The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Coulant Low / и пушек от печката - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Volvo XC (Cross Country) (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=18) +--- Thread: Coulant Low / и пушек от печката (/showthread.php?tid=18246) Pages:
1
2
|
Coulant Low / и пушек от печката - Venelin_ST - 01-16-2014 Светеща сигнална лампа " Coulant Low " . Какво трябва да проверя и какво да чекна? XC90 2005 Disel ; 185 к.с. Този проблем изникна след като зимата излизаше пушек от печката и сега в един сервиз я махнаха, защото е била развалена. Може да е просто съвпадение. Re: Coulant Low / и пушек от печката - Dodo 155 - 01-16-2014 Venelin_ST Wrote:Светеща сигнална лампа " Coulant Low " .Здравей, Може би "Coolant Low" ... т.е. антифризът е намалял! Не знам защо са я демонтирали тази печка, като не са спазили някои неща (личи си от резултата), можеше да я изключат и да не се задейства ... но "майстори" бол :roll: Провери и долей антифриз (G11) в колата, поне с такъв излиза от завода и такъв слагат в МП. После се огледай под левия фар дали случайно не прави петно ... може да се окаже, че не са сипали достатъчно, но може да се окаже, че не са я отстранили правилно и сега да изпуска охладителна течност (антифриз) от сглобките, които са сътворили. btw ... пушекът, който е излизал, означава че печката е работила ... а има пушек, когато не успява да се почисти поради кратки цикли! В този сервиз леко са те излъгали. Проблемът с пушека се решава много лесно - вдигат се оборотите на вентилатора и след няколко запалвания се оправя ... има тема малко по-долу и там е описано. Наскоро на един колега, чиято печка беше като индианец пушещ лулата на мира, я оправихме по този начин. Вече изпушва само при първото за деня запалване, което смея да твърдя, че е нормално. Re: Coulant Low / и пушек от печката - Dodo 155 - 01-16-2014 За мен трябва да се върнеш във въпросния сервиз, за да ти монтират обратно печката, да ти върнат парите, които са ти взели за "ремонта" и да ти купят поне 1л. антифриз ... а после никога не се връщай там Re: Coulant Low / и пушек от печката - Venelin_ST - 01-16-2014 благодаря за отговора. дали наистина е съвпадение и антифриза не е намалял по принцип. долу под левия фар на железния лост се вижда черно петно ( предполагам от пушека ) а вдясно го няма. дали това пушене е нормално дори и веднъж на ден вероятно все пак е имало проблем с тая печка. някъде четох, че били заключени и се пускат при определени температури под нулата. иначе съм в подземен гараж и там при палене винаги е над 5 / 7 градуса. може ли линк към тази тема, че не откривам . поздрави / ще бъда благодарен за още мнения Re: Coulant Low / и пушек от печката - Dodo 155 - 01-16-2014 Venelin_ST Wrote:благодаря за отговора.Това са темите, колега <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=35546">viewtopic.php?f=10&t=35546</a><!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=35628">viewtopic.php?f=10&t=35628</a><!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18666">viewtopic.php?f=8&t=18666</a><!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=34853">viewtopic.php?f=8&t=34853</a><!-- l --> Гледай за теч, нормално е да е опушил гредичката. Поздрави! Re: Coulant Low / и пушек от печката - Venelin_ST - 01-17-2014 Нивото на антифриза наистина е под минимума. Теч за радост няма. Търсих из родните бензиностанции ( G11 ) , но за жалост не откривам. Къде мога да го намеря и антифриза какъв цвят е ? Сега открих един "червен " known as G12 plus . На него още пише , че става за Волво и има някаква модификация " VOLVO 1286083 " . Чудя се дали са съвместими и дали да доливам ? Или да източа останалият антифриз и да го заменя с новия G12 ? Re: Coulant Low / и пушек от печката - Venelin_ST - 01-17-2014 в книжката намирам , че трябват 12,5 литра / дали чета правилно : Coolant Petrol engine 2.5T 9.0 litres Coolant with corrosion inhibitor mixed with water, see packaging. The thermostat starts opening at: 90 ºC in petrol engines and at 82 ºC in diesel engines. Petrol engine T6 10.5 litres Petrol engine V8 10.2 litres Diesel engine D5 12.5 litres Re: Coulant Low / и пушек от печката - Dodo 155 - 01-17-2014 Venelin_ST Wrote:Нивото на антифриза наистина е под минимума. Теч за радост няма.Има и друг вариант - влез в някой сервиз, където могат да ти измерят антифриза, т.е. до каква температура издържа. После прецени - може да долееш и вода само, ако става въпрос за 200-300мл, не е фатално. Ако се налага повече - писах ти ЛС btw ... моят беше спаднал малко (около 100мл) и го измериха -44 градуса, затова си долях само вода ... след това - пак същото показваше, така че с малко количество няма да се променят нещата особено. Поздрави! Re: Coulant Low / и пушек от печката - Dodo 155 - 01-17-2014 Venelin_ST Wrote:в книжката намирам , че трябват 12,5 литра / дали чета правилно :Да, правилно четеш ... смесва се 50:50, когато се купува оригинален концентрат от ВОЛВО, след което се гарантира до -40 (доколкото съм чел). В МП се продава и въобще не е скъп. Другият вариант е на БМВ - 1,5л. концентрат са около 20 лв., той е G11 със сигурност. Пак се смесва 1:1. Re: Coulant Low / и пушек от печката - stefi_pavlov - 01-17-2014 Venelin_ST Wrote:Нивото на антифриза наистина е под минимума. Теч за радост няма.незнам това дали е за радост, при такива ситуации аз най - много се радвам като има теч, поради две причини, първо виждаш го къде е, и второ винаги е по лесно отсранимо. да не те вкарвам в филми, но представи си че е гарнитура на главата, и вкарва водата в цилиндрите и я гори, повярвай ми би се радвал на теч . |