05-23-2010, 06:41 PM
Здравей те ! Казвам се Виктор много ми е приятно след дълги години чакане за книжка и мечти за притежаване на собствено ВОЛВО да се похваля че вече съм един от вас :!: Но уви си бях и най-големия карък който може да съществува ... сега ще ви споделя и за какво става на въпрос... Закупих ВОЛВО-то от Русе 1.7 турбо 1000 лв. 92 г. екстри: ел.огледала,ел.стъкла,аларма,централно,климатик (работещ) , халогенни фарове,лети джанти зимни + летни гуми,сменен съединител,сменени четки и ротур мисля , че беше на стартера ииии лапни шаранчо добра боя няма ръжди само дясното външно каре за смяна .... след покупаката ми направена на 01.04.2010 (ден на шегата) от Русе за Плевен колата върви няма проблеми няма да клопне няма да лопне .... след пристигането ми в Плевен и жаждата да се (изфукам) на приятели при тръгването и подаването на газ се сринаха шлиците на новия съединител "МЕК АРМ" :oops: след сваляне на кутията какво установявам
1-во - претискателния и феродовия диск са за рено меган разликата е в размера моя трябва да е 200 мм. ако не се лъжа а този е 215 мм. което ме очуди много нищо , купувам аз нович феродов диск за мегане 2.0 16в. 150 к.с. и всичко добре докато не минах около 30 км. и какво да стане същич ефект 1-ва газ и до там .... без скорости .... разглабям аз с надеждата че трябва да си купувам комплект за моя си модел ... при свалянето на лявото каре от скоростната кутия какво да видя зегерката която държи планетата е заварена за диференциала и се е откъснала... нова скотостна кутич от рено 19 1.8 ми мисля че беше разликата е в предавателното число на диференциала ... за модела на волво е с 56 зъба а на реното с 59 малко по къси скорости ... слагам сглабям всичко добре до като не се тръгна за КАТ да се регистрирам ..... и хоп стартера отказа :evil: след многобройни разглабания нз дали от мен или от нещо друго колата не държи оборотите гасне ... на компа ми пише CHECK да си мисля ли че е за диагностика тъй като свещите са сменени! Въздушния филтър е нов дано не съм ви натоварил много с информацията !
1-во - претискателния и феродовия диск са за рено меган разликата е в размера моя трябва да е 200 мм. ако не се лъжа а този е 215 мм. което ме очуди много нищо , купувам аз нович феродов диск за мегане 2.0 16в. 150 к.с. и всичко добре докато не минах около 30 км. и какво да стане същич ефект 1-ва газ и до там .... без скорости .... разглабям аз с надеждата че трябва да си купувам комплект за моя си модел ... при свалянето на лявото каре от скоростната кутия какво да видя зегерката която държи планетата е заварена за диференциала и се е откъснала... нова скотостна кутич от рено 19 1.8 ми мисля че беше разликата е в предавателното число на диференциала ... за модела на волво е с 56 зъба а на реното с 59 малко по къси скорости ... слагам сглабям всичко добре до като не се тръгна за КАТ да се регистрирам ..... и хоп стартера отказа :evil: след многобройни разглабания нз дали от мен или от нещо друго колата не държи оборотите гасне ... на компа ми пише CHECK да си мисля ли че е за диагностика тъй като свещите са сменени! Въздушния филтър е нов дано не съм ви натоварил много с информацията !