Здравейте, моля ви кажете ми каква е тзи цилиндрична кутия под десния преден калник с няколко вакумчета закачени за нея. Не мога ад проследя къде отиват, за да разбера каво е. Диаметърът и е около 15 см.
Това е филтъра на системата EVAP.Тази система отвежда бензиновите пари от резервоара в двигателя, където се изгарят вместо да се изпускат в атмосферата.
много ти благодаря! Можеш ли да изкажеш предположение, ако вакумчетата (както са) са скъсани, как ще се отрази на двигателя. Или по-скоро нещо общо с паленето?
Ако са скъсани, най-вероятно двигателят или ще мени обороти, или ще ги държи по-високи или по-трудно ще се стартира.
А може и 3-те неща заедно :wink:
Колега, задавай въпросите си накуп, за да ти отговарят повече хора... а не "на час по лъжичка", че става една говорилняя... :?
BOCK GT1 Wrote:Ако са скъсани, най-вероятно двигателят или ще мени обороти, или ще ги държи по-високи или по-трудно ще се стартира.
А може и 3-те неща заедно :wink:
Колега, задавай въпросите си накуп, за да ти отговарят повече хора... а не "на час по лъжичка", че става една говорилняя... :?
Колега, предполагам, че ако беше нещо друго нямаше да го има вторият ми въпрос.
Ами запуших ги (изолирах ги) и сега пали вместо за 10 секунди за 8
...
Моля ви се добри хора дайте схема за свързване на канистър филтъра. Прерових нета все са почти ама не съвсем точни.
За колегата с забележките относно "на час по лъжичка" да уточня- току що си купих нов клапан, защото стария се беше посчупил
обаче новия е малко по-различен.... това налага и нов въпрос-молба.
Мога да помогна сега само с това.Не е много разбрано , но по интуиция се разбира кое къде се свързва.
BOCK GT1 Wrote:Ако са скъсани, най-вероятно двигателят или ще мени обороти, или ще ги държи по-високи или по-трудно ще се стартира.
А може и 3-те неща заедно :wink:
Колега, задавай въпросите си накуп, за да ти отговарят повече хора... а не "на час по лъжичка", че става една говорилняя... :?
Здравейте колеги, аз имам точно тези три проблема, имам 440 1,8 1996. При този модел има ли го това нещо, и скупи ли са тез маркучета за смяна?
Има ги и при тебе.А маркучите са си маркучи режеш част от него за еталон
отиваш в магазина и си готов.Цената е поносима.Вземи маслоустойчиви.Успех