Волво Клуб - България

Full Version: Нов потребител
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравей те ! Казвам се Виктор много ми е приятно след дълги години чакане за книжка и мечти за притежаване на собствено ВОЛВО да се похваля че вече съм един от вас :!: Но уви си бях и най-големия карък който може да съществува ... сега ще ви споделя и за какво става на въпрос... Закупих ВОЛВО-то от Русе 1.7 турбо 1000 лв. 92 г. екстри: ел.огледала,ел.стъкла,аларма,централно,климатик (работещ) , халогенни фарове,лети джанти зимни + летни гуми,сменен съединител,сменени четки и ротур мисля , че беше на стартера ииии лапни шаранчо добра боя няма ръжди само дясното външно каре за смяна .... след покупаката ми направена на 01.04.2010 (ден на шегата) от Русе за Плевен колата върви няма проблеми няма да клопне няма да лопне .... след пристигането ми в Плевен и жаждата да се (изфукам) на приятели при тръгването и подаването на газ се сринаха шлиците на новия съединител "МЕК АРМ" :oops: след сваляне на кутията какво установявам
1-во - претискателния и феродовия диск са за рено меган разликата е в размера моя трябва да е 200 мм. ако не се лъжа а този е 215 мм. което ме очуди много нищо , купувам аз нович феродов диск за мегане 2.0 16в. 150 к.с. и всичко добре докато не минах около 30 км. и какво да стане същич ефект 1-ва газ и до там .... без скорости .... разглабям аз с надеждата че трябва да си купувам комплект за моя си модел ... при свалянето на лявото каре от скоростната кутия какво да видя зегерката която държи планетата е заварена за диференциала и се е откъснала... нова скотостна кутич от рено 19 1.8 ми мисля че беше разликата е в предавателното число на диференциала ... за модела на волво е с 56 зъба а на реното с 59 малко по къси скорости ... слагам сглабям всичко добре до като не се тръгна за КАТ да се регистрирам ..... и хоп стартера отказа :evil: след многобройни разглабания нз дали от мен или от нещо друго колата не държи оборотите Sad гасне ... на компа ми пише CHECK да си мисля ли че е за диагностика тъй като свещите са сменени! Въздушния филтър е нов дано не съм ви натоварил много с информацията ! Smile
За съединителя ти наистина е 215мм.Двигателя е по мощен и затова така.
Стартера се оправя с нови четки /масата на изхвърляча на бендикса минава през минусовата четка.
Няма да е лошо да минеш една диагностика преди това си провери всички букси.
Това е ако има нещо друго питай затова сме тука да си помагаме. Smile Smile Smile

П.П.:Забравих най важното добре дошъл и много без аварийни и без катастрофи години. Big Grin Big Grin Big Grin
Откачи клемата на акумулатора за около 15 минути и се изчистват грешките Smile Smile Smile
nikistk Wrote:За съединителя ти наистина е 215мм.Двигателя е по мощен и затова така.
Стартера се оправя с нови четки /масата на изхвърляча на бендикса минава през минусовата четка.
Няма да е лошо да минеш една диагностика преди това си провери всички букси.
Това е ако има нещо друго питай затова сме тука да си помагаме. Smile Smile Smile

П.П.:Забравих най важното добре дошъл и много без аварийни и без катастрофи години. Big Grin Big Grin Big Grin
Ами по каталог го дават 200мм. пък и на брат ми Волвото също е 1.7 турбо и е наистина по малък както го дават по каталога Smile а отностно буксите всичките са проверени сега ще пробвам варианта с акумулатора ще кажа по късно дали е имало ефект Smile
Детальные технические характеристики
Сцепление сухое, однодисковое, с центральной нажимной пружиной. Привод сцепления тросовый, беззазорный. Ведомый диск в сборе с демпфером расположен на шлицах первичного вала коробки передач.

Марка и тип сцепления: Valeo 200 СР 4000.
Ведомый диск сцепления
Наружный диаметр диска, мм: 200 (215)*. Внутренний диаметр фрикционных накладок ведомого диска, мм: 157 (147)*.
Общая толщина диска, мм:
нового: 7,7±0,3;
минимальная: 6,4*0,5.
Марка фрикционных накладок ведомого диска: Ferodo F 202 без асбеста.
* В скобках указаны данные для автомобилей с двигателями В 18 FT выпуска с январи 1991 г.
nikistk Wrote:Детальные технические характеристики
Сцепление сухое, однодисковое, с центральной нажимной пружиной. Привод сцепления тросовый, беззазорный. Ведомый диск в сборе с демпфером расположен на шлицах первичного вала коробки передач.

Марка и тип сцепления: Valeo 200 СР 4000.
Ведомый диск сцепления
Наружный диаметр диска, мм: 200 (215)*. Внутренний диаметр фрикционных накладок ведомого диска, мм: 157 (147)*.
Общая толщина диска, мм:
нового: 7,7±0,3;
минимальная: 6,4*0,5.
Марка фрикционных накладок ведомого диска: Ferodo F 202 без асбеста.
* В скобках указаны данные для автомобилей с двигателями В 18 FT выпуска с январи 1991 г.
Да,благодаря не съм много в час със руския но го разбрах Smile извинявам се не съм палил колата беше и паднал акумулатора и не ми се занимаваше да го зареждам Smile за да разбера дали ще се изчистят грешките и дали ще заработи нормално Smile
По принцип чистенето на грешките няма отношение към нестабилните обороти но
затова са принципите за да се нарушават.Успех Smile
nikistk Wrote:По принцип чистенето на грешките няма отношение към нестабилните обороти но
затова са принципите за да се нарушават.Успех Smile
И аз така мисля,че грешките едва ли ще повлиаят на оборотите пък и вече пробвах иии няма никакъв ефект :? от време на време се стабилизират и държи на 900 950 об.мин. някаде но рядко се случва .... Sad
я качи една снимка да погледнем придобивката
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
nikistk Wrote:По принцип чистенето на грешките няма отношение към нестабилните обороти но
затова са принципите за да се нарушават.Успех Smile
И аз така мисля,че грешките едва ли ще повлиаят на оборотите пък и вече пробвах иии няма никакъв ефект :? от време на време се стабилизират и държи на 900 950 об.мин. някаде но рядко се случва .... Sad

Значи от тук започваш прогресивно до проверяваш
1.Всички вакууми-да не дърпа въздух от където не трябва
2.откачи един по един датчиците за да разбереш кой не работи-щом откачиш буксата и не промени
работата значи или дачика или кабела
Успех Smile
Pages: 1 2