Волво Клуб - България

Full Version: volvo v50 палене
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Имам Volvo V50 2.0 D 136. Сутрин върти доста дълго време и изведнъж запалва, но все пак е от първия път. Това ме притеснява. От какво може да е? Мериха свещите да видят дали са здрави - здрави са. Нещото, което отриха е че нали там, където е горивния филтър, отгоре капачката подгрява горивото и там има една клема. Мераха я дали има ток-НЯМА! Може ли да е от това? Да не се подгрява горивото и затова да не пали лесно когато е студена.
Виждал съм по сервизите как мерят свещ с мултицет което е пълна идиотщина така че ги питай как са ги мерили. Свещ се мери с пробна лампа. Ако се загрява нафатата в филтъра, супер ако няма там ток значи не се подгрява. Ако дизел не пали от четвърт оборот или е лол енд дизел или е повреден. Работя в джонсанконтролс и като се сетя кой им прави електрониката се плаша на тия волва.
aleks12345 Wrote:Виждал съм по сервизите как мерят свещ с мултицет което е пълна идиотщина така 4е ги питай как са ги мерили. Свещ се мери с пробна лампа. Ако се загрява нафатата в филтъра, супер ако няма там ток зна4и не се подгрява. Ако дизел не пали от 4етвърт оборот или е лол енд дизел или е повреден. Работя в джонсанконтролс и кат се сетя кой им прави електрониката се плаша на тия волва.
Ха сега да ми обясниш, че и аз съм от тия по сервизите дето мерят свещите с мултицет, защо да е идиотщина това :!: :!: :!: Или можеби на теб не ти е много ясно как става тоя номер с мултицета :!: :!: :!: И ако може да ми кажеш как точно ги мериш с пробната лампа, че ми е много интересно :?: :?: :?:
ico850 Wrote:
aleks12345 Wrote:Виждал съм по сервизите как мерят свещ с мултицет което е пълна идиотщина така 4е ги питай как са ги мерили. Свещ се мери с пробна лампа. Ако се загрява нафатата в филтъра, супер ако няма там ток зна4и не се подгрява. Ако дизел не пали от 4етвърт оборот или е лол енд дизел или е повреден. Работя в джонсанконтролс и кат се сетя кой им прави електрониката се плаша на тия волва.
Ха сега да ми обясниш, че и аз съм от тия по сервизите дето мерят свещите с мултицет, защо да е идиотщина това :!: :!: :!: Или можеби на теб не ти е много ясно как става тоя номер с мултицета :!: :!: :!: И ако може да ми кажеш как точно ги мериш с пробната лампа, че ми е много интересно :?: :?: :?:


Недей спори с човека ,не виждаш ли къде работи :!:
Ами то хубаво са ти измерили свещите, ами ток до тях отива ли в момента когато трябва да подгреят ? Щото на този мотор със сигурност са бързонагряващи и започват да работят когато температурата навън е около 0 градуса. И друго - ако на подгрева на нафтата няма 12 волта би могло , контролера да е един и същ и за свещите и да имаш по някаква причина силов бушон например изгорял. Намерете първо причината за изгарянето му , ако е така разбира се , отстранете я и после сменяйте бушона !

Аз също меря свещи с мултицет, знам как се прави и никога не съм сбъркал в диагностиката си досега ! Сиреч, ако някой е калпазанин и меча на Дарт Вейдър да му дадеш, той пак ще бъде победен с наплюване, тъй че един недобър автомонтьор в недобър сервиз не означава че трябва всички да се слагат под един и същ знаменател !

Поздрави
Мевдо
ДОКО Wrote:
ico850 Wrote:
aleks12345 Wrote:Виждал съм по сервизите как мерят свещ с мултицет което е пълна идиотщина така 4е ги питай как са ги мерили. Свещ се мери с пробна лампа. Ако се загрява нафатата в филтъра, супер ако няма там ток зна4и не се подгрява. Ако дизел не пали от 4етвърт оборот или е лол енд дизел или е повреден. Работя в джонсанконтролс и кат се сетя кой им прави електрониката се плаша на тия волва.
Ха сега да ми обясниш, че и аз съм от тия по сервизите дето мерят свещите с мултицет, защо да е идиотщина това :!: :!: :!: Или можеби на теб не ти е много ясно как става тоя номер с мултицета :!: :!: :!: И ако може да ми кажеш как точно ги мериш с пробната лампа, че ми е много интересно :?: :?: :?:


Недей спори с човека ,не виждаш ли къде работи :!:

Където и да работи,е хубаво да отговори на въпроса... :wink:

Колега volvo v50S,както се спомена в една друга тема с твое питане <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=16055" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?t=16055</a><!-- l --> ,Мотопфое е единствения вариант за автомобила ти.
Желая ти успех,и пиши какво е станало Smile
Здравей колега, със S40 съм със същия мотор.
Първо свещи се мерят точно с мултицет като тяхното съпротивление е точно определено като може да е +- много малък процент толеранс!
Друго нещо ... както каза Мевдо, подгряването на филтъра работи, когато външната температура е достатъчно ниска(не знам точно колко)
За мотора: ако свещите работят - проверил ли си филтрите специално горивния в какво състояние е? Отваря се лесно, има в долната част опция за източване на буклуците. Дали не смуче въздух от някъде и нафтата да пада!? Маркучите се закачат с щипки към филтъра и ако не са добре "штракнати" е напълно възможно да е от това. Провери в горната част на филтъра има пласмасова тапа на резба, която е за пълнене или обезвъздушаване на филтъра - дали е затегната добре!?
Нашите коли нямат помпа в резервоара и ако нафтата пада ще пали точно както ти описваш! Като запалиш, излиза ли сиво, бял и т.н. пушек отзад ?

Успех!
колега излиза ама малко и открих че има въздух в оривната система и за това пали сутрин трудно защото докато върти качва горивото и запалва.сега трябва да намеря от къде влиза въздух и всичко ще се оправи.
Колегите англичани описват същия проблем тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102277" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102277</a><!-- m -->
да,но не разбрах какво е решението ... помогни ми да разбера.
Pages: 1 2