Волво Клуб - България

Full Version: Volvo 850, 2.5 10V (144 Hp) - съвет при покупка
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
здравейте колеги, в момента има възможност да се сдобия с една 850-ка, бензин 2500 cc, 1995 г., на 268 000 км (истински);
колата е служебна, колометрите са навъртяни при приблизително 80 на сто градско и 20 на сто извънградско; от 3-4 години стои на паркинг и не е карана;
говорих с шофьора - в момента колата е за нов акумулатор и за смяна на съединител и гуми; последната смяна на ангренажния е била на 220 хил.км.; гледах месечните отчети за бензин и пътните листа от 2006 г. - средния разход излиза към 14.8 литра на сто;
имало е търг, на който не са намерени купувачи и сега са направили оферта само за служители с минимална цена 800 лв.
по една груба сметка за да се подкара колата ще трябва:
4 гуми по 120 - 480 лв.
комплект съединител - около 500 лв.
монтаж съединител - около 200 лв.
акумулатор - 120 лв.
масло, антифриз, филтри - към 200 лв
общо 1500 лв

общо взето колата ще ми излезе към 2300 лв., което не е много ... на вас как ви струва???

прави впечатление обаче, че тоя двигател 2.5 бензин не е от най-масовите - мога ли да очаквам проблеми с намирането на части?

какви проблеми могат да се очакват от тоя двигател на тия километри - гледам в Autodata-та, че колата е с МАП, а не с дебитомер, което е добре; но пък има AGR, който ако се скапе излиза доста солено

въобще, ще съм благодарен на колегите с бензини да споделят какви са най-честите ремонти по тези двигатели ...

BOCK GT1

В тази кола двигателят е последното нещо, което ще направи проблем :!: :!: :!:

Друг е въпросът, че грубите сметки никога не излизат, защото идват и тънките, а и необходимите.
Приготви си още 1000 лв поне - за застраховки, данъци, гражданска, винетки, аларма, някои неща по ходовата част, по купето, салона,....
И тя колата отишла на 3 х. :wink:
... е да, ама по салона нищо няма да пипнеш, ако не си се харчат пари, а административните разходи са известна величина;
по интерси са обаче разходите по колата - днес говорих с едно момиченце (мн. сладко Tongue) от счетоводството и се оказа, че има файл с разходите по колата, описани по получените фактури; нямах много време да го чета подробно, но ми направиха впечатление няколко неща:
1. първата смяна на ангренажен ремък е направена през 2000 г., на 68 000 км., като във фактурата не се споменава нищо за ролки и водна помпа - тия работо не се ли сменят заедно?
2. наред с нормалните ремонти по окачването (носачи и амортисьори) видях на едно място кормилен накрайник - 2 бр. и после - лагер на главина; кво трябва да стане за да искривиш кормилен накрайник и колко е ресурса на лагерите на главините, не е ли над 500 000 км.? (аз лично само веднъж през живота си съм сменял лагер на главина и то поради скъсан болт!
3. първата позиция в една от последните фактури е "Репатриране ...", което значи, че колата е закъсала на път; после следва един списък с чаркове: ремъци, ролки, комплект съединител, разни други и най-фрапиращото - биели; какво може да е станало??? да е скъсала ремък - не са писани никакви клапани, кобилици и пр.; пълна мистерия??? или някакъв мн странен случай или шофьора си е разделил някой лев с хората от МотоПфое ....
направо не знам кво да мисля ... ама нещата нещата не отиват надобре, щото колкото пове аргументи против се натрупват, толкова повече я искам тая кола - някава идиотщина; и най-вероятно скоро ще съм сред собствениците на 850-ци ...
Аз лично не съм чул някой колега да се оплаква от бензиновия двигател.
А, кат' се съмняваш не я взимай! Ако се чудиш, карай в някой сервиз, да я погледнат и взимай, ако са ти казали, че е читава.
По мое скромно мнение (а и от Волво, че все още го ползват), това е двигателя.