03-22-2010, 05:45 PM
Двигателят е В18ЕР и изпускателния колектор е чугунен. Незнам да ли оригинално е така или е сменян. Виждал съм кола със същия двигател със стоманения колектор.
При мен има проблем с уплътнението между него и тръбата в която влиза в долната си част. Гарнитурата (телено уплътнение), което го дават по каталог е по-малко и не влиза на мястото си в долната част на изпускателния колектор. В сервиз ми казаха, че колектора се е раздул. На мен не ми се вярва масивна чугунена отливка да се раздуе. Пригодил съм едно уплътнение след сериозна интервенция с чук, но все ми се вижда, че не е добре.
Въпросът ми е: Защо има разлика в изпускателните колектори и възможна ли е подмяна на този изпускателен колектор с този от стомана, който ми се струва е масовият за тези коли. Най-вероятно е възможно, но как стои въпросът с проблемното съединяване между него и осталата част от изпускателната система. Ще се наложи ли и там промяна.
Предварително благодаря за отговорите.
При мен има проблем с уплътнението между него и тръбата в която влиза в долната си част. Гарнитурата (телено уплътнение), което го дават по каталог е по-малко и не влиза на мястото си в долната част на изпускателния колектор. В сервиз ми казаха, че колектора се е раздул. На мен не ми се вярва масивна чугунена отливка да се раздуе. Пригодил съм едно уплътнение след сериозна интервенция с чук, но все ми се вижда, че не е добре.
Въпросът ми е: Защо има разлика в изпускателните колектори и възможна ли е подмяна на този изпускателен колектор с този от стомана, който ми се струва е масовият за тези коли. Най-вероятно е възможно, но как стои въпросът с проблемното съединяване между него и осталата част от изпускателната система. Ще се наложи ли и там промяна.
Предварително благодаря за отговорите.