Волво Клуб - България

Full Version: Не иска да запали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Аз нещо не мога да синамеря и сигорно още една седмица ще търся и сигорно ще мина на варианта нов от МП Confusedhock: Cry
NASKO1973 Wrote:А нов струва към 700лв.
Слагай си газова уредба и мини над нещата Big Grin
Колеги купих от колегата mecheto дебитомер и го сложихме.Резултатът е че колата върви повече или поне такова усещане имам,а колкото до проблема със задавяното ще видим.Дано е било от него,че бая си се набутах вече за тоя проблем [-o< [-o< [-o<
Здравейте колеги,
и аз също имам проблем с паленето/по точно баща ми/, колата имаше доста проблеми - като промяна в обороти, трудно палене и т.н.. Баща ми я закара при някакъв майстор, който замерил МАФа и казал че си е отишъл, намерих от E-bay китайски, сложиха го - работи /уж/, но остана проблем с паленето и то май по-сериозен от преди-след много помпене и въртене на стартер колата запалва и работи след това нормално...същия майстор казал на баща ми че стъпковото моторче си е отишло сега...погледнах цени в интернет - като при МАФа -сумата е ужасяващо голяма за оригинална част на БОШ. Та въпроса е възможно ли е този проблем да е от стъпковото моторче, възможно ли е да е изгоряло - поне до сега не съм чувал някой да се е оплаквал от подобен проблем -за почистване знам ама за подмяна...и къде мога да намеря в България на приемливи цени такова...за втора ръка май няма смисъл да питам..
FALKONETTI Wrote:Здравейте колеги,
и аз също имам проблем с паленето/по точно баща ми/, колата имаше доста проблеми - като промяна в обороти, трудно палене и т.н.. Баща ми я закара при някакъв майстор, който замерил МАФа и казал че си е отишъл, намерих от E-bay китайски, сложиха го - работи /уж/, но остана проблем с паленето и то май по-сериозен от преди-след много помпене и въртене на стартер колата запалва и работи след това нормално...същия майстор казал на баща ми че стъпковото моторче си е отишло сега...погледнах цени в интернет - като при МАФа -сумата е ужасяващо голяма за оригинална част на БОШ. Та въпроса е възможно ли е този проблем да е от стъпковото моторче, възможно ли е да е изгоряло - поне до сега не съм чувал някой да се е оплаквал от подобен проблем -за почистване знам ама за подмяна...и къде мога да намеря в България на приемливи цени такова...за втора ръка май няма смисъл да питам..
Колега при мен колата пали лесно,но проблемът е че като е загряла и някои път като я запаля държи ниски обороти (500) или гасне.Четох пак по руските сайтове и има един датчик който е за обороти,но незнам дали на мен ми е проблема от него.Написано е как трябва да се измери за да се провери да проблемът е в него,но още съм гледал,че все нямам време.Другия вариант е да е от машинката за обороти,но нямам представа.Аз също все още търся решение на проблема,но поне пали за сега Big Grin .
П.П.Ето ти линк към руския сайт и този датчик да прочетеш. http://www.volvo850.ru/sdelay/dprvkvproverka.htm
Всъщност те са два датчика,но аз до колкото разбрах с моя руски (който го няма никакъв Big Grin )Ето този вторият има по голяма вероятност да е.Пробвай ако искаш да го измериш и да го извадиш да го почистиш също пробвай.Аз моя го чистих (той си беше чист),но без промяна.Този месец ако ми останат пари и време ще ходя в сервиза на моя приятел пак да търсим проблема :roll:
Такааааа сагата продължава :evil: Cry . Вчера реших да отида да се разходя по моловете да разгледам да си купя някакви дънки и влизам в колата, въртя, пали и веднага загасна Confusedhock: . В продължение на 15 мин. въртене, акумулатора падна и неще да запали :o ..... пак същатата история. Викнах брат ми да ме дръпне и след като обиколихме половината квартал запалих (за да изгори бензина в двигатела).... пак се беше задавила Cry . Бях чел в руския сайт, че кабела на дебитомера като се захване за кутията за въздушния филтър и при движението на кутията кабела мърда и не прави хубав контакт и така прецаква дебитомера. В сайта пише още и да се сложи една свинска опашка на кабел за да може като се закачи да има аванс при дебитометъра и да не се дърпа. Аз го бях направил и до сега нямаше проблем, но преди месец сваляхме кутията и съм забравил да погледна кабела как сме го сложили и естествено свинската опашка беше отдолу ........... и излиза, че маи сам си прецаках дебитомера :evil: . Сега го преместих както трябва и се надявам просто да не е направил хубав контакт тогава и за това да се е задавила, че иначе ще се налага пак нов дебитометър Cry
Добре,че стана въпрос за свинската опашка, колега.Като го взех мойто Волво кабела за дебитомера беше захванат и пристегнат,викам ще се прекъсне и веднага го махнах.Майче оттогава(имам тема по този проблем),като съм на "D"някой път има едно моментно прекъсване,за някакви милисекунди,без да гасне.Като ти прочетох коментара веднага поправих грешката си и сложих пак св.опашка.Дано да го няма вече това прекъсване. Smile
Даммм проправяй грешката, че си е проблем с тия дебитометри :? . Утре чакам моя приятел автомонтьора да ми донесе спрейчета за почистване и като го почистим ще го премеря да видя дали работи и ако не пак ще трябва да купувам Sad
Колега ще обясниш ли как го мериш?
Еми колега гледах във Вадис-а,че между краче 2 и 4 трябва да показва 110 ома, но това е за моя дебитомер не знам ако си с друг двигател най-вероятно е по различен. Wink
Та така днес го изчистих ( не изглеждаше да е много мръсен, но все пак......) напръсках клемичките и буксата с контактен спрей и сега ще чакам да видя дали има резултат или ще се наложи нов, но макар, че като го премерих показваше точно 110 ома :? .
Pages: 1 2 3 4 5 6