02-25-2010, 10:27 AM
Здравейте колеги,
Моето добро старо ВОЛВО ми извъртя много гаден номер. Преди три седмици, докато буксуваше в една пряспа, за да излезе при обороти около 6500 нещо под капака гръмна и излезе солидна доза черен пушек. При това веднага спрях опитите за излизане от пряспата и вдигнах капака, за да видя какво е станало... Не можах да видя нищо смислено, като при това двигателят си работеше нормално.
Излязох с още малко усилие и отидох да си свърша работата...
При следващото палене се появи проблем. Просто не запали в продължение на няколко минути, но добрият стар номер с паленето на скорост реши въпроса. Прибрах се и колата угасна докато паркирах и се наложи да я прибера на мястото й само на стартер.
Това беше преди три седмици. Последва силен снеговалеж и реших да я запаля, за да видя как е под снега. Само че акумулаторът свърши преди да успее да запали. Последваха няколко дни на зареждане на акумулатор и проби, но без успех... Затова взех друг акумулатор за проба, но и той се предаде... Закачихме я да я издърпаме, за да запали, но и това не постигна никакъв редултат и след 3-тия километър се озова в сервиза.
Започнаха лошите новини - регулатор на бензина (280лв.), комутатор и бубина (още не знам колко), ремонт на газовата уредба (100лв.) смяна на няколко датчика и отново нищо. Компютъра за паленето казва, че има проблем със сензора на коляновия вал, но след изчистването на грешките вече гордо заявява, че всичко е наред, но въпреки това не пали.
Новата бубина хвърля искри, когато реши и най-вече при изключване на контакта.
Дайте някаква идея, че положението е отчайващо...
Моето добро старо ВОЛВО ми извъртя много гаден номер. Преди три седмици, докато буксуваше в една пряспа, за да излезе при обороти около 6500 нещо под капака гръмна и излезе солидна доза черен пушек. При това веднага спрях опитите за излизане от пряспата и вдигнах капака, за да видя какво е станало... Не можах да видя нищо смислено, като при това двигателят си работеше нормално.
Излязох с още малко усилие и отидох да си свърша работата...
При следващото палене се появи проблем. Просто не запали в продължение на няколко минути, но добрият стар номер с паленето на скорост реши въпроса. Прибрах се и колата угасна докато паркирах и се наложи да я прибера на мястото й само на стартер.
Това беше преди три седмици. Последва силен снеговалеж и реших да я запаля, за да видя как е под снега. Само че акумулаторът свърши преди да успее да запали. Последваха няколко дни на зареждане на акумулатор и проби, но без успех... Затова взех друг акумулатор за проба, но и той се предаде... Закачихме я да я издърпаме, за да запали, но и това не постигна никакъв редултат и след 3-тия километър се озова в сервиза.
Започнаха лошите новини - регулатор на бензина (280лв.), комутатор и бубина (още не знам колко), ремонт на газовата уредба (100лв.) смяна на няколко датчика и отново нищо. Компютъра за паленето казва, че има проблем със сензора на коляновия вал, но след изчистването на грешките вече гордо заявява, че всичко е наред, но въпреки това не пали.
Новата бубина хвърля искри, когато реши и най-вече при изключване на контакта.
Дайте някаква идея, че положението е отчайващо...