Волво Клуб - България

Full Version: ЕГР клапан
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
колеги можете ли да ми кажете кое е ЕГР клапан и как се илиминира и да попитам оста над турбото кога и колко трябва да се движи защото имам съмнение че тази ос на мойто турбо не мърда изобщо Sad Sad Sad
Колега ЕГР-клапана се елиминира с ламаринка Smile просто запушваш отвора откъм колекторите- при теб ще стане понеже ЕГР-а няма обратна връзка с компютъра Smile
А относно тази ос-май става дума за оста на разтоварващият клапан, което значи че се движи и то съвсем малко когато турбината разтоварва Smile
колега а можеш ли да ми кажеш кое е ЕГР клапана и каде се намира защото не съм много запознат точно с този клалан и функцията му Sad
Ето колега мисля, че ще се ориентираш- на снимката съм посочил Smile а иначе най- добрият начин да се изолира егр-а е да изрежеш тънка ламаринка и да затапиш отвора към колекторите, развиват се 2 болта със шестограм...общо взето е елементарно и е на удобно място :wink:
колега много ти благодаря за снимката и информацията а знаете ли защо се затапва този клапан четох из форумите и 80% от хората ги затапват и всички пишат че след затапването на този клапан колите им вървът повече и по добре работили Smile
Затапват ги понеже ЕГР засяда, и е постоянно отворен, т.е. постоянно влизат изгорели газове обратно в двигателя,а когато ЕГР -а работи като сръчкаш колата се затваря и в двигателя влиза само чист въздух и затова колата върви повече, аз моят първо го бях запушил с ламаринка, после си поиграх и го почистих (голяма гнас излезе от него), и сега си карам с работещ ЕГР, но да ти кажа не видях особена разлика когато го бях запушил във вървежа на колата, с изключение на това че не изпушва когато я настъпиш...вече всеки сам си решава какви опити да си прави с колата :lol: така или иначе ролята на ЕГР-а е основно в опазване на екололната среда (доизрагяне на отработените газове)...
ок колега ще го затапя тия дни е ще пиша какъв е резултата Smile
Аз на моя му бях запушил маркучето за вакуума, но не ми харесваше нещо и пак го отпуших. За зимата е по добре да работи- на студен мотор вкарва топли газове в горивната смес и колата загрява по-бързо. Най добре е да се почисти и да си работи, но като огледах ще е голямо разглобяване за да се почистят и колекторните тръби, затова засега отлагам.
Само да допълня колегата дето е обяснил принципа на работа на ЕГР клапана / казаното от него е вярно/, че когато е затворен 100% от изгорелите газове развъртат турбината, а ако е зацапан и не може да се затвори напълно тогава процентно тези газове са по-малко и пъргавината на колата намалява драстично. Когато пък оборотите станат прекалено големи , налягането в смукателния колектор се повишава опасно и сработва ситемата за разтоварване !
ами ще го затапя и ако няма разлика ще махна пак ламаринката дано има ефект защото моята кола в момента е като мъртвец на пътя Cry
Pages: 1 2 3