Волво Клуб - България

Full Version: Двигателя тресе на студено
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Д24ТИК 940ка. Като запаля на минус 10 и двигателя тресе за 1 минута и после се оправя се едно работи на 4- 5 цилиндъра. Пали от 4етвърт оборот ина4е. Карам с гъсто масло 15W50 за рейс дали може от това да е то и колата си е като рейс де. Чудя се дали некоя дюза е за 4истене или нема компресия некой цилиндър или свещ някоя пак е заминала то от 6 се некоя изгаря по някое време.

Ако на някой муи се е слу4вало да каже.
Свещите са само за да подгряват и да запали.Щом палиш не е от тях.
Ама незнам на колко цилиндъра паля. Може неколко да не подгреят нафтатата и да запалят полвината само примерно това ме съмнява
Може и горивото да обвиниш :wink:
Ами да като сипя тройно рафинираната нафта от един локомотив сименс колата хар4и литър по малко и ускорява по бързо и ми се струва 4е пуши по не4ерен дим за разлика от нафтата на лукойл. Оба4е нямам сега от нея за да пробвам а пък трябва и -10 да оцеля температура.
В тоя тон на мисли Мирец, имам въпрос към теб:
ти от двойно или тройно дестилираната вода от ВиК използва когато ти замръзна чешмата у вас?

После нямали пари в БДЖ
Обогатителя как е ,като запалиш оборотите какви са .
Обогатителя как е ,като запалиш оборотите какви са .
Ами като запаля и оборотите се менят от 1000 до 1100. Едната свещ е била при4ината за това не е попдгрявала и нафтата не е могла да се възпламени веднага и колата е ба4кала на неколко цилиндъра по малко. Сега я смених и си купих филтър с подгряване и е много яко.
Оборотите отиват на 1100 някъде и си седят там и постепенно със загряване падат.
А с по готина нафта и неработеща свещ го няма проблема явно нафтата е успявала да се възпламени въпреки студа.
aleks12345 Wrote:Ами като запаля и оборотите се менят от 1000 до 1100. Едната свещ е била при4ината за това не е попдгрявала и нафтата не е могла да се възпламени веднага и колата е ба4кала на неколко цилиндъра по малко. Сега я смених и си купих филтър с подгряване и е много яко.
Оборотите отиват на 1100 някъде и си седят там и постепенно със загряване падат.
А с по готина нафта и неработеща свещ го няма проблема явно нафтата е успявала да се възпламени въпреки студа.


това за свеща е ясно но я дай малко повече инфо за този филтър с подгряване не съм чувал за такива до сега.
Pages: 1 2