Волво Клуб - България

Full Version: наклон на предно колело-на кого да вярвам
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
става дума за следното -регулира ли се наклона на предните колела на 4-та серия.... :roll:
защото карам две такива коли и до сега където и каквото съм прочел -пише ,че се регулира само сходимоста-а и съм разглобявал сам и оглеждал всеки детайл /много пъти ..../
ЗА наклон на колелото -случайно видях това и останах много замислен -точно тези болтове съм ги вадил чистил и оглеждал ....[attachment=10521]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/index.php?ModelId=2825&cPath=10113_10835" onclick="window.open(this.href);return false;">http://drive.bg/index.php?ModelId=2825& ... 0113_10835</a><!-- m -->

BOCK GT1

Не, не се регулира.
Наклона е зададен заводски.
...................
За БГ-уменията няма да коментираме Big Grin
Досега такъв реглаж съм виждал само на лада самара и VW.А сме разпробивали горния отвор на Renault и FIAT,за да го вкараме в нормите,защото клиента......така искаше да мине"тънко".
le4ko Wrote:Досега такъв реглаж съм виждал само на лада самара и VW.А сме разпробивали горния отвор на Renault и FIAT,за да го вкараме в нормите,защото клиента......така искаше да мине"тънко".


<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/index.php?ModelId=2825&" onclick="window.open(this.href);return false;">http://drive.bg/index.php?ModelId=2825&</a><!-- m --> ... 0113_10835

замислих се много ,когато видях в този магазин да предлагат такива болтове

BOCK GT1

Андро,
така и не разбрах, кое го налага -> "замислих се много"?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/index.php?ModelId=5982&cPath=10111_10481" onclick="window.open(this.href);return false;">http://drive.bg/index.php?ModelId=5982& ... 0111_10481</a><!-- m -->
Имаш излишни 89 лв. за нещо, което няма смисъл? И си мислиш, че ще стане от раз.... с магическите болтове няма да се наложи да доработваш?! :roll:

Ако е за да изправиш гумата (страничния наклон), сигурен съм, че има и "по-елегантен" подход, наречен "ПОбългаряване му е майката". Tongue
Просто разширяваш горния кръгъл отвор към елипсовиден такъв на "ушите" (стойката) на амортисьора ... и си в играта.
Това се прави, ако имаш крив шенкел (след удар в тротоар примерно), отворен (изгнил) кош, мръднало магаре, изкривен макферсон (амортисьор) или носач.... все неща, които на Запад ги сменят веднага, а тук се мъчим да не ги хвърлим.... за сметка на здравето и сигурността си, естествено, :?
BOCK GT1 Wrote:Андро,
така и не разбрах, кое го налага -> "замислих се много"?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/index.php?ModelId=5982&cPath=10111_10481" onclick="window.open(this.href);return false;">http://drive.bg/index.php?ModelId=5982& ... 0111_10481</a><!-- m -->
Имаш излишни 89 лв. за нещо, което няма смисъл? И си мислиш, че ще стане от раз.... с магическите болтове няма да се наложи да доработваш?! :roll:

Ако е за да изправиш гумата (страничния наклон), сигурен съм, че има и "по-елегантен" подход, наречен "ПОбългаряване му е майката". Tongue
Просто разширяваш горния кръгъл отвор към елипсовиден такъв на "ушите" (стойката) на амортисьора ... и си в играта.
Това се прави, ако имаш крив шенкел (след удар в тротоар примерно), отворен (изгнил) кош, мръднало магаре, изкривен макферсон (амортисьор) или носач.... все неща, които на Запад ги сменят веднага, а тук се мъчим да не ги хвърлим.... за сметка на здравето и сигурността си, естествено, :?

нито ще побългарявам ..нито ще си правя експерименти-аз сменям нещата с нови -учудих се като ги видях тези болтове ,след като знам ,че не се регулира наклона на колелото . За това пуснах темата. явно са някаква измислица