Волво Клуб - България

Full Version: В70 Д5252Т не стартира
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Първо здравейте колеги нов съм във Форума ви и моля да ме извините ако повтарям темата въпреки че не намерих подобнна . И така по същество мой познат има В 70 2.5Д както става ясно от заглавието та проблема е че след влизане в сервиз за смяна на Демпферна шайба през Февруари от тогава колата упорито отказва да запали .Какаво е проверено :четена е с КТС- грешки няма съмнявахме се в Датчика на маховика но на живи данни от КТС-а го показва че работи не светва лампата за моторна електроника на таблото не подгрява да кажем че вече е топло и затова не подгрява но упорито отказва да запали ,Майсторът който е сменял демпферът и Ангренажа е убеден че е правилно зацепен и така ще съм много благодарен ако помогнете с нещо благодаря предварително!!!
финна настройка на ъгъла на палене, на помпата или каквото там му се вика. Няма значение какво показват белезите, ако не се прекара през компютъра за донастройка винаги пали трудно
там е работата че май не постъпва никакво гориво към цилиндрите и няма и помен за дори и минимален опит за запалване!
е това е нещо друго - започвате голямото проверяване - резервоар, горивен филтър, нафтова помпа, горивопроводи и тн докато стигнете до купето. Ако не върви гориво проблемът е или механичен / нещо запушено / или електрически / нещо изгоряло /
обичайният заподозрян е ГНП но пък не показва грешки!!!

BOCK GT1

Гарване,
Метъла ти каза вече - динамична настройка на помпата!
При смяна на ангренаж, се сменя и ремъка и ролката и на нафтовата помпа.
След което се закача на тестера за донастройка на помпата. По предварително инфо - там е допустимо МАХ отклонение от 0,7 градуса. А за цял зъб и дума не може (не бива) да става! [-X

Ако ли не се получи, то тогава ангренажа ПАК долу и всичко отначало.
Това е положението
:!:
Успех!

пп:
... и поздрави на майстора :wink:
Аааа, щом майстора е сигурен това е друго нещо :oops: :oops: :oops: Кажи на твоя човек, че ако я даде за няколко стотин лева аз ще я взема и ще си я мисля сам какво да я правя, ама първо кажи къде е тоя "майстор", че току-виж "оправил" и на някой друг колега колата :roll: :roll: :roll:
Проблемите на TDI-тата ,като спре да пали са много гадни .
Интересно че не ти казва нищо въпросния KTС Bosh
Да откриеш защо не пали ,ти трябва Сервиз за дизел(дизелови помпи Bosh)

Всичко друго е ала бала и загуба на време

п.п Не че пренебрегвам знанията на колегите ,но ти давам директно
правилния отговор .
Ако си в района на Варна кажи да ти дам тел. на човека който ти трябва