Волво Клуб - България

Full Version: Светват всички лампи на таблото, а двигателят работи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, колеги!

Предварително се извинявам, знам че това е дискутирано преди, но не можах да го издиря нито тук, нито в дир-а.

И така, паля, тръгвам, пускам климатика - всички лампи на таблото светват, а двигателя продължава да работи.

Особености:
- със копчето за климатика направо може да се управлява ефекта - спирам климатика, гасят се и лампите; пускам климатика - пускат се и лампите;
- понякога, със форсиране на двигателя лампите угасват;
- когато са светнали лампите, сервото на волана почти не работи;

Явно е нещо по тоците, но какво и къде да гледам? Ако е късо съединение някъде - чудя се да не се запаля ;-) ...

Благодаря предварително за идеите Ви!
Здравейте, колеги!

Предварително се извинявам, знам че това е дискутирано преди, но не можах да го издиря нито тук, нито в дир-а.

И така, паля, тръгвам, пускам климатика - всички лампи на таблото светват, а двигателя продължава да работи.

Особености:
- със копчето за климатика направо може да се управлява ефекта - спирам климатика, гасят се и лампите; пускам климатика - пускат се и лампите;
- понякога, със форсиране на двигателя лампите угасват;
- когато са светнали лампите, сервото на волана почти не работи;

Явно е нещо по тоците, но какво и къде да гледам? Ако е късо съединение някъде - чудя се да не се запаля ;-) ...

Благодаря предварително за идеите Ви!

GT1

Колега, SEAL .
Давам ти КАТЕГОРИЧНА диагноза:
СМЕНЯЙ ПИСТОВИЯ РЕМЪК ЗА КЛИМАТИКА И СЕРВОТО!
Това е. :hello2:

GT1

Колега, SEAL .
Давам ти КАТЕГОРИЧНА диагноза:
СМЕНЯЙ ПИСТОВИЯ РЕМЪК ЗА КЛИМАТИКА И СЕРВОТО!
Това е. :hello2:
И пожарогасителя да ти е под ръка по всяко време Smile И най-важното, ако се запалиш гледай да успееш да махнеш клемата на акумулатура. От мен това като съвет - от тоци не разбирам и не пипам Smile
И пожарогасителя да ти е под ръка по всяко време Smile И най-важното, ако се запалиш гледай да успееш да махнеш клемата на акумулатура. От мен това като съвет - от тоци не разбирам и не пипам Smile
Здравейте и благодаря за отговорите!

Обаче пистовия ремък е сменен преди около 1000 км... Не мога да кажа марката, може да е кофти някакъв - ще го погледнат със сигурност в понеделник.

Някакви други идеи (за всеки случай)?

Приятни Събота и Неделя!
Здравейте и благодаря за отговорите!

Обаче пистовия ремък е сменен преди около 1000 км... Не мога да кажа марката, може да е кофти някакъв - ще го погледнат със сигурност в понеделник.

Някакви други идеи (за всеки случай)?

Приятни Събота и Неделя!

GT1

Ако е нов, ТОГАВА ГО НАТЕГНИ!!!
Т О В А Е ПРОБЛЕМА ТИ.
Мога и да ти го обясна на ЛС, ако желаеш. :argue:

GT1

Ако е нов, ТОГАВА ГО НАТЕГНИ!!!
Т О В А Е ПРОБЛЕМА ТИ.
Мога и да ти го обясна на ЛС, ако желаеш. :argue:
Pages: 1 2