Волво Клуб - България

Full Version: Питане за бобината за тока на 850 2.0 10v
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте отново колеги, ми кво да кажа пак проблем с волвото. Значи имам следният проблем:
1, Когато е студена колата прекашля на ниските обороти, натискам им по рязко газта и позабива муцуната особенно на нагорнище.
2. Студена/загряла няма значение, задавам и повечко и като преминава да кажем от 2000 на 3000 оборота 300 -> 4000....... Прекъсва двигателя увисва се едно няма ток. Забива муцуната за секунди и след тва пак тръгва.
3. Проблемите се осещат два пъти повече на гас, (газов инжекцион за не малката сума от 1600 лв.)

Майстора на гаста ми каза да сменя свещи смених ги колата се оппави много малко, след това ми вика отвори капака вечер и виж дали свети бубината и кабелите.
Отварям аз а и бобината свети и кабелите точно до дистрибутора и там кадето се опират изглежда в метала на места ааааааааааааа. Викам ще сменя кабелите пак моите са си нови. Купих оригинални за 150 лв слагам ги, отварям вечерта ПАК СВЕТЯТ, значи трябва да сисветят????
Въпроса е да сменям ли бубината с нова, значи тя свети от двете страни като я погледнеш отгоре точно виждат се непрекъснати изкрици към отстрани има пластини които я затварят.

Какво мислите да я сменя ли нормално ли е да свети да изскри така ?
Ми колеги аз да пиша ако иска някои да знае.
Значи смених бобината с чистак новичка (200 кинта), кабелите както споменах смених и тях с нови уж оригинал 130 лв близо и капачката и палеца смених (45 лъвчета). Стъмни се отварям капака като си мисля ся нищо няма да свети. ДА АМА НЕ същата работа свети си ....
Обаче намерих майстор добър отидах и вика свещите най вероятно тварят системата, Аз викам ма сменени са преди 2 дена и те с нови като се има в предвид че и старите бяха нови ... Каза ми да ги сменя от три полюсни с по малко полюси и купих еднополюсни със същото растояние. Пак се стъмни отварям и гледам светенето намаляло почети до не светене тоест ного рядко и като обляках кабелите с шлауфки и спря на цяло.

Извода е че заради едни свещи и моя много акъл се набутах чисто близо 400 лв, без нищо да и няма на колата, като изключим факта че един ден най-вероятно тия неща щях да ги сменя де.

Сега имам бобина и кабели (нови), за резерва пак може и да ги продам.

Поздрав