Волво Клуб - България

Full Version: проблем със ск.кутия
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
онази сутрин както си карах и колата спря.смисал брамчи си включва си скоростите но като пусна съединителят и не тръгва.закарах я в сервиза естественно на буксир и майсторът ми каза че трябва да се сменя кутиятя.казах му че е луд.започна да я разглобява колата и като смъкна лябата полуоска видя че някаква зегер-шайба беше вън от мястото си.каза че ще я оправи без да купъвам кутия.оправи я той и си тръгвам аз от сервиза щастлив че пак имам кола.ДА АМА НЕ.дали бях изминал и към 4 километра и старата песен на нов глас.тогава забелязах че при пълен десен завой го прави този номер.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ.някой имал ли е подобен проблем че ми писна вече тази талига.ще я запаля най накрая.сега стои в сервиза и чак в понеделник ще се запова пак работа по нея. Cry до тогава трябва да съм намерил някакво решение.
vil4an76 погледнете отдолу някаде по магарето или около носачите да няма скъсани ламарини, погледни селеновите втулки и около тях пак за скъсано.По принцип мисълта ми е ,че ако има някаде закъсано по окачването при завой напрежението което се създава разкрачва предницата и от там идват белите.
Виждал съм го при други коли проблема.
Дано да я оправиш бързо.
мерси lambi293.ще огледаме навсякъде но чак в понеделник.пък и онзи в сервиза иска да купувам скоростна кутия.направо ми идеше да го Confusednipe: като ми каза така
явно никой неще да пише тук.няма ли някой който е имал такъв проблем.невярвам да съм единствен Big Grin
Колега здравей!
Интересуваме тази зегерка, която сте намерили от скоростната кутия ли е паднала или от вътрешното каре на полуоската(предполагам, така като те слушам, че е от полуоската). Ако е от полуоската, то трябва да се види, дали не е износена зегерката или леглото на зегерката в полуоската. Аз лично се съмнявам относно разкрачването на ходовата част-както е писал колегата, тъй като проблема с полуоската трябваше да става и с дясната и второ-при такъв проблем с ходовата част колата нямаше да се управлява, при неравности щеше да дърпа на където си иска. Така че мисля, че проблема е в самата полуоска(леглото на зегерката) или в самата зегерка. Карам 4-ки от 10 години, два пъти съм си патил от такова нещо.
Колега,ако ти трябва някаква част имам 440, 460 и 480 на части. За колеги от форума частите ги давам с 20% отстъпка от цените по моргите, така че ако ти трябва нещо или просто помощ пиши. Ако е нещо спешно 0886433431.
p.s. Успех с колата и весело посрещане на новата година
благодаря radikbb за отговора но сега я занесох на един мой познат да я прави.той извади старата зегер шайба и сложи нова и по дебелостенна.ходи да я пробва пак и каза че е дал пълен десен и я е въртял така в кръг няколко пъти без проблем но накрая пак е станало същото нещо.като я прибрал пак в гаража и като замерил магарето се оказало че имало разлика в диагоналите.била е притърпяла удар отдолу и задното ухо което държи носача е било късано а след това заварено не точно където трябва.имало разлика в диагоналите 1.5см.така ми каза.и сега се налага да сменям магаре.а ти иначе от къде си.сега съм намерил 1-2 магарета и утре ще ходя да ги видя и честита нова година
Честита нова година Вълчо радвам се , че разбра от къде е проблема .Казах ти ,че нещо се измества в завой на дясно за да излиза зегерката , а бе бързо да я оправяш да те видим на срещата с ВОЛВО не с голф.
честита нова година и на теб lambi и аз се надявам да я оправя по скоро.дано само от това магаре се окаже проблема.
дано, и сорка че събрахте малко студ да сваляте онова магаре, пък то да се окаже заварявано. Явно предния собсвеник е правил изпълнения .... иначе ще те чакаме на урченото място в уречения час със точно определена червена на цвят кола, не а автомобил - голфето не го броя за автомобил ... Smile
УСПЕХ
Тук вече мога и аз да се включа имах същия проблем лявото каре се вадеше и то по точно първо една зегерка която предполагам е една тя ляга в диференциалното колело ! При мен се наложи да сменя скоростната кутия защото предния собственик (малоумник) я беше заварил за диференциала Confusedhock: и дори при поставяне на нова зегерка леглото кадето лягаше вече беше износено .... та взех нова кутия от Рено 19 1.8 М.И. м59 мисля че беше кутията но имаше разлика,че при мен километража е електронен а на реното със жило и трябваже да сменя корпусите но реших и диференциала да сменя дълга и широка от цялата история съм дал 100 лв за кутията и маистора бях аз Sad зор ми беше сам но за сега нямам проблем освен това , че скоростите са ми малко по "къси" сега на 2-ра прави 90км 3-та 135 ако не се лъжа 4-та 180 и за сега съм стигал до 200 на 5-та не ми се е отдавало повече път отсечката е 1 км и няма как да я пробвам за по на горе Smile ако има нещо питай ще ти помогна с каквото мога !
Pages: 1 2 3