07-25-2006, 01:15 PM
07-25-2006, 01:15 PM
Здравейте.
Ако може, ми кажете от къде се източва антифриза?
Ако може, ми кажете от къде се източва антифриза?
07-30-2006, 05:11 PM
Хубав въпрос.
Сега е ред да каже някой с този модел, или бивш собственик на модела.
Обикновенно трябва да има пробка на радиятора и на блока.
И да няма на радиатора - просто отхлабваш скобата на тръбата и ...... ще изтече.
Какъв е зора за това мероприятие?
Сега е ред да каже някой с този модел, или бивш собственик на модела.
Обикновенно трябва да има пробка на радиятора и на блока.
И да няма на радиатора - просто отхлабваш скобата на тръбата и ...... ще изтече.
Какъв е зора за това мероприятие?
07-30-2006, 05:11 PM
Хубав въпрос.
Сега е ред да каже някой с този модел, или бивш собственик на модела.
Обикновенно трябва да има пробка на радиятора и на блока.
И да няма на радиатора - просто отхлабваш скобата на тръбата и ...... ще изтече.
Какъв е зора за това мероприятие?
Сега е ред да каже някой с този модел, или бивш собственик на модела.
Обикновенно трябва да има пробка на радиятора и на блока.
И да няма на радиатора - просто отхлабваш скобата на тръбата и ...... ще изтече.
Какъв е зора за това мероприятие?
07-30-2006, 07:15 PM
като застанеш срещу колата в долния десен ъгъл на радиатора. Все едно имаш навит болт-главата е цепната да влезе отвертка и е на резба. развиваш докрай и там в края има отвор, почва да тече. ако не се оправиш, ще го снимам да го видиш
07-30-2006, 07:15 PM
като застанеш срещу колата в долния десен ъгъл на радиатора. Все едно имаш навит болт-главата е цепната да влезе отвертка и е на резба. развиваш докрай и там в края има отвор, почва да тече. ако не се оправиш, ще го снимам да го видиш
07-31-2006, 11:37 AM
Efri 740 Wrote:Хубав въпрос.Ами беше се спукал маркучът, който служи за затопляне на изпарителя на газовата уредба и от него изтичаше анифриз. Та за до го сменим, мислихме да източим антифриза и да свалим маркуча, но се оправихме. Все пак благодаря Ви
Сега е ред да каже някой с този модел, или бивш собственик на модела.
Обикновенно трябва да има пробка на радиятора и на блока.
И да няма на радиатора - просто отхлабваш скобата на тръбата и ...... ще изтече.
Какъв е зора за това мероприятие?
07-31-2006, 11:37 AM
Efri 740 Wrote:Хубав въпрос.Ами беше се спукал маркучът, който служи за затопляне на изпарителя на газовата уредба и от него изтичаше анифриз. Та за до го сменим, мислихме да източим антифриза и да свалим маркуча, но се оправихме. Все пак благодаря Ви
Сега е ред да каже някой с този модел, или бивш собственик на модела.
Обикновенно трябва да има пробка на радиятора и на блока.
И да няма на радиатора - просто отхлабваш скобата на тръбата и ...... ще изтече.
Какъв е зора за това мероприятие?
07-31-2006, 10:01 PM
ВИЖ ТУК ИМА И КАРТИНКИ <!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.VOLVO850.RU">WWW.VOLVO850.RU</a><!-- w --> УСПЕХ НАДЯВАМ СЕ ДА НЯМАШ ПРОБЛЕМИ С РУСКИЯ НО ПЪК ИМА ВСИЧКО И Е ОБЯСНЕНО КАТО ЗА МАЛОУМНИ
07-31-2006, 10:01 PM
ВИЖ ТУК ИМА И КАРТИНКИ <!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.VOLVO850.RU">WWW.VOLVO850.RU</a><!-- w --> УСПЕХ НАДЯВАМ СЕ ДА НЯМАШ ПРОБЛЕМИ С РУСКИЯ НО ПЪК ИМА ВСИЧКО И Е ОБЯСНЕНО КАТО ЗА МАЛОУМНИ