Волво Клуб - България

Full Version: Двигатели вграждани на В 40?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги сигурно темата е обсъждана вече но не можах да се осведомя с точност какви дизелови двигатели се вграждат на В/С 40- те?
Моето е с първият мотор на Рено 90 коня, знам че и другите два 95 и 102 са Рено, но конкретно питането ми е за най- мощният мотор 116 кончета, френски ли е или не, а и ако имате впечатления кой от моторите Комън Рейл е най- хубав? Говоря за качество динамика, разход и поддръжка ?
Питам това понеже съм решил да си взема по- пъргава колица, понеже по мое мнение 90 коня са и малкоSmile Иначе колата е перфектна ,затова и съм се ориентирал към по новите и по- мощни мотори на В 40.
Здрасти, виж документа:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/tech/V40TechSpecs-Sept2004.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub.org.uk/tech/V40Tec ... pt2004.pdf</a><!-- m -->

Иначе двигателя със 115 коня си е екстра, динамичен е. Комън рейл, базиран е също на Рено
Благодаря колега това съм го гледал, но защо ли вече съм резервиран към здравината на френските двигатели :roll:
Какво те притеснява факта, че дизеловите двигатели са с доминирщо участие на Рено?

Аз съм с мотора 115к.с. и трябва да кажа, че от гледна точка на здравина съм доста доволен. Вече 35хил.км. нямам никакви оплаквания, качвам се и карам.
При тези мотори турбината е сочена като проблемна и скъпа част, но ако спазваш някой елементарни правила и си я пазиш ще те слуша много дълго време. Единствено маркучите след кулера като поостареят се цепят от налягането и са скъпички, но нищо вечно няма.

Като цяло за мен този дизелов мотор е изключително надежден и здрав, въпреки Френския му произход.
Може би съм скептик по отношение на тези двигатели понеже като си купих Волвото след седмица разбрах,че гори антифриз, и за мое най- голямо нещастие се оказа спукана глава, а понеже доста го избирах (повечето които гледах по автокъщите бяха абсолютна смрад) а това беше доста запазено реших да го правя... И така за 1600 лв. колата е с чисто нова глава която ми струваше 1100лв., а останалите 500 заминаха за ремонта и някои дребни неща. Но като цяло за подобен ремонт не е толкова много, само дето вече ми се иска да е по- мощна ,затова се оглеждам за по новият дизел 116 кочета, иначе В 40-та е супер... Smile
Да ти кажа всичко е въпрос на късмет. Наистина е кофти да си купиш кола и да започнеш с ремонти по нея. Това което мога да комнетирам е само и единствено от личен опит, но всичко си остава индивидулано. Качи се покарай няколко 40-ки с такъв двигател, да усетиш динамиката, мощността и ще разбереш, че си заслужават. А като си вземеш, хората ще има само да цъкат покрай теб и да се чудят що тоя дизел не се чува как работи ... :mrgreen: поне при мен беше така в началото докато не знаеха :mrgreen: :mrgreen:
Втората кола от подписа ми е с дизеловия двигател 115 к.с. Днес за първи път я пробвах и както казва dango_ , наистина е много тиха. Аз досега не съм карала дизелова кола и нямам база за сравнение, но щом това ми е направило впечатление, смятай за какво иде реч. :wink: Има мощ и динамика, определено се усещат още от първите изминати километри. Не знам как е при другите с този двигател, но когато на нашата се мине от 1 на 2 предавка, колата ускорява много рязко, направо литва.