пуснали сме и такава тема,
но на финала не се решихме,да направим размяната .
Аз лично имам съмнения че едната 850-ка е с чип в ключа и от там идва не паленето.
Кофтито е че колата на която слагат мотора е с комп на Philips,иначе с най -голямо удоволствие
щях да му предложа ,комп (отключен) от 20 -т клапанов бош мотор.
Даа и аз се каних да направя същата операция но след като пуснах тема - Дали би се получило - и видях че никой не подкрепи идеята, се отказах. Факт е че мотора е запалил с компа на 10 клапановия въпросът е защо е спрял и кое в уравнението не е на място? Съжалявам че не мога да помогна.Ще следя темата с интерес.

Така и не разбрах каква е причината да не се получи. :roll:
up >>>>>> Smile
никой ли няма идейки бре Smile
Arrow
Не разбрах само - 20V-то го запалихте с компа от 10V-то, така ли? Т.е. със всичкия му оригинален кабелаж и датчици?
Ако сте сложили 20V компютъра в конектора и кабелажа на 10V, е възможно да има разлики (колкото и малки да са) и да сте опукали някой драйвер в компа. Ако на даден пин на конектора излиза активен сигнал (примерно включва бенз. помпа, съвсем теоретично) и се окаже че този сигнал в кабелажа е забит на маса - не говоря за директно късо съединение, а за импулсен сигнал, който пак си е късо, но резултата от него няма да се прояви на момента.
Иначе наистина няма причина да не работи,
и може би е просто някоя загубена маса някъде. Ако пък имобилайзер е намесен, тогава не знам, Здравко е наясно там, но пак, имобилайзера не виждам как ще "разбере" че мотора е друг. И друго - 10V и 20V със сигурност имат големи разлики в горивните карти и особенно в предварението на запалването (ако за бензин става въпрос). Моторите сигурно ще запалят и работят с "грешни" (т.е. 10V мотор с 20V компютър) компютри, но ще е повече от зле - 20V-то "диша" много по-добре от 10V-то и разликите не са никак малки.
Запалихме го с оригиналния кабелаж на 10V-то.
В събота чакам едно приателче , което е мн напред в нещата да каже и той своето мнение и да видим пак дали ще стане.После ще пиша да ви кажа какво е станало.
Не знам до колко си технически грамотен но ....инсталацийте нямат нищо общо вакумите също та дано щетите са минимални сменял съм мотори и стях понякога почти цялата електро инсталация и вакумна инсталация аз навремето исках да си сменя двигателя но като знам какво ме чака си направих ремонт на мотора и сега съм много доволен та успех в начинанието :headbang:
Приателчето дойде в събота и след мн замервания установи че проблема е в компютъра.сега ще търся компютър.
Pages: 1 2