07-08-2010, 11:17 AM
Здравейте!
От скоро съм горд собственик на първата си кола - Volvo 850 GLE комби 10v 2.0L 1995 125hp на около 180 000
В талона пише само 850, без GLE-то, но на 5тата врата си е отбелязано Има си предни ел стъкла, дясно ел огледало, ABS и т.н.
Регистрирах се тук, а обмислям и членство в клуба... Че карти с отстъпки, отстъпки в сервизи, че и членска карта... какво по-готино!
Както вие се изразявате... "детски болести" не липсват, но малко по малко ги отстраняваме или поне разбирам на какво се дължат, не без помощта на вас, колеги, разбира се.
Днес, например видях, че пукането при навит до край наляво волан е от това, че гумата опира и ще се преживява ...
И моят танк има проблема с давенето/заглъхване при ускорение и ниски обороти когато е загрял, но ще го видим дали ще се оправи след смяна на свещи и кабели (на горчиво-висока цена, но какво да се прави).
Също така и климатика е(ако има де :Р ) е единствено парно, но ще намина през някой сервиз (вероятно този в Княжево) да го погледне майстор.
Разочарован останах след като разбрах, че алуминиевите ми джанти, ресто от Сааб-а който имах, са с 1 дупка по-малко...
Като цяло за 250те километра градско съм доста доволен, като изключим разхода, но той не ме изненадва.
Това е за сега :roll:
От скоро съм горд собственик на първата си кола - Volvo 850 GLE комби 10v 2.0L 1995 125hp на около 180 000
В талона пише само 850, без GLE-то, но на 5тата врата си е отбелязано Има си предни ел стъкла, дясно ел огледало, ABS и т.н.
Регистрирах се тук, а обмислям и членство в клуба... Че карти с отстъпки, отстъпки в сервизи, че и членска карта... какво по-готино!
Както вие се изразявате... "детски болести" не липсват, но малко по малко ги отстраняваме или поне разбирам на какво се дължат, не без помощта на вас, колеги, разбира се.
Днес, например видях, че пукането при навит до край наляво волан е от това, че гумата опира и ще се преживява ...
И моят танк има проблема с давенето/заглъхване при ускорение и ниски обороти когато е загрял, но ще го видим дали ще се оправи след смяна на свещи и кабели (на горчиво-висока цена, но какво да се прави).
Също така и климатика е(ако има де :Р ) е единствено парно, но ще намина през някой сервиз (вероятно този в Княжево) да го погледне майстор.
Разочарован останах след като разбрах, че алуминиевите ми джанти, ресто от Сааб-а който имах, са с 1 дупка по-малко...
Като цяло за 250те километра градско съм доста доволен, като изключим разхода, но той не ме изненадва.
Това е за сега :roll: