Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за двигател 1.7i
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, обръщам се към вас със следния проблем, ще взимам един мотор от рено 19 и искам да намеря някакви тех. данни, проблема обаче е, че двигателя се води лимитирана версия. До колкото знам е слаган и при волво 4хх, обаче не знам под какъв номер се води. Мотора при рено се води F3N 746 f1.7 i.e. 107 hp Ето и една снимка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.picvalley.net/u/2752/13469780829916692212825793476i8joptQZ9xUhx9Fsm4b.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.picvalley.net/u/2752/1346978 ... 9Fsm4b.JPG</a><!-- m --> , ще бъда много благодарен, ако можете да ми помогнете с тех. данни или поне с номера Sad

Поздрави от форума на Рено Клуб България!
Здравей колега,
Не знам какво продиктува смяната на двигателя НО ако някои ти е казал че на ВОЛВО двигателите са от РЕНО Да - но само двигателя! Абсолютно всичко друго е различно. Тоест окабеляване - различно, комп - различно, скоростна кутия и трансмисия - различна дори бензиновата ти помпа е различна.
Та в този ред на мисли ако си се навил да слагаш двигател или се замисли да натъпчеш някое по яко животно (поне да има смисъл целия труд от смяна на всички главни възли) или си вземи двигател като твоя досега.
Аз например си пазарувам части от Англия (сравнително по евтини и с сигурност оригинални) И съм попадал на цели двигатели барабар с турбото и скоростна кутия за около 200-300 лири което с доставката ще ти се върже около 700-900 лв.
(фирмата с която работя иска по 2лв на кило.) В петък бяха докарали два палета с части за мини така че няма да има проблем.
От личен опит споделям. На мен ми бяха продали колата с комп за рено, и въпреки че двигателя си беше 1,7i чист от рено (ако си ги виждал без надпис волво на колекторите) Окабеляването беше различно. Колата работеше в някакъв странен режим (например 150 градуса на водата - това влизаше в компа) и благодарение че само датчика за оборотите на коляновия вал беше на мястото - колата се движеше.
Сега с оригиналния - РАзликата е НЕВЕРОЯТНА!
ТА или взимаш цялата кола (без купето) или дай да ти намерим читав двигател...

Виж каква оферта има примерно ако искаш да си вземеш цяла за части: <!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220654917311&ssPageName=STRK:MEWAX:VRI#ht_1417wt_1137" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 417wt_1137</a><!-- m -->
Ако възникне въпроса: НЯМА СМИСЪЛ ДА ОБРЪЩАШ ВОЛАНА!
AndyFX Wrote:Здравейте колеги, обръщам се към вас със следния проблем, ще взимам един мотор от рено 19 и искам да намеря някакви тех. данни, проблема обаче е, че двигателя се води лимитирана версия. До колкото знам е слаган и при волво 4хх, обаче не знам под какъв номер се води. Мотора при рено се води F3N 746 f1.7 i.e. 107 hp Ето и една снимка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.picvalley.net/u/2752/13469780829916692212825793476i8joptQZ9xUhx9Fsm4b.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.picvalley.net/u/2752/1346978 ... 9Fsm4b.JPG</a><!-- m --> , ще бъда много благодарен, ако можете да ми помогнете с тех. данни или поне с номера Sad

Поздрави от форума на Рено Клуб България!
B18EP e този мотор при волво.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo4xx.hit.bg/index12.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvo4xx.hit.bg/index12.html</a><!-- m -->
Всичко си е от рено колега, донора ми е 19-ка, но както казах този мотор е лимитиран при рено и знам, че волво го ползват повече и за това тук търся информация за него. Ще го пускам в рено 5-ца с известни доработки, като друга скоростна кутия, друг разпределителен вал и т.н. Като цяло ме интересуваха данните му и ел схемата Smile. Благодаря ти за бързата реакция Tongue
AndyFX Wrote:Всичко си е от рено колега, донора ми е 19-ка, но както казах този мотор е лимитиран при рено и знам, че волво го ползват повече и за това тук търся информация за него. Ще го пускам в рено 5-ца с известни доработки, като друга скоростна кутия, друг разпределителен вал и т.н. Като цяло ме интересуваха данните му и ел схемата Smile. Благодаря ти за бързата реакция Tongue
Още ли търсиш ел схема?
Ако е B18EP както казва колегата мога да ти пратя Л.С
Като знам как върви на 440-ка, на 5-цата ще е сериозна работа :twisted:
AndyFX Wrote:Всичко си е от рено колега, донора ми е 19-ка, но както казах този мотор е лимитиран при рено и знам, че волво го ползват повече и за това тук търся информация за него. Ще го пускам в рено 5-ца с известни доработки, като друга скоростна кутия, друг разпределителен вал и т.н. Като цяло ме интересуваха данните му и ел схемата Smile. Благодаря ти за бързата реакция Tongue
Нещата с ел.схемата са доста относителни.Зависи с какъв комп. е запалването.Съветвам те да ползваш всички датчици и компа от донора В линкът който съм ти посочил по горе има всичко което търсиш.

Поздрави!

p.s.
AndyFX,ти нямаше ли нещо общо със шкода форума,или се бъркам? :roll:
ето принципна схема
[Image: 2657.JPG]
Имам нещо общо да това беше първия авто форум, в който се регистрирах. Бях се запалил по старите Шкоди от един съученик (Коцето - malkiq) и бях решил да правя 120 с двигател от фиат 131 абарт, обаче обстоятелствата се стекоха другояче и първо се хванах с един ситроен бх, в последствие купих рено 5 след това и сценик и сега и 19ката. Та след закупуването на 5-цта нещата с Шкодите съвсем ми отпаднаха, защото много се запалих по тези въшки и реших, че това ще се прави за бегачка, като за начало я разпердушиних до последното болтче изкърпих я цялостно (външни, вътрешни прагове и половин ново дъно, малко раздувки и спойлери (придадох и 50% визия на ГТ ТУРБО) другото си е собствен тюнинг :lol: ) Окачването е изцяло ГТ ТУРБО (4-ри дискови спирачки отпред вентилирани) след време като имам възможност ще и сложа амортисьори KONI Sport. В момента обмислям тунинг на мотора, като за начало мисля да сложа скоростна кутия JB1 013 (от рено 5 1.6D), която е с диференциал 3.2 и дълги 1-ва и 2-ра, ще олекотя малко маховика, главата доколкото знам има възможност да се престругова до 0.5мм и ще и търся вал от друг мотор на рено с други фази на отваряне, да е "по-нервна" във високите обороти и останалото са си детските прищевки K&N,чип и изпускателна 63мм генерация Smile

Благодаря на всички за помощта :!:
AndyFX Wrote:Имам нещо общо да това беше първия авто форум, в който се регистрирах. Бях се запалил по старите Шкоди от един съученик (Коцето - malkiq) и бях решил да правя 120 с двигател от фиат 131 абарт, обаче обстоятелствата се стекоха другояче и първо се хванах с един ситроен бх, в последствие купих рено 5 след това и сценик и сега и 19ката. Та след закупуването на 5-цта нещата с Шкодите съвсем ми отпаднаха, защото много се запалих по тези въшки и реших, че това ще се прави за бегачка, като за начало я разпердушиних до последното болтче изкърпих я цялостно (външни, вътрешни прагове и половин ново дъно, малко раздувки и спойлери (придадох и 50% визия на ГТ ТУРБО) другото си е собствен тюнинг :lol: ) Окачването е изцяло ГТ ТУРБО (4-ри дискови спирачки отпред вентилирани) след време като имам възможност ще и сложа амортисьори KONI Sport. В момента обмислям тунинг на мотора, като за начало мисля да сложа скоростна кутия JB1 013 (от рено 5 1.6D), която е с диференциал 3.2 и дълги 1-ва и 2-ра, ще олекотя малко маховика, главата доколкото знам има възможност да се престругова до 0.5мм и ще и търся вал от друг мотор на рено с други фази на отваряне, да е "по-нервна" във високите обороти и останалото са си детските прищевки K&N,чип и изпускателна 63мм генерация Smile

Благодаря на всички за помощта :!:
Andy FX виж и това <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2010" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?t=2010</a><!-- l --> някой вече е правил подобни ......