Волво Клуб - България

Full Version: Центровката ли ми бяга?!?!? :(
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
от 3 дни имам проблем сутрин. паля, оборотите се вдигат за секунди след което падат на 500 и двигателя гасне. това продължава и на първите няколко светофара докато двигателя загрее и достигне нормалната работна температура. (Не ми се струва нормално да натискам спирачка с левия крак, за да мога да подавам газ с десния)
Вчера отидох при моя си майстор, а той ме прати на диагностика на инжекцион. Пичовете откриха някакво скъсано маркуче около инжекцията и го смениха, освен това изчистиха клапата. през деня нямаше как да разбера дали всичко вече е ок, защото си джитках цял ден и двигателя нямаше време да изстине. Тази сутрин обаче проблемът се повтори и припомпвах газта от стрелбище та почти до НДК Sad след това просто изчезна, а минах и през летището, пообиколих столицата, но не ми изгасна.
Предполагам, че утре на студен двигател ще се получи същото. Възможно ли е да е центровка на двигател (преди 2 седмици ми смениха съединител и ако това може да повлияе на центровката, но...) освен това си мисля за някакъв автоматичен смукач или нещо такова, защото като загрее оборотите са залепени на 900, но пък не съм сигурен, защото не съм се ровил под капака на Волво и я карам доста консуматорски (паля, сипвам бензин, карам си, прибирам се, и отново, и отново)
ПП Някой имал ли е такъв проблем с 850-ка и изобщо от какво точно може да бъде, за да мога следващия път в сервиза директно да си кажа какво искам да погледнат Wink
от 3 дни имам проблем сутрин. паля, оборотите се вдигат за секунди след което падат на 500 и двигателя гасне. това продължава и на първите няколко светофара докато двигателя загрее и достигне нормалната работна температура. (Не ми се струва нормално да натискам спирачка с левия крак, за да мога да подавам газ с десния)
Вчера отидох при моя си майстор, а той ме прати на диагностика на инжекцион. Пичовете откриха някакво скъсано маркуче около инжекцията и го смениха, освен това изчистиха клапата. през деня нямаше как да разбера дали всичко вече е ок, защото си джитках цял ден и двигателя нямаше време да изстине. Тази сутрин обаче проблемът се повтори и припомпвах газта от стрелбище та почти до НДК Sad след това просто изчезна, а минах и през летището, пообиколих столицата, но не ми изгасна.
Предполагам, че утре на студен двигател ще се получи същото. Възможно ли е да е центровка на двигател (преди 2 седмици ми смениха съединител и ако това може да повлияе на центровката, но...) освен това си мисля за някакъв автоматичен смукач или нещо такова, защото като загрее оборотите са залепени на 900, но пък не съм сигурен, защото не съм се ровил под капака на Волво и я карам доста консуматорски (паля, сипвам бензин, карам си, прибирам се, и отново, и отново)
ПП Някой имал ли е такъв проблем с 850-ка и изобщо от какво точно може да бъде, за да мога следващия път в сервиза директно да си кажа какво искам да погледнат Wink
Смяна на съединител не може да ти докара проблем с мотора, освен ако не са махали стария с кирки Smile
Автоматичния смукач представлява стъпков мотор и ти е наред щом няма и помен от мизерии на загрял двигател. Е има много малка вероятност да е пълен с боклуци и мазнотии , които стават по течливи на топло и тогава да се оправя, но моторчето все пак си има уплътнения и мизерии няма как да влязат по принцип.
Провери си температурните датчици, намери си инфо за твоята кола, виж какви спецификации им дават на топло и на студено и ги замери с мултицет какво съпротивление дават. По принцип на студен двигател горивната смес се обогатява и компа поддържа оборотите по високи. Не си написал нищо за газова уредба? Възможно е и просто с времето да са се окислили клемите на датчик или друга джунджурия и да искат само да ги почистиш и стегнеш ...
Смяна на съединител не може да ти докара проблем с мотора, освен ако не са махали стария с кирки Smile
Автоматичния смукач представлява стъпков мотор и ти е наред щом няма и помен от мизерии на загрял двигател. Е има много малка вероятност да е пълен с боклуци и мазнотии , които стават по течливи на топло и тогава да се оправя, но моторчето все пак си има уплътнения и мизерии няма как да влязат по принцип.
Провери си температурните датчици, намери си инфо за твоята кола, виж какви спецификации им дават на топло и на студено и ги замери с мултицет какво съпротивление дават. По принцип на студен двигател горивната смес се обогатява и компа поддържа оборотите по високи. Не си написал нищо за газова уредба? Възможно е и просто с времето да са се окислили клемите на датчик или друга джунджурия и да искат само да ги почистиш и стегнеш ...
Мерк, човека никъде не споменава за каране на газ :-)
Това обаче найстина звучи като автоматичен смукач или нещо от сорта, по принцип автоматичния смукач е е дна дюза за допълнително гориво която черпи информация от накакъв вид термометър, койот при никса температура подава сигнал на дюзата и тя отваря, но като загрее двигателя дюзата затваря, така че няма да е лошо да погледнеш какъв ти е датчита(на мен ми е бипластина) и да го замериш дали подава ток към дюзата или каквото там впръсква допънителното гориво
Мерк, човека никъде не споменава за каране на газ :-)
Това обаче найстина звучи като автоматичен смукач или нещо от сорта, по принцип автоматичния смукач е е дна дюза за допълнително гориво която черпи информация от накакъв вид термометър, койот при никса температура подава сигнал на дюзата и тя отваря, но като загрее двигателя дюзата затваря, така че няма да е лошо да погледнеш какъв ти е датчита(на мен ми е бипластина) и да го замериш дали подава ток към дюзата или каквото там впръсква допънителното гориво
Е те хората често карат на газ и не споменават, просто защото вече си е почти стандарт Smile
Верно че пълните инжекциони имаха и допълнителна дюза за студено, но пък и тя според датчик се командава. 7-8лв за мултицет+ нова батерийка могат да направят чудеса с 1 мотор ... Smile
Е те хората често карат на газ и не споменават, просто защото вече си е почти стандарт Smile
Верно че пълните инжекциони имаха и допълнителна дюза за студено, но пък и тя според датчик се командава. 7-8лв за мултицет+ нова батерийка могат да направят чудеса с 1 мотор ... Smile
Не нямам газова уредба така или иначе, а ако слагам някога ще бъде инжекцион (но ще ми излезна по-скъпичко)
Лошото е, че сега се връщам от Ботевград, където прекарах уикенда и при загрял двигател на влизане в София ми се наложи да си държа крака на газта, защото оборотите падаха на 500 и гаснеше. Още по-притеснително ми се струява, че при големия наклон преди София реших да изключа от скорост и да покарам по инерция (добре, че на витиня си имах закачка с един мерцедес и не пуснах от скорост) и двигателя изгасна, но то там не е опасно защото имаше достатъчно време да включа пета и да ми омекне спирачката... Сега вече наистина нз какво може да й има. Чак края на седмицата ще мога да мръдна до майстор, щото ми се отваря доста работа преди това. Все пак дайте някакви идеи какво може да е. Странното е, че като ми направиха диагностика явно не са открили нищо освен онова аркуче, а проблемът не просто продължава, а и се задълбоава. Утре може изобщо да не мога да запаля...
Не нямам газова уредба така или иначе, а ако слагам някога ще бъде инжекцион (но ще ми излезна по-скъпичко)
Лошото е, че сега се връщам от Ботевград, където прекарах уикенда и при загрял двигател на влизане в София ми се наложи да си държа крака на газта, защото оборотите падаха на 500 и гаснеше. Още по-притеснително ми се струява, че при големия наклон преди София реших да изключа от скорост и да покарам по инерция (добре, че на витиня си имах закачка с един мерцедес и не пуснах от скорост) и двигателя изгасна, но то там не е опасно защото имаше достатъчно време да включа пета и да ми омекне спирачката... Сега вече наистина нз какво може да й има. Чак края на седмицата ще мога да мръдна до майстор, щото ми се отваря доста работа преди това. Все пак дайте някакви идеи какво може да е. Странното е, че като ми направиха диагностика явно не са открили нищо освен онова аркуче, а проблемът не просто продължава, а и се задълбоава. Утре може изобщо да не мога да запаля...
Pages: 1 2