Волво Клуб - България

Full Version: ПРОБЛЕМ С VOLVO 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте фенове на VOLVO, имам голям проблем с VOLVO 850 2.0 20v b5204s 95г.
Колата не върви т.е. върви на тласъци , за да тръгне трябва да се подаде пълна газ, за разхода да не говорим между 15-18 л.
Ходих в Мото пфое нищо не откриха .
Теста на автомобила не дава никакви грешки.
Сменил съм всички филтри, кабелите за свещите ,свещите, дистрибурорна капачка, дебитомер и НИЩО - проблема си остана.
Дали някой се е сблъсквал с такъв проблем?
Благодаря Ви предварително!!!
Здравейте фенове на VOLVO, имам голям проблем с VOLVO 850 2.0 20v b5204s 95г.
Колата не върви т.е. върви на тласъци , за да тръгне трябва да се подаде пълна газ, за разхода да не говорим между 15-18 л.
Ходих в Мото пфое нищо не откриха .
Теста на автомобила не дава никакви грешки.
Сменил съм всички филтри, кабелите за свещите ,свещите, дистрибурорна капачка, дебитомер и НИЩО - проблема си остана.
Дали някой се е сблъсквал с такъв проблем?
Благодаря Ви предварително!!!
Колега наи-вероятно проблема е свързан с горивната система.Горивни дюзи,помпа,регулатор за налягане.Аз имах подобен проблем и ходих при дунев,но не съм доволен от тях.По тяхен съвет си купих нови горивни дюзи,а проблема се оказа клапан за налягането.При мен проблема беше-при топъл старт мотора работеше адски зле, докато не изфорсирам няколко пъти,и после се стабилизираше.
Колега наи-вероятно проблема е свързан с горивната система.Горивни дюзи,помпа,регулатор за налягане.Аз имах подобен проблем и ходих при дунев,но не съм доволен от тях.По тяхен съвет си купих нови горивни дюзи,а проблема се оказа клапан за налягането.При мен проблема беше-при топъл старт мотора работеше адски зле, докато не изфорсирам няколко пъти,и после се стабилизираше.
Ivo Wrote:Колега наи-вероятно проблема е свързан с горивната система.Горивни дюзи,помпа,регулатор за налягане.Аз имах подобен проблем и ходих при дунев,но не съм доволен от тях.По тяхен съвет си купих нови горивни дюзи,а проблема се оказа клапан за налягането.При мен проблема беше-при топъл старт мотора работеше адски зле, докато не изфорсирам няколко пъти,и после се стабилизираше.
Налягането на празни обороти е 2.7 а в движение 3.5 бара.
Няма проблем при работа студена и на празен ход.
Ivo Wrote:Колега наи-вероятно проблема е свързан с горивната система.Горивни дюзи,помпа,регулатор за налягане.Аз имах подобен проблем и ходих при дунев,но не съм доволен от тях.По тяхен съвет си купих нови горивни дюзи,а проблема се оказа клапан за налягането.При мен проблема беше-при топъл старт мотора работеше адски зле, докато не изфорсирам няколко пъти,и после се стабилизираше.
Налягането на празни обороти е 2.7 а в движение 3.5 бара.
Няма проблем при работа студена и на празен ход.
Освен проблема да е в горивните дюзи.Ако не са продухвани,оптай може да има ефект.Нови май не са хич евтини,но по важно е да се установи дали проблема е в тях.
Освен проблема да е в горивните дюзи.Ако не са продухвани,оптай може да има ефект.Нови май не са хич евтини,но по важно е да се установи дали проблема е в тях.
самодиагностиката нищо ли не показва?

а на елкона?
самодиагностиката нищо ли не показва?

а на елкона?
Pages: 1 2