Волво Клуб - България

Full Version: S40 1.9 не пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Може ли някой да ми обясни какви могат да са причините ако колата върти но не запалва? В началото запали, след това леко препатка и изведнъж изгасна. След това вече не можа да запали. Проверих ремъка-здрав е. Валът върти. Възможно ли е да има нещо изгоряло?
Бензинова помпа, датчик на хол, бобини (те са 2), опа, чакай 1,9 не е ли дизел? - ооо сори дизелите са ми бистри като боза, някой друг колега да помага
Дизел е,двигател Рено,1.9 турбо,1998
благодаря
Причините може да са много- трябва майстор. Най простата е липса на гориво- я спукан маркуч, я филтър....и т.н.
Нека аз да обясня. IZCO е брат ми. Живее в Холандия. Днес по Скайп-а се помъчи да ми обясни горе- долу за какво става дума. Доколкото разбрах колата е припалила, двигателят изпаткал няколко пъти и млъкнал. Повече не успял да запали. Мислел че е от акумулатора, но не е. Заредил е неговия , а след това и сдруг е пробвал. Не става. Отпред при двигателя се чувало някакво щракане. Аз си мисля, че това е най- вероятно от стратера. Явно не може да изхвърли бендикса. Но той ми каза, че е въртял и не пали. Явно е друго. За да отхвърлим възможността за скъсан ангренажен ремък го накарах да отвори капачката за наливане на маслото и да завърти леко двигателя, за да види дали се движи разпределителния вал. Движи се. Явно не е скъсан ремъка. Според мен, в момента най- вероятно става дума за пресколили 1-2 зъба на ангренажния ремък. Но това от разстояние не може да се провери. Утре ще ходи при някакъв българин, който имал сервиз там. Той не пожелал да дойде на място, а му казал да закара колата в сервиза. Друго предположение от мен е за зъбното колело на горивната помпа да се върти върху вала свободно /скъсана шпонка или шлици, не знам как е съединено/. Ясно е , че без преглед в сервиз няма да мине.
Според мен е засмукала въздух ато може да е от много места: провери маркучите, горивен филтър помпичката на филтъра /инжектор/ на мен тя ми се беше спукала. Макар, че горе долу съм вещ при дизела и аз не го забелязах макар, че помпих с нея и чак когато протече разбра. Почва се от лесното към трудното и т. н.т.
Според мен е засмукала въздух ато може да е от много места: провери маркучите, горивен филтър помпичката на филтъра /инжектор/ на мен тя ми се беше спукала. Макар, че горе долу съм вещ при дизела и аз не го забелязах макар, че помпих с нея и чак когато протече разбра. Почва се от лесното към трудното и т. н.т.
Колата днес е закарана в сервиз. Утре ще знаем диагнозата. Дано не е скъсан ангренажен ремък. Все се надяваме да е заминал включвателя на бендикса на стартера. Но утре ще знаем къде е проблема.
Я, били сме двама холандци във форума Smile

Ако трябва помощ - имам цял багажник с инструменти и V40 със същия мотор Wink

Поздрави!
Проблема се оказа прескочили зъби на ангренажния ремък. Последвала е смяна на ремък с ролки + още някакви ремонти по запалмването. Обща сума 380 Евро. Ако беше в България сигурно щеше да е 300 лева. Поне на мен ремък с ролки и 40000 км гаранция ми струваха 172 лева заедно с труда за монгажа.
Pages: 1 2