Волво Клуб - България

Пълна версия: Как да си вкарам кола от Италия?
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте колеги,
Харесал съм си една кола от Италия: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoscout24.eu/details.aspx?smid=CoCo-SM-TL-S&id=b3svg41h2ltn" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoscout24.eu/details.aspx? ... svg41h2ltn</a><!-- m -->
Интересува ме начини и съвети как да я докарам до БГ. Доколкото разбрах варианта с пълномощно и после КАТ да му върне номерата не ставало че Италианците не се навивали. Най-сигурното било с автовоз. Но из нета не мога да намеря никой който да се занимава с това. Всякаква информация и контакти ще ми бъде от полза. Ако има и някой наблизо (Ферара - близо до Венеция) да я погледне ще съм много благодарен. Писах му на продавача ама явно този макарон не говори английски. Колко ще излезне цялото удоволствие според вас?
Колега, до колкото съм запознат цената на автовоза е 800лв. Което според мен е по-евтино, отколкото сам да си я докараш. Аз също имам желание да си вакрам кола от чужбина, но от Германия, но аз искам да я ползвам за резервни части и до колкото знам не е нужно да я регистрирам в КАТ, тъй като колата няма да е в движение. Надявам се да има по-компетентни от мен, които да ти онбяснат по-подробно. Smile
Поздрави.
Стига бе 850 нов внос Sad за какво ти е това вземи си някое по ново v/s40 ако знаеш колко пари има да наливаш в това ще ти стане лошо.Комплект съдините +аксиален лагер+маховик е над 2000 лв само за части.Вакум помпа 1000 моята се скапа дето е 3 години по нова.Има неща по климатика,турбините също не са вечни даже и двигателя да е перфектен.Само една скапана ролка обтягаща на пистовя ремък е 190 лв .носачите са по над 200 лв .
Maxijaz написа:Стига бе 850 нов внос Sad за какво ти е това вземи си някое по ново v/s40 ако знаеш колко пари има да наливаш в това ще ти стане лошо.Комплект съдините +аксиален лагер+маховик е над 2000 лв само за части.Вакум помпа 1000 моята се скапа дето е 3 години по нова.Има неща по климатика,турбините също не са вечни даже и двигателя да е перфектен.Само една скапана ролка обтягаща на пистовя ремък е 190 лв .носачите са по над 200 лв .
Не искам да обиждам собствениците на s/v40 ама за мен това не е волво. Или по точно е далеч от първоначалната идея и политика на волво. 850 е може би най-успешния модел след 240 или поне достоен наследник. Да знам за рисковете за кола от Италия и всеки ме съветва да се ориентирам от германия, но точно тази ми изглежда гледана. Все пак двигател и скорости се правят и ако не идва на собствен ход не е толкова важно. Докато едно изгнило купе с перфектен двигател...
В неделя, баща ми катастрофира с рено 19 (всички здрави, само сестра ми е с спукана ключица и скъсани мускулни връзки) извадили невероятен късмет. По време на движение се къса торсионна и от там задна реактивна щанга и задно дясно колело минава под колата и започва да се влачи. Щангата прерязала и резервоара (тъкмо го били заредили) и как не се запалили незнам. почнали да се обръщат но ги спряла мантинелата но и предна дясна гума и джанта заминала. Ще кача и снимки да видите как умората на материла си казала думата. Та се замислих и аз много за моето старичко 440 дали няма да ме сподели нещо такова че и то е почнало да гние.
Склонен съм да взема читаво купе и да правя двигател или скорости отколкото да ми се случи нещо подобно.
Спрях се на този двигател защо въпреки че е на ауди е доказал се боец и части лесно се намират за него. Задължително искам комби и ръчните скорости за тази година кола също са задължителни.
Някой може ли да помогне с контакти на изпитани хора с автовози, и ако има някой който е по с италянският да помогне с комуникацията че този не чете английски и не разбира какво му говоря.
Благодаря ви предварително.
Някакви идеи и съвети?
ИЗВИНЯВАМ СЕ.Аз съм с V-40.Е не е ГОУФФФ
Като гледам ако вземеш кола кола около 1700-1800 евро от там ,с докарване регистрация еко такси и др. ще прехвърлиш 4000 лв а за тия пари може да се вземе сносна кола и от тук .

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11290612020202573&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11295426931246249&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11280604798222076&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

Oсобено последния линк кола 2000 г.И молят не казвай че 850 е по хубава и надеждна от V70.
Това последното е като моето, има си автопилот и преди 3 години го взех за 9.
Някой да си я познае? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/u281346" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.cars.bg/u281346</a><!-- m -->

иначе и това много ме изкушава <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11295426931246249&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> само където май няма темпомат. А това е едно от изискванията който трудно ще ми бъде да преглътна. Макар че за тази цена последната е направо подарък...
Онова пловдивското има автопилот което е нещо много добро и за по-рядко пътуващите на дълго.
Страници: 1 2