Волво Клуб - България

Full Version: S70 2.5TDi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Двигател D5252T стартира трудно на студено.Колеги ако се е сблъсквал с подобни премеждия да каже от какво е.
:? Сменини са подгревните свещи(EYQUEM) 5 бр.+нож акумулатор Bosh 74Аh/740 пусков ток и колата е закачена на диагностика...Имашв 3 грешки който са изчистени:това бяха-предварение за погревни свещи,имобилаизер и някаква друга към ABS.Сутрин колата почти запалва все едно не и стига гориво и от 2-3 път пали :tfrag: При поставянето на новият акумулатор на сутринта запали без проблем от първият път на - 13. :roll: :roll: :roll:
Помислих че проблема е решен,но не сега заплва ,но така да се каже с мъка...Ако някои има представа от какжо може да се дължи...Нафтата е от OMV с гас за горене :evil: .поне да ме ориентирате за някои сериозен сервиз,до момента съм дал около 400лв и резултат няма... :ctf:
ZAHYs70 Wrote:Двигател D5252T стартира трудно на студено.Колеги ако се е сблъсквал с подобни премеждия да каже от какво е.
:? Сменини са подгревните свещи(EYQUEM) 5 бр.+нож акумулатор Bosh 74Аh/740 пусков ток и колата е закачена на диагностика...Имашв 3 грешки който са изчистени:това бяха-предварение за погревни свещи,имобилаизер и някаква друга към ABS.Сутрин колата почти запалва все едно не и стига гориво и от 2-3 път пали :tfrag: При поставянето на новият акумулатор на сутринта запали без проблем от първият път на - 13. :roll: :roll: :roll:
Помислих че проблема е решен,но не сега заплва ,но така да се каже с мъка...Ако някои има представа от какжо може да се дължи...Нафтата е от OMV с гас за горене :evil: .поне да ме ориентирате за някои сериозен сервиз,до момента съм дал около 400лв и резултат няма... :ctf:


Проверка на горивопроводите, да не засмуква въздух отнякъде.
Смени нафтата от друга верига.
Прекомерното слагане на газ за горене не е добре, защото това си е керосин, който отделя много СО2 и водни пари при горенето, а и двигателят не е направен за работа с керосин.
Не е зле да се види какво е състоянието на горивния филтър, системата за принудителен празен ход (обогатителя).
На блока има датчик за температурата,преди месец ядох пилата с твоите симптоми,оттам излезе,цената бе 30 лв. Опитай с него,мисля че това е болката
Ами този датчик на блока на двигателя ли е? Cry
Четох във форума на Reno за някъкъв подобен датчик Confusedhock:Който малко дизелджии го знае ли. Ако е това ще ходя да затворя сервиза в който бях... :tfrag: Само ми дигат рамене смени това...смени онова и аз да я направя нова колата а?!?Предполагам,че е някаква малка мизерия и не искат тъпите майсторчета да се занимават Big Grin Big Grin
Иначе смених преди месец горивен филтър (оригинален от Scan Teh)-идвал направо от Швеция-е.... ти и ташака Big Grin
Днес ще видя за горивопроводите и датчика.Благодаря на отзовалите се :wink:
П.П.
Днес сутринта на -9 запалих от 3-4 път запали и изгасна с силна миризма на неизгоряла нафта и якооооо пушек,абе все едно подкачвам гориво...,но накря си запали :ctf:
Сега отивам в сервиз да заверя гаранцията на акумулатораи ще питам
Поздрави на всички