Волво Клуб - България

Full Version: Volvo 850 94
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Здравейте,
тъй като не разбирам много от коли искам малко съвет.
Утре ще ходя да гледам едно VOLVO 850, 94, 2000 кубика,мисля че е 126к.с.,комби, имаше малки забележки по капака ( нещо като наранявания от камъчета) . По телефона ми казаха че е обслужено, карано е в БГ около 2 години и че нищо му нямало. Въпросът ми е, какво по специфично да му гледам, което може да ми го оскъпи с последващ ремонт и дали МФ са добри за диагностика.

Моля ви помогнете с каквото можете.
Благодаря!
Радо
Здравейте,
тъй като не разбирам много от коли искам малко съвет.
Утре ще ходя да гледам едно VOLVO 850, 94, 2000 кубика,мисля че е 126к.с.,комби, имаше малки забележки по капака ( нещо като наранявания от камъчета) . По телефона ми казаха че е обслужено, карано е в БГ около 2 години и че нищо му нямало. Въпросът ми е, какво по специфично да му гледам, което може да ми го оскъпи с последващ ремонт и дали МФ са добри за диагностика.

Моля ви помогнете с каквото можете.
Благодаря!
Радо
Здравей и поздравления за избора!
Погледни в тази тема :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904</a><!-- m -->
Има прикрепен файл, който е много полезен при покупката на кола на старо.
Но най-важно е какво ти казва сърцето, като видиш колата.
Моят съвет е да не правиш компромис с ниска цена за сметка на качество, защото това излиза скъпо, а и Волво сигурно знаеш, че се слави със скъпи части. Но пък ако попаднеш на запазен екземпляр, ще забравиш какво е "влизане в бокса" Big Grin .

Мото-Пфое преди всички ги плюеха (аз нямям лични впечатления), но напоследък се говори, че ако им се занимавало, вършели работа.
Варианти за диагностика са:

двигател: "Юве" на Симеоновско шосе (има го в раздела със сервизите), аз лично съм адски доволен от тях

ходова част: сервиза на "Ратола"- вносителят на Митсубиши (в СБА Горубляне), не взимат скъпо, а и дават вид, че разбират.

Успех утре и ще се радвам да споделиш резултатът!

П.С. Това че е обслужена си е сериозно предимство - спестява ти бая разходи.
Здравей и поздравления за избора!
Погледни в тази тема :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904</a><!-- m -->
Има прикрепен файл, който е много полезен при покупката на кола на старо.
Но най-важно е какво ти казва сърцето, като видиш колата.
Моят съвет е да не правиш компромис с ниска цена за сметка на качество, защото това излиза скъпо, а и Волво сигурно знаеш, че се слави със скъпи части. Но пък ако попаднеш на запазен екземпляр, ще забравиш какво е "влизане в бокса" Big Grin .

Мото-Пфое преди всички ги плюеха (аз нямям лични впечатления), но напоследък се говори, че ако им се занимавало, вършели работа.
Варианти за диагностика са:

двигател: "Юве" на Симеоновско шосе (има го в раздела със сервизите), аз лично съм адски доволен от тях

ходова част: сервиза на "Ратола"- вносителят на Митсубиши (в СБА Горубляне), не взимат скъпо, а и дават вид, че разбират.

Успех утре и ще се радвам да споделиш резултатът!

П.С. Това че е обслужена си е сериозно предимство - спестява ти бая разходи.
gadnia_metal май има същия модел, дори си я продаваше, ето ти и линка към темата http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=691. Той ще ти помогне в случая а и защо да не стисните ръцете, неговата е с година по-млада.
gadnia_metal май има същия модел, дори си я продаваше, ето ти и линка към темата http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=691. Той ще ти помогне в случая а и защо да не стисните ръцете, неговата е с година по-млада.
свали си фаила на GT1, там е доста добре описано, как да оглеждаш автомобила. За това какво са ти казали по тел не искам да коментирам може да е вярно, може и да не е. Никой няма да каже кусурите на колата, която продава.
За мото пфое - много зависи на кой ще попаднеш. Ако има борд компютър можеш да се завъртиш там и да пробваш да го прегледат, иначе всеки свястен сервиз може да ти направи тест на амортисьори, окачване, спирачки и тн. Докато я карате за преглед се ослушвай за потропвания, гледай дали вибрира волана / шарнири, дебалансирани гуми /, да не дърпа наляво или надясно / стенд или засукване /, шума на двигателя дали е равномерен, как ускорява при тръгване, как превключва.
Общо взето си е късмет, но ти направи всичко, което зависи от теб.

И накрая пак ти казвам свали си фаила, прочети го внимателно ако трябва си го вземи с теб и си отмятай, най важното е да не бързаш. Успех!!! и кажи какво става

пп: колкото до обслужването лично аз веднага бих я обслужил на ново с масло, ремъци, филтри. Виж за накладки, свещи, кабели и др такива накоито им личи че има още живот в тях там не бих барал а само се радвал че са нови. Това си е лично мое мнение, знам че в началото парите са доста и все гледаш да спестиш по нещо, но някои неща са задължителни за смяна / поне аз така правя /
свали си фаила на GT1, там е доста добре описано, как да оглеждаш автомобила. За това какво са ти казали по тел не искам да коментирам може да е вярно, може и да не е. Никой няма да каже кусурите на колата, която продава.
За мото пфое - много зависи на кой ще попаднеш. Ако има борд компютър можеш да се завъртиш там и да пробваш да го прегледат, иначе всеки свястен сервиз може да ти направи тест на амортисьори, окачване, спирачки и тн. Докато я карате за преглед се ослушвай за потропвания, гледай дали вибрира волана / шарнири, дебалансирани гуми /, да не дърпа наляво или надясно / стенд или засукване /, шума на двигателя дали е равномерен, как ускорява при тръгване, как превключва.
Общо взето си е късмет, но ти направи всичко, което зависи от теб.

И накрая пак ти казвам свали си фаила, прочети го внимателно ако трябва си го вземи с теб и си отмятай, най важното е да не бързаш. Успех!!! и кажи какво става

пп: колкото до обслужването лично аз веднага бих я обслужил на ново с масло, ремъци, филтри. Виж за накладки, свещи, кабели и др такива накоито им личи че има още живот в тях там не бих барал а само се радвал че са нови. Това си е лично мое мнение, знам че в началото парите са доста и все гледаш да спестиш по нещо, но някои неща са задължителни за смяна / поне аз така правя /
Ходих, да я гледам, и общото взето можах да я прегледам на външен вид и интериор, та значи:
1 беше издраскана от страни двете врати и задния калник , като със ключ
2 на задната врата имаше лека вдлъбнатина
3 единя халоген стоеше в странно положение
, до колкото можах да преценя не беше пребоядисвана или удряна
фаровете и стоповете си бяха оригиналните, гумите бяха в добро състояние.
Отвътре:
Кожен салон
Шофьорската седалка беше яко напукана.
Предно дясно стъкло се свали , но при затварянето тръгна да ходи на е..м страна и не се затвори , наложи се да го затвориме с ръка
Стъклото на едната задна врата въобще не даде признаци че е живо
Единя халоген не светна
Мигач на калника не светна
Кората под жабката на мястото до шофьора беше счупена и висеше на една страна и се виждаха яко кабели
Не успях да немеря от къде се пускат чистачките на фаровете, както и как се отваря и дали въобще се отваря панорамното стъкло.
Климатика нещо не го усетих , можеби не успях да го пусна както трябва
При паленето на двигателя, стори ми се че малко се замисли, подържаше що годе постоянни обороти, около 1000 и малко
През цялото време, докато уж работеше климатика, се включваше и изключваше нещо като реле ( незнам дали е нормално).
В съда за антифриза, на дъното имаше като утайки, но не ми приличаха като от масло.
VIN YV1LW4502R2013915 , не можах да го разчета в нета.
От ауспоха хвърляше вода и почти безветен дим , не беше омаслен.
Цената която ми казаха вчера от автокъщата е 5200
Не разбрах къв е двигателя а и те не знаеха.
Общо взето за това се сещам от бързия оглед

Колко ли би ми струвало оправянето на тези проблеми на този етап и дали си заслужава, е нещото което ме мъчи.

HEEEEEEEEELP Smile

Радо
Ходих, да я гледам, и общото взето можах да я прегледам на външен вид и интериор, та значи:
1 беше издраскана от страни двете врати и задния калник , като със ключ
2 на задната врата имаше лека вдлъбнатина
3 единя халоген стоеше в странно положение
, до колкото можах да преценя не беше пребоядисвана или удряна
фаровете и стоповете си бяха оригиналните, гумите бяха в добро състояние.
Отвътре:
Кожен салон
Шофьорската седалка беше яко напукана.
Предно дясно стъкло се свали , но при затварянето тръгна да ходи на е..м страна и не се затвори , наложи се да го затвориме с ръка
Стъклото на едната задна врата въобще не даде признаци че е живо
Единя халоген не светна
Мигач на калника не светна
Кората под жабката на мястото до шофьора беше счупена и висеше на една страна и се виждаха яко кабели
Не успях да немеря от къде се пускат чистачките на фаровете, както и как се отваря и дали въобще се отваря панорамното стъкло.
Климатика нещо не го усетих , можеби не успях да го пусна както трябва
При паленето на двигателя, стори ми се че малко се замисли, подържаше що годе постоянни обороти, около 1000 и малко
През цялото време, докато уж работеше климатика, се включваше и изключваше нещо като реле ( незнам дали е нормално).
В съда за антифриза, на дъното имаше като утайки, но не ми приличаха като от масло.
VIN YV1LW4502R2013915 , не можах да го разчета в нета.
От ауспоха хвърляше вода и почти безветен дим , не беше омаслен.
Цената която ми казаха вчера от автокъщата е 5200
Не разбрах къв е двигателя а и те не знаеха.
Общо взето за това се сещам от бързия оглед

Колко ли би ми струвало оправянето на тези проблеми на този етап и дали си заслужава, е нещото което ме мъчи.

HEEEEEEEEELP Smile

Радо
Pages: 1 2 3 4 5 6 7