Волво Клуб - България

Full Version: Загрява а не знам от какво?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
олата е Волво В 40 1.9 тд 1998 г 90к.с.
Проблема е следният- Напоследък колата започна да загрява - в задръстване започна да вдига температурата,стрелката стига почти до червеният сектор, дори като се движа пак...не съм я чакал да видя до къде ще загрее-пускам парното и естествено градусите падат...Смених антифриза, уж нямаше боклуци които биха могли да запушат някъде системата за охлаждане, не е термостат понеже целият радиоатор е топъл, не е датчика за перката понеже и тя се пуска (пробвах на място-освен ако не се пуска всеки път? :? ) Колата я карам 2-ра година и досега дори в 40градусуви жеги не стрелката не е мърдала от нормалната.
Вече смених термоста и датчика за стрелката но проблема си остана Cry
Ще се радвам ако някои даде идея какво може да е ....
1. Я си виж маслото да не е станало като боза 8)
2. Да проверят някоя магистрала за охлаждане да не се е запушила, вече съм виждал подобно нещо при смяна на антифриза с лукойлски 8)
3. Датчиците са 2 аз карах същата 95 к.с. (блока е един и същи само системата за впръскване е различна) и имах подобен проблем и след смяната на датчика в блока който подава данни към компютъра всичко се оправи 8)
Успех и късмет, че е пълно с едни майстори, чак ме е страх като знам какво работя и имам колеги като тях Big Grin
Колега и маслото и антифриза са си наред,не харчи натифриз....
Колега, тая тема я пускаш за втори път и я има и в дизел-форума и пак ти казвам- най вероятно е запушен радиатор. Щом и след пускане на парното в купето ти пада температурата, струва ми се че радиатора на колата не може да отдели( излъчи) топлината от двигателя. Това е логично според мен и най добре опитай да го накиснеш тоя радиатор с някаква химия и да го продухаш яко и опитай пак.
Да колега бях я пуснал и в дизел форума но уви никои не позна...и не е радиатора - вчера го свалях и го чистих- с пароструика но той си беше наред, никакви боклуци, дори преди промиването...като сменях антифриза си беше бистър без никакви отайки....!!!
А като смени антифриза обезвъздуши ли цялата система?
:wink: Пичове поназнаивам по малко-всеки път системата е обезвъдушена както трябва...понеже тези дни правих тази процедура няколко пъти...термостати,датчици...луда работа...ама вече смених всичко което би могло да е проблема, но пак си грее...сега ще систематизирам всичко направено по колата досега:
1: смяна на антифриз
2: смана на капачката на разширителният съд
3: смяна на термост (2 пъти -да не би и новия да е преебан)
4: сваляне на радиатора за промивка(никакви боклуци или отлагания)
5: смяна на температурният датчик за стрелката

а сега какви са симптомите:

загрява (стрелката се вдига почти до червеният сектор)!
Проблема е че не го прави винаги, а когато си иска...като пуснеш парното темп. спада, радиатора е топъл равномерно навсякъде,перката се включва- не харчи антифриз нито изхвърля, чист е -не е омешала водата с маслото...

общо взето загатка- поне за мен :o утре съм в Супер Дизел- да видим те какво ще кажат...
Смени си пак капачката на разширителния съд, защото едно 460 1.8и също така загряваше и дойде при мен уж за смяна на термистат, но огледахме системата всичко беше 6+ сложихме друга капачка и колата взе да си поддържа нормална темп.
Оф не знам вече какво да го правя тоя куптор, утре ще видим в супер дизаел какво ще измислят,а капачката уж е хубава- от Скан Тех...

BOCK GT1

Смени колата. Tongue Big Grin

А сега сериозно: Ако искаш да се оправи колата, иди в сериозен сервиз :!:
Защото с тези жокери тук и там по разни форуми... си вече не знам си колко назад, нали?!
Смени това, направи онова, купи трето, опитай четвърто...
Като ти чета темата и се чудя, как аджеба има такива хора, дето си мислят, че със съвети :!: ще си оправят колите (защото всеки съвет е я опит сам да си помогнеш, я покупка на нова част, я ходене напред-назад, я занимаване на приятел или роднина ...), а парите и най-важно ВРЕМЕТО си отлитат. А и бели стават.

Така, да те попитам и аз нещо: като промива радиатора, изми ли питата отвън? Ама хубаво, до чиста вода?

И единствен жокер от мен - търси проблема в термошалтера на вентилатора :!: :!: :!:
Ако не ти е ясно как, продължавай с питането. :twisted:

А ако ти е писнало вече и ти "дреме" за двигателя на колата ти, пак казвам, иди в сервиз :!:
Pages: 1 2 3