Здравейте,имам проблем с колата 2.5 тди,много ми мирише на неизгоряла нафта,без значебие дали е загрял или студен двг. Масло не гори,компресия има,масло и всички филтри сменени.Изобщо си нямам на идея какво може да е а, и егр-а съм изолирал,махнал съм катализатора.
вече не се сещам къде да търся проблема.
Не мисля,че са свещи,защото постоянно си мирише цял ден да не изгася двг,цял ден ще си мирише
може и да греша,ще ги проверя
hristoto Wrote:Не мисля,че са свещи,защото постоянно си мирише цял ден да не изгася двг,цял ден ще си мирише
може и да греша,ще ги проверя
работят си ,както си мислех
Колега, провери реглажа на ГНП-то!!! При мен имаше леко тресене от време на време на ниските обороти, във високите имаше много черни газове от ауспуха...оказа се теч в ГНП-то, поради което като бе студен мотора палеше трудно - налягането на горивото в помпата спадаше.Смених гарнитурките и проблема изчезна - както с черните газове, така и с тресенето.
провери мъркучите нза излишната нафта
Владо Веков Wrote:Колега, провери реглажа на ГНП-то!!! При мен имаше леко тресене от време на време на ниските обороти, във високите имаше много черни газове от ауспуха...оказа се теч в ГНП-то, поради което като бе студен мотора палеше трудно - налягането на горивото в помпата спадаше.Смених гарнитурките и проблема изчезна - както с черните газове, така и с тресенето.
Перфектната диагноза
и примен го имаше лекото тресене на ниските ,отидох на майстора и му цитирах написаното от тебе
,той се усмихна и ми каза ,че това го е правил преди седмица на ауди А6.
Сега колата е перфектна ,имаш каса може и две бира
Благодаря ти
п.п. незнам какво точно е направил ,но ми взима 150 кинта :roll: