Волво Клуб - България

Full Version: Легален СПАМ !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Специално за 100YO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


[attachment=25117]
Като гледам можем да направим едни яйца на очи Tongue Отпред какво ли ще пише?
JAMIX Wrote:Като гледам можем да направим едни яйца на очи Tongue Отпред какво ли ще пише?

Ще пише "Яйца на очи по ергенски" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kire Wrote:Специално за 100YO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


[ATTACHMENT NOT FOUND]


Благодаря ти Кире, офертата на мацката си я бива, ама така права не мога да я позная :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Стойо,за тези яйца на очи ли говореше .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[attachment=25128]
И тези стават, ама рецептата "Яйца на очи по ергенски" всеки мъж може да я приготви само веднъж :twisted:
Confusedhock: Big Grin
"БЕЗ ПАНИКА!"

"Рапорт на капитан на кораб до корабособственика"

"Пиша ви това писмо със съжаление и по спешност. Съжаление, че едно малко неразбирателство може да доведе до последвалите събития. По спешност, за да получите този рапорт, преди да сте съставили собствено мнение от съобщенията на световната преса, която според мен ще се стреми да драматизира излишно събитията.
Току-що бяхме взели пилот и стажантът се върна, след като смени флага H с G ("Искам пилот!", "Имам пилот"). Това бе първото му плаване и той имаше трудности с вдигането на флага. Ето защо аз отидох да му покажа как се прави тази работа. Като стигнахме до края на операцията, му заповядах: "Отдай!" Момчето, макар и мераклия, не бе от най-схватливите, което ме принуди да повторя заповедта с по-остър тон.
В този момент старши помощникът излезе от щурманската, където слагал на картата местоположението на кораба. Той си помислил, че заповедта ми се отнася за котвите и я повторил по транслацията на третия помощник на носа. Готовата котва на левия борд бе веднага отдадена. Бързото отдаване на котвата при пълния ход на кораба се оказа прекалено за нейната спирачка и цялата верига бе изстръгната "от корен". Страхувам се, че повредите по котвения сандък ще са значителни. Поради спирачния ефект на изтърваната лява котва корабът се завъртя към подвижния мост на реката, по която се движехме.
Операторът на подвижния мост показа голямо хладнокръвие и вдигна моста за моя кораб. За съжаление в бързината той не спря движението по моста и в резултат на палубата ми се изсипаха двама колоездачи, един фолксваген последен модел и една каруца. Екипажът в момента събира съдържанието на каруцата, което според издавания шум - трябва да са десетина прасета. В усилията си да спре кораба третия помощник отдаде дясната котва, но твърде късно и без ефект, тъй като тя се изсипа върху кабината на оператора на подвижния мост.
След като бе отдадена лявата котва и корабът започна да се завърта, аз преместих щамбайна на "Пълен назад" и лично позвъних в машинното, за да заповядам максимални обороти на заден ход. От машината ми съобщиха , че температурата на задбордната вода е 6 градуса по Целзий и ме попитаха какъв ще е филмът довечера. Моят отговор няма да добави нищо конструктивно към този рапорт.
До този момент посветих доклада си на дейността ни в предната част на кораба. А на кърмата имахме съвсем други проблеми.
В момента, когато бе отдадена лявата котва, вторият помощник ръководеше работата по закрепването на буксира. Поради внезапното спиране от отдадената котва влекачът се пъхна под моята кърма точно в момента, когато винтът най-после отговори на моята команда "Пълен назад". Точните действия на втория помощник, който бе закрепил добре въжето на нашия борд, станаха причина влекачът да потъне не веднага, а след няколко минути, тъй че екипажът му успя да го напусне.
Винаги съм се учудвал на поведението на чужденците в моменти на най-малки кризи. Пилотът например в този момент се е сврял в ъгъла на моята кабина, приказва си сам и от време на време хлипа, след като изгълта бутилка джин с темпо, достойно за Книгата на рекордите на "Гинес". Капитанът на влекача пък реагира прекалено бурно и трябваше да бъде усмирен от главния камериер, който му сложи белезници и го натика в изолатора.
Прилагам имената и адресите на лицата, попаднали на палубата, и на застрахователните им компании. Тези данни бяха събрани от третия помощник след спешното му напускане на носа. Надявам се, че ще ви помогнат да предявите претенции към застрахователите за нанесените от пришълците - хора и прасета - повреди върху хамбар номер едно.
Завършвам предварителния си рапорт, тъй като ми е трудно да се съсредоточа при този вой на полицейските сирени.
Жалкото е, че ако стажантът се бе сетил, че след смрачаване няма нужда от пилотски флагове, нищо от изброеното по-горе нямаше да се случи.
Искрено ваш, капитан ..... "

Maritime.bg
Брех, че дълги мъди
Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41